SPOILER: StatisticsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle OP'sSPOILER: #1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #16Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #20Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #21Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #22Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door sciter op 09-08-2011 13:58:57 ]![]()
Voor in de OP:SPOILER: StatisticsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Probleem is dat ik niet altijd de OP heb om te bewerken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:53 schreef muhahaha het volgende:
Ik ontbreek ook in de op
Chirpel iemand zou nog meer statistieken maken met oa post counts per foklid![]()
![]()
SPOILER: StatisticsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #22Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yo dawg I heared you like spoilers so we put a spoiler in a spoiler so you can spoiler while you spoiler yo yo![]()
Faalquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:58 schreef muhahaha het volgende:
Yo dawg I heared you like spoilers so we put a spoiler in a spoiler so you can spoiler while you spoiler yo yo
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.![]()
Dat is wel een mooi woordquote:
Jawel. Over Snape en Dumbledorequote:
Nee, Xzibit!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Jawel. Over Snape en Dumbledore![]()
wtf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee boh gek deze man:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
![]()
Die is vet!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
Die bedoelde ikOp dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ben niet zo snel onder de indruk hoorquote:
Blue Waffles waren wel ietwat onsmakelijk
Of tubgirls en goatsequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel onder de indruk hoor
Blue Waffles waren wel ietwat onsmakelijk![]()
Ik moet ze ook nog weten te vinden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:08 schreef Saisai het volgende:
he wat zijn nou echt goeie sloten die junks niet open krijgen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:08 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik moet ze ook nog weten te vinden.altijd moeten ze mijn roestige fietsen hebben
O+![]()
Zet er een revalidatiecentrumbordje naast.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:08 schreef Saisai het volgende:
he wat zijn nou echt goeie sloten die junks niet open krijgen?![]()
Of mijn oude roestige fietsen met een lekke achterband.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:09 schreef Saisai het volgende:
[..]altijd moeten ze mijn roestige fietsen hebben
![]()
![]()
dat ook. ze hebben zelfs mn fiets met een eendjestoeter gejatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:09 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Of mijn oude roestige fietsen met een lekke achterband.
O+![]()
Niets verandert dus in al die jaren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
dat ook. ze hebben zelfs mn fiets met een eendjestoeter gejatZelfs de eendjestoeters moeten eraan geloven.
![]()
HA! Ben je eindelijk overtuigt van mijn potentie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:10 schreef muhahaha het volgende:
Zei die KWAK KWAK?
Dat zegt chirpel ook elke avond![]()
![]()
Zullen we een keer afspreken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:10 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
HA! Ben je eindelijk overtuigt van mijn potentie?![]()
![]()
Als je het niet erg vind om twee pinkeyes, purple nipples en wet willy willies te krijgen, sure.quote:![]()
![]()
ik wil eerst een nieuwe woning in een buurt zonder junks en tokkies, of een schuurtje/ gang waar ik mn fietsje in kan zetten.. dan een fiets.O+![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:10 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
HA! Ben je eindelijk overtuigt van mijn potentie?quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik een maand geen qat-kauwende negers zie, ben ik blij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:12 schreef Saisai het volgende:
ik wil eerst een nieuwe woning in een buurt zonder junks en tokkies, of een schuurtje/ gang waar ik mn fietsje in kan zetten.. dan een fiets.![]()
![]()
Beetje maar
Voor mij geldt hetzelfde net schreeuwende dealnegersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:13 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Als ik een maand geen qat-kauwende negers zie, ben ik blij.
O+![]()
Sexbierumquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef muhahaha het volgende:
In wat voor achterstandswijken wonen jullie![]()
Modekwartier Arnhem. Maximaal 100 meter lopen voor alle winkels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef muhahaha het volgende:
In wat voor achterstandswijken wonen jullie![]()
Starf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
eey joh wat jat je me tekst mang, daar hossel ik dodelijk hard mee![]()
Arnhemquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:16 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Modekwartier Arnhem. Maximaal 100 meter lopen voor alle winkels.![]()
![]()
Communistische goedzak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:16 schreef sciter het volgende:
Ik woon in een hoogwaardige buurt waar we geen junkies hebben.![]()
![]()
Groningenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef muhahaha het volgende:
In wat voor achterstandswijken wonen jullieO+![]()
Ik denk dat Arnhem en Groningen nog wel het meeste van alle steden op elkaar lijken. Alleen kan je beter uitgaan hier en is het hier tevens gezelliger.quote:O+![]()
Groningen vond ik redelijk stilletjes, eerlijk gezegd. Ik ben een keer in de Vera geweest though.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik denk dat Arnhem en Groningen nog wel het meeste van alle steden op elkaar lijken. Alleen kan je beter uitgaan hier en is het hier tevens gezelliger.![]()
![]()
Goed! toch zeker 2 mensen waaronder jij hebben nu mn sig!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:17 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de wedstrijd ?
O+![]()
Oke, heeft het ook nut of niet ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
Goed! toch zeker 2 mensen waaronder jij hebben nu mn sig!![]()
Jij weet ook niet waar je naartoe moetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:18 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Groningen vond ik redelijk stilletjes, eerlijk gezegd. Ik ben een keer in de Vera geweest though.![]()
Tevens: ben je hippie?O+![]()
geen idee, kan nooit kwaad natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Oke, heeft het ook nut of niet ?![]()
O+![]()
Alleen mijn haardracht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
Jij weet ook niet waar je naartoe moet![]()
Tevens: ben je hippie?![]()
Nee dat is zo, nou succes ermee. Ik ben nog wel ff je reclamebordquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
geen idee, kan nooit kwaad natuurlijk!![]()
![]()
Ik heb geen zin meer om te werken. Ik ben het zat
Je moet ook niet drinken onder werktijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb geen zin meer om te werken. Ik ben zat![]()
Ik heb ook nee gestemd. UI is leuk zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb nee gestemd, geen zin om mijn banner aan te moeten passen.
Je werkt terwijl je fokt. Fijn toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb geen zin meer om te werken. Ik ben het zat![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Je moet ook niet drinken onder werktijd.Nu hebben jullie me door
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:20 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Nee dat is zo, nou succes ermee. Ik ben nog wel ff je reclamebord
O+![]()
Nu even jointje roken om het af te maken. Zo terugquote:
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: