quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:05 schreef rens99 het volgende:
[..]
hou je mond god is de enige god dus
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:05 schreef rens99 het volgende:
[..]
hou je mond god is de enige god dus
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:06 schreef zovty het volgende:
Ik vind dat iedereen het recht heeft op toegang tot internet, dat zou grondwettelijk vastgelegd moeten worden.
En ik vind dat dat recht in specifieke gevallen ook ingetrokken zou moeten kunnen worden...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:06 schreef zovty het volgende:
Ik vind dat iedereen het recht heeft op toegang tot internet, dat zou grondwettelijk vastgelegd moeten worden.
En ik vind dat dat recht in specifieke gevallen ook ingetrokken zou moeten kunnen worden...
Je doet Stichting Downsyndroom geen eer aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:03 schreef rens99 het volgende:
hey mensen jullie die niet geloven (in god:P) zijn echt dom want als de aarde 10 meter dichter bij de zon stond dan zouden we allemaal verbranden en als we 10 meter verder van de zon zaten dan zouden we allemaal bevriezen he! ik hoop dat jullie ath๋isten enzo en moslimmers dood gaan en de hell in gaan
ik heb het zelf gelezen dat het waar is dus het is waar tegen jullie die zeggen van ..niet waar''
Bron..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:03 schreef rens99 het volgende:
hey mensen jullie die niet geloven (in god:P) zijn echt dom want als de aarde 10 meter dichter bij de zon stond dan zouden we allemaal verbranden en als we 10 meter verder van de zon zaten dan zouden we allemaal bevriezen he! ik hoop dat jullie ath๋isten enzo en moslimmers dood gaan en de hell in gaan
ik heb het zelf gelezen dat het waar is dus het is waar tegen jullie die zeggen van ..niet waar''
die nerd is echt dom hij weet niks hij lult maar wat want als er een aardbevig komt dan beweegt de wereld echt niet 10 mtr hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:13 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Dit is TS z'n bron
[ afbeelding ]
Ga even ergens anders trollen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:15 schreef rens99 het volgende:
[..]
die nerd is echt dom hij weet niks hij lult maar wat want als er een aardbevig komt dan beweegt de wereld echt niet 10 mtr hoor
ja ik snap engels welhoor jullie dnken dat ik dom ben maar god heeft mij goede leer hersenens gegeven.
0/10, zeer slechte en doorzichtige troll. GTFO.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:03 schreef rens99 het volgende:
wil je mijn bericht op slot doen??quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:19 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Het aan mij vragen. Via de DM.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:15 schreef GordonRamsay het volgende:
TS je hebt gelijk.
Plaatje ter illustratie
[ afbeelding ]
quote:
death match?? dat is toch alleen op schietspellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:23 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Njet! Moet je vragen via de DM.
je hebt zelf niet beter jij bent echt sneu ik hoop dat jij naar de hell gaat voor jequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:24 schreef smegmanus het volgende:
Godverdomme wat een godsvergeten slecht topic TS
Welkom op FOK!, heeft iemand je al verteld over de users met een blauw kleurtje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:26 schreef rens99 het volgende:
[..]
je hebt zelf niet beter jij bent echt sneu ik hoop dat jij naar de hell gaat voor je
de wereld gemaaktquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:26 schreef Garisson72 het volgende:
Nee TS niet op slot doen, vertel liever meer intelligente dingen die god heeft gedaan.
ja dat is moderator dat staat bij zijn naam maar dat maakt toch niks uit ik doe het toch welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:27 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Welkom op FOK!, heeft iemand je al verteld over de users met een blauw kleurtje?
Matig...troll harder man.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:27 schreef rens99 het volgende:
[..]
de wereld gemaakt
de bijbel geschreven
hij heeft jouw gemaakt jij bent een zoon van god
god geneesd ook ziektes zoals kanker
wat doet die mongol haha ik versta het niet goed wat zegd hijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een leuk muziekje voor dit topic:
God geneest geen taalziektes blijkbaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:27 schreef rens99 het volgende:
[..]
de wereld gemaakt
de bijbel geschreven
Ja, je mag mijn call of duty in het geheim kopen voor 25 euro, en voeg me al vast toe: rens99=troll.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:25 schreef rens99 het volgende:
[..]
death match?? dat is toch alleen op schietspellen
dat mag ik niet spelen dus sorry kan je mijn bericht ook anders op slot doen?
Haha horen jullie dat bitches!! hij heeft mij gemaakt, ik ben een zoon van god!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:27 schreef rens99 het volgende:
de wereld gemaakt
de bijbel geschreven
nee ik zeg tog dat mag ik niet spelen en garison iedereen is een zoon van god dus hjb met dat schelden van godquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:29 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Ja, je mag mijn call of duty in het geheim kopen voor 25 euro, en voeg me al vast toe: rens99=troll.
Wat nou iedereen? dat zei je eerst niet! eerst was ik bijzonder, en nu is iedereen ineens bijzonder? zo vind ik er geen klap aan. Zout maar op met die god van je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:31 schreef rens99 het volgende:
nee ik zeg tog dat mag ik niet spelen en garison iedereen is een zoon van god dus hjb met dat schelden van god
hahah peper zelf op johh iedereen is een zoon van god en god is liefde voor iedereen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat nou iedereen? dat zei je eerst niet! eerst was ik bijzonder, en nu is iedereen ineens bijzonder? zo vind ik er geen klap aan. Zout maar op met die god van je.
houw je mond ik ben nog maar jong ja jullie zijn allemaal 18 en 19 dus jullie zijn al veel slimmerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:34 schreef GuitarJJ het volgende:
rens99 gaat vast naar de hell met z'n taalgebruik!
Dan doe je dat toch stiekum, als je ouders niet kijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:31 schreef rens99 het volgende:
[..]
nee ik zeg tog dat mag ik niet spelen en garison iedereen is een zoon van god dus hjb met dat schelden van god
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met jou wil ik overal wel over discussi๋ren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:34 schreef rens99 het volgende:
dus wie wil nog met mij discusฯeren over god enzo?
haha jammer voor je sukkeltje je kan deze x niet winnen want ik heb gewoon gelijk ,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Met jou wil ik overal wel over discussi๋ren.
Ik hou van winnen.
nee jij bent saten kijk maar bij het plaatje dat jij hebt dat is echt dom en kinderachtig kleintjequote:
Maar wij zijn ouder dan jij, dus wij hebben gelijker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:36 schreef rens99 het volgende:
haha jammer voor je sukkeltje je kan deze x niet winnen want ik heb gewoon gelijk ,
helemeel niet ik heb toch ook gewoon slimme hersenens ik ben best slim hoor ik zit in de plusklas op school ik weet alleen niet of ik dat dit jaar ook ben want ik zit nu wel weer een groep hoger dus misschien word het wel heel moeilijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar wij zijn ouder dan jij, dus wij hebben gelijker.
Mij quoten is dan ook een zonde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:36 schreef rens99 het volgende:
[..]
nee jij bent saten kijk maar bij het plaatje dat jij hebt dat is echt dom en kinderachtig kleintje
Ok, over iets anders dan!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:36 schreef rens99 het volgende:
[..]
haha jammer voor je sukkeltje je kan deze x niet winnen want ik heb gewoon gelijk ,
nee want ikwas boos op je dat is dan denk ik wel goed hoor dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:39 schreef banapples het volgende:
[..]
Mij quoten is dan ook een zonde.
Jezus is toch de enige zoon van God? Wij zijn wel allemaal Gods kinderen, dus Hij ziet ons als dochters.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:31 schreef rens99 het volgende:
[..]
wat bedoel je je ik denk dat je meer de bijbel moet lezenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Jezus is toch de enige zoon van God? Wij zijn wel allemaal Gods kinderen, dus Hij ziet ons als dochters.
Als Jezus Gods enige Zoon is (zoals staat geschreven) en wij allemaal kinderen van God zijn (zoals ook staat geschreven) dan zijn wij toch allemaal dochters?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef rens99 het volgende:
[..]
wat bedoel je je ik denk dat je meer de bijbel moet lezen
maar kijk jezus is toch zijn echte zoon en wij zijn zegmaar neppe zonen want ik ben een jongen dus ik kan toch geen dochter zijn dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:48 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Als Jezus Gods enige Zoon is (zoals staat geschreven) en wij allemaal kinderen van God zijn (zoals ook staat geschreven) dan zijn wij toch allemaal dochters?
Zo werkt dat helaas niet. Een zonde is een zonde, of je nou boos bent of nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef rens99 het volgende:
[..]
nee want ikwas boos op je dat is dan denk ik wel goed hoor dus
Neppe zonen? Nee, we zijn echt Gods kinderen, volgens de Bijbel. Dus we zijn dochters. Natuurlijk klopt het niet, maar de Bijbel zit wel vaker scheef.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:50 schreef rens99 het volgende:
[..]
maar kijk jezus is toch zijn echte zoon en wij zijn zegmaar neppe zonen want ik ben een jongen dus ik kan toch geen dochter zijn dan?
Zie deze faalhaas nou happenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:37 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Zeg tegen je ouders dat ze in onzin geloven.
Godverdomme
helemaal niet want als je dingen steelt en het dan teruggeefd dan is het ook geen zonde dat heb ik ook al gedaan ik heb het wel terugegevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:50 schreef banapples het volgende:
[..]
Zo werkt dat helaas niet. Een zonde is een zonde, of je nou boos bent of niet
Het enige dat hier nep is is jouw troll-account.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef rens99 het volgende:
[..]
helemaal niet want als je dingen steelt en het dan teruggeefd dan is het ook geen zonde dat heb ik ook al gedaan ik heb het wel terugegeven
en kikvors de bijbel zit niet scheef volgens mij zit er een draadje scheef in jou hoofd want wij zijn gewoon neppe kinderen dat staat er in
Dat komt omdat God niet van mannetjes houd die van zijn kindje houd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef Supersoep het volgende:
Ja, maar als God echt is waarom heeft hij Nederland dan niet laten winnen op het WK? Wesley Sneijder bidt 20x per dag en houdt van Jezus.
omdat de andere 21x per dag bidden en meer houdt van Jezus en omdat het goed is voor dat land want de economie gaat dan omhoog toch? daarom denk ik maar ik weet niet zeker want alleen god weet hetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef Supersoep het volgende:
Ja, maar als God echt is waarom heeft hij Nederland dan niet laten winnen op het WK? Wesley Sneijder bidt 20x per dag en houdt van Jezus.
Geef mijn quote maar terug danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef rens99 het volgende:
[..]
helemaal niet want als je dingen steelt en het dan teruggeefd dan is het ook geen zonde dat heb ik ook al gedaan ik heb het wel terugegeven
en kikvors de bijbel zit niet scheef volgens mij zit er een draadje scheef in jou hoofd want wij zijn gewoon neppe kinderen dat staat er in
okay ja dat is wel een goed antwoord zo had ik er nog niet over gdacht hoevaak bidt jij per dag ik ongver 6x en jij, grquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:53 schreef rens99 het volgende:
[..]
omdat de andere 21x per dag bidden en meer houdt van Jezus en omdat het goed is voor dat land want de economie gaat dan omhoog toch? daarom denk ik maar ik weet niet zeker want alleen god weet het
Dat jij je vermaakt met het expres brouwen van kromme zinnen zonder interpunctie en het spuien van domme opmerkingen, impliceert eerder dat er iets scheef zit bij jou. Trollen kan erg leuk zijn hoor, maar dit is gewoon achterlijk en te doorzichtig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef rens99 het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat de aarde rond is en niet driehoekig? Want als de aarde driehoekig zou zijn, dan was dat best wel vet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:53 schreef rens99 het volgende:
[..]
omdat de andere 21x per dag bidden en meer houdt van Jezus en omdat het goed is voor dat land want de economie gaat dan omhoog toch? daarom denk ik maar ik weet niet zeker want alleen god weet het
6x maar, je zult branden in de hel. Een echte gelovige bied minstens 200x per dag. Ongelovige! Infidel!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
okay ja dat is wel een goed antwoord zo had ik er nog niet over gdacht hoevaak bidt jij per dag ik ongver 6x en jij, gr
je hebt hem nog steeds hij staat nog op je computer toch?quote:
infidel is toch alleen voor moslimer? mijn vader zegd datquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
6x maar, je zult branden in de hel. Een echte gelovige bied minstens 200x per dag. Ongelovige! Infidel!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef rens99 het volgende:
[..]
je hebt hem nog steeds hij staat nog op je computer toch?
supersoep ik doe het elke dag (moet) en op zondag ga ik 2x naar de kerk
computerprolbeem nou kijk als de aarde driehoekig was was het vet als de aarde rond was snapje?
Nee want dan zouden we niet meer unik zijn want er zijn dan al kei veel (AHAHA snap je hem, KEI WANT DIE IS OOK ROND ALS ROND LOL) planeten die rond zijn en zouden wij unik zijn als we driehoekig waren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef rens99 het volgende:
[..]
computerprolbeem nou kijk als de aarde driehoekig was was het vet als de aarde rond was snapje?
Je hebt gelijk. Kan ik mij nog bekeren? Ik heb echter nooit sex gehad met kleine jongetjes. Ik zie dat eigenlijk ook niet zo zitten. Is het verplicht?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef rens99 het volgende:
[..]
maar misschien wilde god dat wij niet meer zijn dan de rest net als met vrouwen en mannen die zijn ook evenveel waardquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:58 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee want dan zouden we niet meer unik zijn want er zijn dan al kei veel (AHAHA snap je hem, KEI WANT DIE IS OOK ROND ALS ROND LOL) planeten die rond zijn en zouden wij unik zijn als we driehoekig waren.
nee waarom denk je dat ik heb dat tog ook nog nooit gedaan? ik heb alleen met meisjes gezoend hoor niks meer haha dat komt voor laterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:59 schreef banapples het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Kan ik mij nog bekeren? Ik heb echter nooit sex gehad met kleine jongetjes. Ik zie dat eigenlijk ook niet zo zitten. Is het verplicht?
maar wel pas als je getrouwd benquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:01 schreef rens99 het volgende:
[..]
nee waarom denk je dat ik heb dat tog ook nog nooit gedaan? ik heb alleen met meisjes gezoend hoor niks meer haha dat komt voor later
Jonge voor de lulz natuurlijk man, snap dat danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:02 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Waarom wordt er zo'n obvious troll topic heropend?
Maar hij is zoooo slechtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jonge voor de lulz natuurlijk man, snap dat dan
Pinda pinda pinda pinda pinda pinda pinda pinda pinda pinda pinda pinda pinda pinda pinda pindakaaaaaaaaaasquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:00 schreef rens99 het volgende:
[..]
maar misschien wilde god dat wij niet meer zijn dan de rest net als met vrouwen en mannen die zijn ook evenveel waard
maar ik weet het niet ik heb zelf nog nooit gesproken met god mijn moeder wel en ze heeft sinds toen veel met mijn vader gebid en ze is veel gaan geloven in god
hoe bedoel je welke reden??quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:02 schreef eLiNSANIUM het volgende:
[..]
maar wel pas als je getrouwd ben
ik zie hier nu al een reden om niet te geloven.
Heb je wel 38x je handen gewassen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:17 schreef rens99 het volgende:
heey jonges ik was even op het toilet maar ik ben er weer waar waren we ook alweer gebleven??
nee want dan was ik mischien mijn handen er af net zoals bij spongbob haha lol dat was echt grappigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heb je wel 38x je handen gewassen?
Oee... jij bent een echte stoute jongentje dus! Rebelleren tegen je ouders, JIJ DURFT!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:19 schreef rens99 het volgende:
[..]
hoe bedoel je welke reden??
ik ben nog niet getrouwd maar ik ga het wel doen ik mag alleen met een gelovig meisje trouwen van mijn ouders maar misschien doe ik dat wel niet
Nou, ik ben blij dat je er niet in getrapt bent. Je moet namelijk ook niet te vaak fappen want misschien verlies je dan wel je plassertje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:19 schreef rens99 het volgende:
[..]
nee want dan was ik mischien mijn handen er af net zoals bij spongbob haha lol dat was echt grappig
waarom zegt iedereen steeds ts?quote:
TS staat voor Tering Schooier. Vooral niets van aantrekken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:22 schreef rens99 het volgende:
[..]
waarom zegt iedereen steeds ts?
nee maar ik wil gewoon met een mooi meisje trouwen want dan kan ik elke keer naar haar kijken snapje
fappen mag ook niet van mijn moeder ik ben een keer betrapt maar toen zei ze dat dat niet mocht omdat ik dat alleen mag doen als ik een vrouw heb dus ik doe het nooit meer alleen savonds soms
ben ik dan tering schooier?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
TS staat voor Tering Schooier. Vooral niets van aantrekken.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:24 schreef rens99 het volgende:
[..]
ben ik dan tering schooier?
he maar jongnes wat voor muziek luisteren jullie? en niet weer die gekke chienees van net want ik verstond niet wat hij zij dus alleen nederlands of engels mag ook wel vind ik
die ken ik die ging ik op zondagschool luisteren dat was echt grappig kijk ik luister dit nu fly like a g6 far east movement die is ook wel leukquote:
Ik luister ook wel eens muziek en toen hoorde ik dat god een DJ is. Klopt dat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:31 schreef rens99 het volgende:
[..]
die ken ik die ging ik op zondagschool luisteren dat was echt grappig kijk ik luister dit nu fly like a g6 far east movement die is ook wel leuk
weetje wat pas echt dom is van die rock dat is echt dom en voor homos
ctrl-c ctrl-v topicquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:13 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Dit is TS z'n bron
[ afbeelding ]
helemeel niet hoor want assepoester enzo zijn allemaal nep dat weet ik heus welquote:
doe maar alsof je slim bentjoh je weet helemaal niks god heeft mij al veel kennis gegeven en jij zegt maar watquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:35 schreef DarkY.NL het volgende:
wat heeft dit nu met geloof te maken.
En sowieso zal de aarde steeds verder van de zon "liggen" ivm de uitdijen van het heelal.
Waarom reageer je hier serieus op?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:35 schreef DarkY.NL het volgende:
En sowieso zal de aarde steeds verder van de zon "liggen" ivm de uitdijen van het heelal.
Dat is niet waar. Daar is de zwaartekracht te sterk voor. Het uitdijen van het heelal heeft geen effect op zonnestelsels. Ook niet zozeer op hele melkwegstelsels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:35 schreef DarkY.NL het volgende:
hij is alleen vergeten je te vertellen over de punten en komma'squote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:36 schreef rens99 het volgende:
[..]
doe maar alsof je slim bentjoh je weet helemaal niks god heeft mij al veel kennis gegeven en jij zegt maar wat
kijk dark nl hij is echt slim hij geloofd denk ik ook in godquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Daar is de zwaartekracht te sterk voor. Het uitdijen van het heelal heeft geen effect op zonnestelsels. Ook niet zozeer op hele melkwegstelsels.
Ja ik geloof ook in God. Niemand pakt mij m'n geloof af.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:39 schreef rens99 het volgende:
[..]
kijk dark nl hij is echt slim hij geloofd denk ik ook in god
dark nl jij moet niet zo praten jij gebruikt ook geen punten en kommas dat zie ik zo
je kan er gewoon niet tegen dat ik gelijk heb en je bent wat je zegt je bent zelf een tering schooierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:38 schreef computerprobleem het volgende:
Kom mensen, verlaat dit topic.
De Hoogste Leider van Aliens (dat is de baas van alle Aliens) vertelde mij net dat ze dit officieel tot een kuttopic hebben verklaart en dat ze eventueel een invasie doen in dit kuttopic om TS te ontvoeren. Vlucht! VLUCHT ZEG IK JE.
je mag god niet afbeelden dat is nep hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:39 schreef SuperwormJim het volgende:
D'r is maar ้้n god:
[ afbeelding ]
nee geen slot ik vind dit leuk ik doe hem zelf wel dicht als ik dat wil hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
TS, Chuck Norris is de enige echte god.
Slotje.
Neeuj. Echt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:41 schreef rens99 het volgende:
[..]
nee geen slot ik vind dit leuk ik doe hem zelf wel dicht als ik dat wil hoor
wil je niet zo off-topc gaan superworm ik vind je wel haardig hoor maar het is wel mijn berichtopicquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:42 schreef SuperwormJim het volgende:
HAIL THE FLYING SPAGHETTI MONSTER!!![]()
http://www.venganza.org/
ja want kijk daarom stijgt warme lugt ook op snap je? het word na 10 mtr gewoon te warm om te leven dat komt door godquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:44 schreef banapples het volgende:
Dus als je 10 meter dichter bij de zon komt dan verbrand je? Gelukkig woon ik op de tweede verdieping. Vandaar dat mijn bovenburen altijd over de hitte lopen te klagen.
de man in het blauwe moderator zei dat je niet mocht spam'en nou ik vind dit echt spam'en hoor! kap er mee!quote:
Alle mensen op de vierde verdieping gaan doodquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:44 schreef rens99 het volgende:
[..]
ja want kijk daarom stijgt warme lugt ook op snap je? het word na 10 mtr gewoon te warm om te leven dat komt door god
nee want als je binnen bent heb je er geen last vna daarom zijn er ook mensen in een raket die niet dood gaan en op de maan kunnen zijn in een pak snapje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:45 schreef banapples het volgende:
[..]
Alle mensen op de vierde verdieping gaan dood
Speciaal voor SwJquote:
quote:
Is dat de ENIGE ECHTE SUPERWORM?quote:
haha superwormJim jij bent echt een sukkel een moderator is boos op je en niet op mij haha zie je ik heb gelijkquote:
Oei, boze moderators moeten we niet hebben. Nou, verstop je heel snel want soms komen de bazen moderators je achteraan met een riem. SNEL.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:47 schreef rens99 het volgende:
[..]
haha superwormJim jij bent echt een sukkel een moderator is boos op je en niet op mij haha zie je ik heb gelijk
Het is SuperwormJim, trollquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:47 schreef rens99 het volgende:
[..]
haha superwormJim jij bent echt een sukkel een moderator is boos op je en niet op mij haha zie je ik heb gelijk
Vandaar dat niemand een balkon heeft boven de derde verdiepingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:46 schreef rens99 het volgende:
[..]
nee want als je binnen bent heb je er geen last vna daarom zijn er ook mensen in een raket die niet dood gaan en op de maan kunnen zijn in een pak snapje?
Beetje respect voor mijn mattie graag (zeg ik het zo goed SuperwormJim ?quote:
helemaal niet praat gewoon stil jij bent echt dom ik ben veel slimmer en jij bent nog ouder ook hahaquote:
Hier heb je wat interpunctie voor je topic: . ,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef rens99 het volgende:
[..]
helemaal niet praat gewoon stil jij bent echt dom ik ben veel slimmer en jij bent nog ouder ook haha
banaples nee dat komt omdat er nog iets boven zit snapje er zijn ook wolken die houden het ook tegen daarom gaan mensen ook nooit buiten zitten als er geen wolken zijn
jij denkt echt dat je goed bent he er is al een moderator boos op je mischien mag je straks helemaal niet hierzo meer komen dan ga ik echt lachequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier heb je wat interpunctie voor je topic: . ,
Troll. Kloon. Alles.quote:
Troll.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef rens99 het volgende:
[..]
jij denkt echt dat je goed bent he er is al een moderator boos op je mischien mag je straks helemaal niet hierzo meer komen dan ga ik echt lache
ik heb hem verandert hoor zo is het goed tocH?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef banapples het volgende:
[..]
Heel je account naar de klote door deze post
Heeft jouw toetstenborde geen Shift-toets, komma en een punt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef rens99 het volgende:
[..]
jij denkt echt dat je goed bent he er is al een moderator boos op je mischien mag je straks helemaal niet hierzo meer komen dan ga ik echt lache
Sorry, je hebt jezelf ontmaskert. Jij bent een duidelijke kloon/troll alles.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef rens99 het volgende:
[..]
ik heb hem verandert hoor zo is het goed tocH?
nee dit is een toetsenbord uit frankrijk die heb ik daar gekocht samen met mijn vader want in nederland konden we hem nog niet goed vinden snapje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heeft jouw toetstenborde geen Shift-toets, komma en een punt?
hou eens op over trol ik zeg toch ook niks onaardigs tegen jouquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Sorry, je hebt jezelf ontmaskert. Jij bent een duidelijke kloon/troll alles.
Ik ben een echte pestpok he. TROLLquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef rens99 het volgende:
[..]
hou eens op over trol ik zeg toch ook niks onaardigs tegen jou
Nee sorry, ik ga een ander topic zoekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef rens99 het volgende:
[..]
ik heb hem verandert hoor zo is het goed tocH?
ik ga jou ook pesten straksquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ben een echte pestpok he. TROLL
Voor de lulz danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jonge voor de lulz natuurlijk man, snap dat dan
En heeft jouw pc geen uitknop?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heeft jouw toetstenborde geen Shift-toets, komma en een punt?
wat bedoel je?quote:
TS gebruikt een telefoon hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jawel, maar de pc gebruik ik bijna nooit.
jij bent echt arm jij kan niet eens een normale computer betalen dat kan ik zelfs en ik krijg nieteens zo heel veel geldquote:
Waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:03 schreef rens99 het volgende:
[..]
jij bent echt arm jij kan niet eens een normale computer betalen dat kan ik zelfs en ik krijg nieteens zo heel veel geld
dat zeg je nergens want daar ben je bang voor dat mensen dat dom vinden maar ik weet dat wel en ik vind dat ook domquote:
M'n telefoon? Wat heeft dat ding er nu weer mee te maken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:05 schreef rens99 het volgende:
[..]
dat zeg je nergens want daar ben je bang voor dat mensen dat dom vinden maar ik weet dat wel en ik vind dat ook dom
heeft je telefoon geen uitknop ofzo??? jij bent echt dom
gewoon zet uit waarmee je deze domme berichten zit te plaatsen die heeft vast wel een uitknop of doe anders je internet uit en ga even een leven zoeken onder een steen sukkeltje hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
M'n telefoon? Wat heeft dat ding er nu weer mee te maken?
Mn laptop kan inderdaad uit. Maar waarom zou ik dat doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:07 schreef rens99 het volgende:
[..]
gewoon zet uit waarmee je deze domme berichten zit te plaatsen die heeft vast wel een uitknop of doe anders je internet uit en ga even een leven zoeken onder een steen sukkeltje haha
ik vroeg of hij een uitknop had niet of hij uit kon dat wist ik al jij bent echt zooo dom het is echt niet normaal ga gewoon wegquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mn laptop kan inderdaad uit. Maar waarom zou ik dat doen?
haha goeie dox hoor man haha maar begin eerst een bij mijn postgeschiedenis jij bent echt domquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Maarre Rensje, wordt het niet eens tijd dat je je twitter weer gaat updaten: http://twitter.com/#!/rens1999
Wat is een dox?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:09 schreef rens99 het volgende:
[..]
haha goeie dox hoor man haha maar begin eerst een bij mijn postgeschiedenis jij bent echt dom
weet niet maar kijk omdat je zo dom bent zal ik het even uitleggen oke nou er is google ja daar kan je mee zoeken omg dommerdquote:
Je weet het zelf dus ook niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:11 schreef rens99 het volgende:
[..]
weet niet maar kijk omdat je zo dom bent zal ik het even uitleggen oke nou er is google ja daar kan je mee zoeken omg dommerd
nee haha ik wilde je alleen maar boos maken want je bent echt zo domquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je weet het zelf dus ook niet?
Oh, je wilde me boos maken? Ok danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:12 schreef rens99 het volgende:
[..]
nee haha ik wilde je alleen maar boos maken want je bent echt zo dom
ik ben vast niet de enige die dat vind de moderatorens vinden je ook stom haha lekker voor je
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef rens99 het volgende:
Nou kijk ik wilde dus eigenlijk gister vrijen met mijn man, maar dat lukte niet. Ik probeerde mijn penis in zijn kont te stoppen, maar het lukte alsmaar niet. Zodra ik hem er uit trok, kwam hij er ook niet meer in. Zou dit misschien komen omdat ik 4 piercings in mijn penis heb? Of niet?
Bedankt van een 15 jarige metalhead.
ja maar dat maakt niet uit want het is wel gelukt je doet heel de tijd die emoticon dat betekend dat je boos bent volgens mij en je bent ook niet gelovig anders was je niet zo domquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Oh, je wilde me boos maken? Ok dan
Jij kunt aan emoticons zien of iemand boos is?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:14 schreef rens99 het volgende:
[..]
ja maar dat maakt niet uit want het is wel gelukt je doet heel de tijd die emoticon dat betekend dat je boos bent volgens mij en je bent ook niet gelovig anders was je niet zo dom
is er nog iemand anders hier??
Eh, jij bent de TS van dit topic hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:15 schreef rens99 het volgende:
[..]
superworm is inderdaad een tS
oja hoe doe je die emoticon van die kleine kip?
ja want die als je naar die ene kijkt : ' ) dan zie je iemand huilen omdat hij boos isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij kunt aan emoticons zien of iemand boos is?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:15 schreef rens99 het volgende:
[..]
superworm is inderdaad een tS
oja hoe doe je die emoticon van die kleine kip?
jij bent zelf de tering schooier jij bent echt domquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Eh, jij bent de TS van dit topic hoor.
TS huilt als ie boos isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef rens99 het volgende:
[..]
ja want die als je naar die ene kijkt : ' ) dan zie je iemand huilen omdat hij boos is
Graag gedaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef rens99 het volgende:
[..]
jij bent zelf de teringschooier jij bent echt dom
Ow, nooit geweten. Ik dacht dat die smiley een soort van huil-lach/sarcasme voorstelt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef rens99 het volgende:
[..]
ja want die als je naar die ene kijkt : ' ) dan zie je iemand huilen omdat hij boos is
Gewoon, hinkelen met je rechtervoet en dan naar je toetsenbord schreeuwen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef rens99 het volgende:
[..]
nee er is ook eentej met een kip ofzo een gele met een zonnebril hoe doe je die?
Welke?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef rens99 het volgende:
[..]
nee er is ook eentej met een kip ofzo een gele met een zonnebril hoe doe je die?
haha oh mijn god jij bent zo dom je had er eens goed naar moeten kijken of geloven in godquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ow, nooit geweten. Ik dacht dat die smiley een soort van huil-lach/sarcasme voorstelt.![]()
dat doe ik soms op mijn tostiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Net zoals ik het zeg. De kustlijn van Chili is toch ook groter dan die van Nederland?
TS staat voor TopicStarter.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef rens99 het volgende:
[..]
jij bent zelf de tering schooier jij bent echt dom
haha die is goed die emoticon en nee dat zeg je alleen maar omdat je boos bent iemand anders heeft mij al uitgelegd dat het teringschooier betekend domboquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
TS staat voor TopicStarter. [ afbeelding ]
Hoe doe je een kustlijn op je tosti?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:18 schreef rens99 het volgende:
[..]
dat doe ik soms op mijn tostiegoeie of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |