weet niet maar kijk omdat je zo dom bent zal ik het even uitleggen oke nou er is google ja daar kan je mee zoeken omg dommerdquote:
Je weet het zelf dus ook niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:11 schreef rens99 het volgende:
[..]
weet niet maar kijk omdat je zo dom bent zal ik het even uitleggen oke nou er is google ja daar kan je mee zoeken omg dommerd
nee haha ik wilde je alleen maar boos maken want je bent echt zo domquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je weet het zelf dus ook niet?
Oh, je wilde me boos maken? Ok danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:12 schreef rens99 het volgende:
[..]
nee haha ik wilde je alleen maar boos maken want je bent echt zo dom
ik ben vast niet de enige die dat vind de moderatorens vinden je ook stom haha lekker voor je
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef rens99 het volgende:
Nou kijk ik wilde dus eigenlijk gister vrijen met mijn man, maar dat lukte niet. Ik probeerde mijn penis in zijn kont te stoppen, maar het lukte alsmaar niet. Zodra ik hem er uit trok, kwam hij er ook niet meer in. Zou dit misschien komen omdat ik 4 piercings in mijn penis heb? Of niet?
Bedankt van een 15 jarige metalhead.
ja maar dat maakt niet uit want het is wel gelukt je doet heel de tijd die emoticon dat betekend dat je boos bent volgens mij en je bent ook niet gelovig anders was je niet zo domquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Oh, je wilde me boos maken? Ok dan
Jij kunt aan emoticons zien of iemand boos is?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:14 schreef rens99 het volgende:
[..]
ja maar dat maakt niet uit want het is wel gelukt je doet heel de tijd die emoticon dat betekend dat je boos bent volgens mij en je bent ook niet gelovig anders was je niet zo dom
is er nog iemand anders hier??
Eh, jij bent de TS van dit topic hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:15 schreef rens99 het volgende:
[..]
superworm is inderdaad een tS
oja hoe doe je die emoticon van die kleine kip?
ja want die als je naar die ene kijkt : ' ) dan zie je iemand huilen omdat hij boos isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij kunt aan emoticons zien of iemand boos is?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:15 schreef rens99 het volgende:
[..]
superworm is inderdaad een tS
oja hoe doe je die emoticon van die kleine kip?
jij bent zelf de tering schooier jij bent echt domquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Eh, jij bent de TS van dit topic hoor.
TS huilt als ie boos isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef rens99 het volgende:
[..]
ja want die als je naar die ene kijkt : ' ) dan zie je iemand huilen omdat hij boos is
Graag gedaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef rens99 het volgende:
[..]
jij bent zelf de teringschooier jij bent echt dom
Ow, nooit geweten. Ik dacht dat die smiley een soort van huil-lach/sarcasme voorstelt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef rens99 het volgende:
[..]
ja want die als je naar die ene kijkt : ' ) dan zie je iemand huilen omdat hij boos is
Gewoon, hinkelen met je rechtervoet en dan naar je toetsenbord schreeuwen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef rens99 het volgende:
[..]
nee er is ook eentej met een kip ofzo een gele met een zonnebril hoe doe je die?
Welke?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef rens99 het volgende:
[..]
nee er is ook eentej met een kip ofzo een gele met een zonnebril hoe doe je die?
haha oh mijn god jij bent zo dom je had er eens goed naar moeten kijken of geloven in godquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ow, nooit geweten. Ik dacht dat die smiley een soort van huil-lach/sarcasme voorstelt.![]()
dat doe ik soms op mijn tostiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Net zoals ik het zeg. De kustlijn van Chili is toch ook groter dan die van Nederland?
TS staat voor TopicStarter.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef rens99 het volgende:
[..]
jij bent zelf de tering schooier jij bent echt dom
haha die is goed die emoticon en nee dat zeg je alleen maar omdat je boos bent iemand anders heeft mij al uitgelegd dat het teringschooier betekend domboquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
TS staat voor TopicStarter. [ afbeelding ]
Hoe doe je een kustlijn op je tosti?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:18 schreef rens99 het volgende:
[..]
dat doe ik soms op mijn tostiegoeie of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |