Troll.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef rens99 het volgende:
[..]
jij denkt echt dat je goed bent he er is al een moderator boos op je mischien mag je straks helemaal niet hierzo meer komen dan ga ik echt lache
ik heb hem verandert hoor zo is het goed tocH?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef banapples het volgende:
[..]
Heel je account naar de klote door deze post
Heeft jouw toetstenborde geen Shift-toets, komma en een punt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef rens99 het volgende:
[..]
jij denkt echt dat je goed bent he er is al een moderator boos op je mischien mag je straks helemaal niet hierzo meer komen dan ga ik echt lache
Sorry, je hebt jezelf ontmaskert. Jij bent een duidelijke kloon/troll alles.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef rens99 het volgende:
[..]
ik heb hem verandert hoor zo is het goed tocH?
nee dit is een toetsenbord uit frankrijk die heb ik daar gekocht samen met mijn vader want in nederland konden we hem nog niet goed vinden snapje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heeft jouw toetstenborde geen Shift-toets, komma en een punt?
hou eens op over trol ik zeg toch ook niks onaardigs tegen jouquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Sorry, je hebt jezelf ontmaskert. Jij bent een duidelijke kloon/troll alles.
Ik ben een echte pestpok he. TROLLquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef rens99 het volgende:
[..]
hou eens op over trol ik zeg toch ook niks onaardigs tegen jou
Nee sorry, ik ga een ander topic zoekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef rens99 het volgende:
[..]
ik heb hem verandert hoor zo is het goed tocH?
ik ga jou ook pesten straksquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ben een echte pestpok he. TROLL
Voor de lulz danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jonge voor de lulz natuurlijk man, snap dat dan
En heeft jouw pc geen uitknop?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heeft jouw toetstenborde geen Shift-toets, komma en een punt?
wat bedoel je?quote:
TS gebruikt een telefoon hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jawel, maar de pc gebruik ik bijna nooit.
jij bent echt arm jij kan niet eens een normale computer betalen dat kan ik zelfs en ik krijg nieteens zo heel veel geldquote:
Waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:03 schreef rens99 het volgende:
[..]
jij bent echt arm jij kan niet eens een normale computer betalen dat kan ik zelfs en ik krijg nieteens zo heel veel geld
dat zeg je nergens want daar ben je bang voor dat mensen dat dom vinden maar ik weet dat wel en ik vind dat ook domquote:
M'n telefoon? Wat heeft dat ding er nu weer mee te maken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:05 schreef rens99 het volgende:
[..]
dat zeg je nergens want daar ben je bang voor dat mensen dat dom vinden maar ik weet dat wel en ik vind dat ook dom
heeft je telefoon geen uitknop ofzo??? jij bent echt dom
gewoon zet uit waarmee je deze domme berichten zit te plaatsen die heeft vast wel een uitknop of doe anders je internet uit en ga even een leven zoeken onder een steen sukkeltje hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
M'n telefoon? Wat heeft dat ding er nu weer mee te maken?
Mn laptop kan inderdaad uit. Maar waarom zou ik dat doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:07 schreef rens99 het volgende:
[..]
gewoon zet uit waarmee je deze domme berichten zit te plaatsen die heeft vast wel een uitknop of doe anders je internet uit en ga even een leven zoeken onder een steen sukkeltje haha
ik vroeg of hij een uitknop had niet of hij uit kon dat wist ik al jij bent echt zooo dom het is echt niet normaal ga gewoon wegquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mn laptop kan inderdaad uit. Maar waarom zou ik dat doen?
haha goeie dox hoor man haha maar begin eerst een bij mijn postgeschiedenis jij bent echt domquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Maarre Rensje, wordt het niet eens tijd dat je je twitter weer gaat updaten: http://twitter.com/#!/rens1999
Wat is een dox?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:09 schreef rens99 het volgende:
[..]
haha goeie dox hoor man haha maar begin eerst een bij mijn postgeschiedenis jij bent echt dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |