Alle mensen op de vierde verdieping gaan doodquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:44 schreef rens99 het volgende:
[..]
ja want kijk daarom stijgt warme lugt ook op snap je? het word na 10 mtr gewoon te warm om te leven dat komt door god
nee want als je binnen bent heb je er geen last vna daarom zijn er ook mensen in een raket die niet dood gaan en op de maan kunnen zijn in een pak snapje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:45 schreef banapples het volgende:
[..]
Alle mensen op de vierde verdieping gaan dood
Speciaal voor SwJquote:
quote:
Is dat de ENIGE ECHTE SUPERWORM?quote:
haha superwormJim jij bent echt een sukkel een moderator is boos op je en niet op mij haha zie je ik heb gelijkquote:
Oei, boze moderators moeten we niet hebben. Nou, verstop je heel snel want soms komen de bazen moderators je achteraan met een riem. SNEL.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:47 schreef rens99 het volgende:
[..]
haha superwormJim jij bent echt een sukkel een moderator is boos op je en niet op mij haha zie je ik heb gelijk
Het is SuperwormJim, trollquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:47 schreef rens99 het volgende:
[..]
haha superwormJim jij bent echt een sukkel een moderator is boos op je en niet op mij haha zie je ik heb gelijk
Vandaar dat niemand een balkon heeft boven de derde verdiepingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:46 schreef rens99 het volgende:
[..]
nee want als je binnen bent heb je er geen last vna daarom zijn er ook mensen in een raket die niet dood gaan en op de maan kunnen zijn in een pak snapje?
Beetje respect voor mijn mattie graag (zeg ik het zo goed SuperwormJim ?quote:
helemaal niet praat gewoon stil jij bent echt dom ik ben veel slimmer en jij bent nog ouder ook hahaquote:
Hier heb je wat interpunctie voor je topic: . ,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef rens99 het volgende:
[..]
helemaal niet praat gewoon stil jij bent echt dom ik ben veel slimmer en jij bent nog ouder ook haha
banaples nee dat komt omdat er nog iets boven zit snapje er zijn ook wolken die houden het ook tegen daarom gaan mensen ook nooit buiten zitten als er geen wolken zijn
jij denkt echt dat je goed bent he er is al een moderator boos op je mischien mag je straks helemaal niet hierzo meer komen dan ga ik echt lachequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier heb je wat interpunctie voor je topic: . ,
Troll. Kloon. Alles.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |