Als Jezus Gods enige Zoon is (zoals staat geschreven) en wij allemaal kinderen van God zijn (zoals ook staat geschreven) dan zijn wij toch allemaal dochters?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef rens99 het volgende:
[..]
wat bedoel je je ik denk dat je meer de bijbel moet lezen
maar kijk jezus is toch zijn echte zoon en wij zijn zegmaar neppe zonen want ik ben een jongen dus ik kan toch geen dochter zijn dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:48 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Als Jezus Gods enige Zoon is (zoals staat geschreven) en wij allemaal kinderen van God zijn (zoals ook staat geschreven) dan zijn wij toch allemaal dochters?
Zo werkt dat helaas niet. Een zonde is een zonde, of je nou boos bent of nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef rens99 het volgende:
[..]
nee want ikwas boos op je dat is dan denk ik wel goed hoor dus
Neppe zonen? Nee, we zijn echt Gods kinderen, volgens de Bijbel. Dus we zijn dochters. Natuurlijk klopt het niet, maar de Bijbel zit wel vaker scheef.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:50 schreef rens99 het volgende:
[..]
maar kijk jezus is toch zijn echte zoon en wij zijn zegmaar neppe zonen want ik ben een jongen dus ik kan toch geen dochter zijn dan?
Zie deze faalhaas nou happenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:37 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Zeg tegen je ouders dat ze in onzin geloven.
Godverdomme
helemaal niet want als je dingen steelt en het dan teruggeefd dan is het ook geen zonde dat heb ik ook al gedaan ik heb het wel terugegevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:50 schreef banapples het volgende:
[..]
Zo werkt dat helaas niet. Een zonde is een zonde, of je nou boos bent of niet
Het enige dat hier nep is is jouw troll-account.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef rens99 het volgende:
[..]
helemaal niet want als je dingen steelt en het dan teruggeefd dan is het ook geen zonde dat heb ik ook al gedaan ik heb het wel terugegeven
en kikvors de bijbel zit niet scheef volgens mij zit er een draadje scheef in jou hoofd want wij zijn gewoon neppe kinderen dat staat er in
Dat komt omdat God niet van mannetjes houd die van zijn kindje houd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef Supersoep het volgende:
Ja, maar als God echt is waarom heeft hij Nederland dan niet laten winnen op het WK? Wesley Sneijder bidt 20x per dag en houdt van Jezus.
omdat de andere 21x per dag bidden en meer houdt van Jezus en omdat het goed is voor dat land want de economie gaat dan omhoog toch? daarom denk ik maar ik weet niet zeker want alleen god weet hetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef Supersoep het volgende:
Ja, maar als God echt is waarom heeft hij Nederland dan niet laten winnen op het WK? Wesley Sneijder bidt 20x per dag en houdt van Jezus.
Geef mijn quote maar terug danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef rens99 het volgende:
[..]
helemaal niet want als je dingen steelt en het dan teruggeefd dan is het ook geen zonde dat heb ik ook al gedaan ik heb het wel terugegeven
en kikvors de bijbel zit niet scheef volgens mij zit er een draadje scheef in jou hoofd want wij zijn gewoon neppe kinderen dat staat er in
okay ja dat is wel een goed antwoord zo had ik er nog niet over gdacht hoevaak bidt jij per dag ik ongver 6x en jij, grquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:53 schreef rens99 het volgende:
[..]
omdat de andere 21x per dag bidden en meer houdt van Jezus en omdat het goed is voor dat land want de economie gaat dan omhoog toch? daarom denk ik maar ik weet niet zeker want alleen god weet het
Dat jij je vermaakt met het expres brouwen van kromme zinnen zonder interpunctie en het spuien van domme opmerkingen, impliceert eerder dat er iets scheef zit bij jou. Trollen kan erg leuk zijn hoor, maar dit is gewoon achterlijk en te doorzichtig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef rens99 het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat de aarde rond is en niet driehoekig? Want als de aarde driehoekig zou zijn, dan was dat best wel vet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:53 schreef rens99 het volgende:
[..]
omdat de andere 21x per dag bidden en meer houdt van Jezus en omdat het goed is voor dat land want de economie gaat dan omhoog toch? daarom denk ik maar ik weet niet zeker want alleen god weet het
6x maar, je zult branden in de hel. Een echte gelovige bied minstens 200x per dag. Ongelovige! Infidel!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
okay ja dat is wel een goed antwoord zo had ik er nog niet over gdacht hoevaak bidt jij per dag ik ongver 6x en jij, gr
je hebt hem nog steeds hij staat nog op je computer toch?quote:
infidel is toch alleen voor moslimer? mijn vader zegd datquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
6x maar, je zult branden in de hel. Een echte gelovige bied minstens 200x per dag. Ongelovige! Infidel!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef rens99 het volgende:
[..]
je hebt hem nog steeds hij staat nog op je computer toch?
supersoep ik doe het elke dag (moet) en op zondag ga ik 2x naar de kerk
computerprolbeem nou kijk als de aarde driehoekig was was het vet als de aarde rond was snapje?
Nee want dan zouden we niet meer unik zijn want er zijn dan al kei veel (AHAHA snap je hem, KEI WANT DIE IS OOK ROND ALS ROND LOL) planeten die rond zijn en zouden wij unik zijn als we driehoekig waren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef rens99 het volgende:
[..]
computerprolbeem nou kijk als de aarde driehoekig was was het vet als de aarde rond was snapje?
Je hebt gelijk. Kan ik mij nog bekeren? Ik heb echter nooit sex gehad met kleine jongetjes. Ik zie dat eigenlijk ook niet zo zitten. Is het verplicht?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef rens99 het volgende:
[..]
maar misschien wilde god dat wij niet meer zijn dan de rest net als met vrouwen en mannen die zijn ook evenveel waardquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:58 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee want dan zouden we niet meer unik zijn want er zijn dan al kei veel (AHAHA snap je hem, KEI WANT DIE IS OOK ROND ALS ROND LOL) planeten die rond zijn en zouden wij unik zijn als we driehoekig waren.
nee waarom denk je dat ik heb dat tog ook nog nooit gedaan? ik heb alleen met meisjes gezoend hoor niks meer haha dat komt voor laterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:59 schreef banapples het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Kan ik mij nog bekeren? Ik heb echter nooit sex gehad met kleine jongetjes. Ik zie dat eigenlijk ook niet zo zitten. Is het verplicht?
maar wel pas als je getrouwd benquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:01 schreef rens99 het volgende:
[..]
nee waarom denk je dat ik heb dat tog ook nog nooit gedaan? ik heb alleen met meisjes gezoend hoor niks meer haha dat komt voor later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |