Haha horen jullie dat bitches!! hij heeft mij gemaakt, ik ben een zoon van god!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:27 schreef rens99 het volgende:
de wereld gemaakt
de bijbel geschreven
hij heeft jouw gemaakt jij bent een zoon van god
god geneesd ook ziektes zoals kanker
nee ik zeg tog dat mag ik niet spelen en garison iedereen is een zoon van god dus hjb met dat schelden van godquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:29 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Ja, je mag mijn call of duty in het geheim kopen voor 25 euro, en voeg me al vast toe: rens99=troll.
Wat nou iedereen? dat zei je eerst niet! eerst was ik bijzonder, en nu is iedereen ineens bijzonder? zo vind ik er geen klap aan. Zout maar op met die god van je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:31 schreef rens99 het volgende:
nee ik zeg tog dat mag ik niet spelen en garison iedereen is een zoon van god dus hjb met dat schelden van god
hahah peper zelf op johh iedereen is een zoon van god en god is liefde voor iedereen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat nou iedereen? dat zei je eerst niet! eerst was ik bijzonder, en nu is iedereen ineens bijzonder? zo vind ik er geen klap aan. Zout maar op met die god van je.
houw je mond ik ben nog maar jong ja jullie zijn allemaal 18 en 19 dus jullie zijn al veel slimmerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:34 schreef GuitarJJ het volgende:
rens99 gaat vast naar de hell met z'n taalgebruik!
Dan doe je dat toch stiekum, als je ouders niet kijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:31 schreef rens99 het volgende:
[..]
nee ik zeg tog dat mag ik niet spelen en garison iedereen is een zoon van god dus hjb met dat schelden van god
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met jou wil ik overal wel over discussiëren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:34 schreef rens99 het volgende:
dus wie wil nog met mij discusÏeren over god enzo?
haha jammer voor je sukkeltje je kan deze x niet winnen want ik heb gewoon gelijk ,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Met jou wil ik overal wel over discussiëren.
Ik hou van winnen.
nee jij bent saten kijk maar bij het plaatje dat jij hebt dat is echt dom en kinderachtig kleintjequote:
Maar wij zijn ouder dan jij, dus wij hebben gelijker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:36 schreef rens99 het volgende:
haha jammer voor je sukkeltje je kan deze x niet winnen want ik heb gewoon gelijk ,
helemeel niet ik heb toch ook gewoon slimme hersenens ik ben best slim hoor ik zit in de plusklas op school ik weet alleen niet of ik dat dit jaar ook ben want ik zit nu wel weer een groep hoger dus misschien word het wel heel moeilijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar wij zijn ouder dan jij, dus wij hebben gelijker.
Mij quoten is dan ook een zonde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:36 schreef rens99 het volgende:
[..]
nee jij bent saten kijk maar bij het plaatje dat jij hebt dat is echt dom en kinderachtig kleintje
Ok, over iets anders dan!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:36 schreef rens99 het volgende:
[..]
haha jammer voor je sukkeltje je kan deze x niet winnen want ik heb gewoon gelijk ,
nee want ikwas boos op je dat is dan denk ik wel goed hoor dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:39 schreef banapples het volgende:
[..]
Mij quoten is dan ook een zonde.
Jezus is toch de enige zoon van God? Wij zijn wel allemaal Gods kinderen, dus Hij ziet ons als dochters.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:31 schreef rens99 het volgende:
[..]
wat bedoel je je ik denk dat je meer de bijbel moet lezenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Jezus is toch de enige zoon van God? Wij zijn wel allemaal Gods kinderen, dus Hij ziet ons als dochters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |