Waarom reageer je hier serieus op?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:35 schreef DarkY.NL het volgende:
wat heeft dit nu met geloof te maken.
En sowieso zal de aarde steeds verder van de zon "liggen" ivm de uitdijen van het heelal.
Dat is niet waar. Daar is de zwaartekracht te sterk voor. Het uitdijen van het heelal heeft geen effect op zonnestelsels. Ook niet zozeer op hele melkwegstelsels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:35 schreef DarkY.NL het volgende:
wat heeft dit nu met geloof te maken.
En sowieso zal de aarde steeds verder van de zon "liggen" ivm de uitdijen van het heelal.
hij is alleen vergeten je te vertellen over de punten en komma'squote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:36 schreef rens99 het volgende:
[..]
doe maar alsof je slim bentjoh je weet helemaal niks god heeft mij al veel kennis gegeven en jij zegt maar wat
kijk dark nl hij is echt slim hij geloofd denk ik ook in godquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Daar is de zwaartekracht te sterk voor. Het uitdijen van het heelal heeft geen effect op zonnestelsels. Ook niet zozeer op hele melkwegstelsels.
Ja ik geloof ook in God. Niemand pakt mij m'n geloof af.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:39 schreef rens99 het volgende:
[..]
kijk dark nl hij is echt slim hij geloofd denk ik ook in god
dark nl jij moet niet zo praten jij gebruikt ook geen punten en kommas dat zie ik zo
je kan er gewoon niet tegen dat ik gelijk heb en je bent wat je zegt je bent zelf een tering schooierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:38 schreef computerprobleem het volgende:
Kom mensen, verlaat dit topic.
De Hoogste Leider van Aliens (dat is de baas van alle Aliens) vertelde mij net dat ze dit officieel tot een kuttopic hebben verklaart en dat ze eventueel een invasie doen in dit kuttopic om TS te ontvoeren. Vlucht! VLUCHT ZEG IK JE.
je mag god niet afbeelden dat is nep hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:39 schreef SuperwormJim het volgende:
D'r is maar één god:
[ afbeelding ]
nee geen slot ik vind dit leuk ik doe hem zelf wel dicht als ik dat wil hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
TS, Chuck Norris is de enige echte god.
Slotje.
Neeuj. Echt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:41 schreef rens99 het volgende:
[..]
nee geen slot ik vind dit leuk ik doe hem zelf wel dicht als ik dat wil hoor
wil je niet zo off-topc gaan superworm ik vind je wel haardig hoor maar het is wel mijn berichtopicquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:42 schreef SuperwormJim het volgende:
HAIL THE FLYING SPAGHETTI MONSTER!!![]()
http://www.venganza.org/
ja want kijk daarom stijgt warme lugt ook op snap je? het word na 10 mtr gewoon te warm om te leven dat komt door godquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:44 schreef banapples het volgende:
Dus als je 10 meter dichter bij de zon komt dan verbrand je? Gelukkig woon ik op de tweede verdieping. Vandaar dat mijn bovenburen altijd over de hitte lopen te klagen.
de man in het blauwe moderator zei dat je niet mocht spam'en nou ik vind dit echt spam'en hoor! kap er mee!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |