Jonge voor de lulz natuurlijk man, snap dat danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:02 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Waarom wordt er zo'n obvious troll topic heropend?
Maar hij is zoooo slechtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jonge voor de lulz natuurlijk man, snap dat dan
Pinda pinda pinda pinda pinda pinda pinda pinda pinda pinda pinda pinda pinda pinda pinda pindakaaaaaaaaaasquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:00 schreef rens99 het volgende:
[..]
maar misschien wilde god dat wij niet meer zijn dan de rest net als met vrouwen en mannen die zijn ook evenveel waard
maar ik weet het niet ik heb zelf nog nooit gesproken met god mijn moeder wel en ze heeft sinds toen veel met mijn vader gebid en ze is veel gaan geloven in god
hoe bedoel je welke reden??quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:02 schreef eLiNSANIUM het volgende:
[..]
maar wel pas als je getrouwd ben
ik zie hier nu al een reden om niet te geloven.
Heb je wel 38x je handen gewassen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:17 schreef rens99 het volgende:
heey jonges ik was even op het toilet maar ik ben er weer waar waren we ook alweer gebleven??
nee want dan was ik mischien mijn handen er af net zoals bij spongbob haha lol dat was echt grappigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heb je wel 38x je handen gewassen?
Oee... jij bent een echte stoute jongentje dus! Rebelleren tegen je ouders, JIJ DURFT!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:19 schreef rens99 het volgende:
[..]
hoe bedoel je welke reden??
ik ben nog niet getrouwd maar ik ga het wel doen ik mag alleen met een gelovig meisje trouwen van mijn ouders maar misschien doe ik dat wel niet
Nou, ik ben blij dat je er niet in getrapt bent. Je moet namelijk ook niet te vaak fappen want misschien verlies je dan wel je plassertje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:19 schreef rens99 het volgende:
[..]
nee want dan was ik mischien mijn handen er af net zoals bij spongbob haha lol dat was echt grappig
waarom zegt iedereen steeds ts?quote:
TS staat voor Tering Schooier. Vooral niets van aantrekken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:22 schreef rens99 het volgende:
[..]
waarom zegt iedereen steeds ts?
nee maar ik wil gewoon met een mooi meisje trouwen want dan kan ik elke keer naar haar kijken snapje
fappen mag ook niet van mijn moeder ik ben een keer betrapt maar toen zei ze dat dat niet mocht omdat ik dat alleen mag doen als ik een vrouw heb dus ik doe het nooit meer alleen savonds soms
ben ik dan tering schooier?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
TS staat voor Tering Schooier. Vooral niets van aantrekken.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:24 schreef rens99 het volgende:
[..]
ben ik dan tering schooier?
he maar jongnes wat voor muziek luisteren jullie? en niet weer die gekke chienees van net want ik verstond niet wat hij zij dus alleen nederlands of engels mag ook wel vind ik
die ken ik die ging ik op zondagschool luisteren dat was echt grappig kijk ik luister dit nu fly like a g6 far east movement die is ook wel leukquote:
Ik luister ook wel eens muziek en toen hoorde ik dat god een DJ is. Klopt dat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:31 schreef rens99 het volgende:
[..]
die ken ik die ging ik op zondagschool luisteren dat was echt grappig kijk ik luister dit nu fly like a g6 far east movement die is ook wel leuk
weetje wat pas echt dom is van die rock dat is echt dom en voor homos
ctrl-c ctrl-v topicquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:13 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Dit is TS z'n bron
[ afbeelding ]
helemeel niet hoor want assepoester enzo zijn allemaal nep dat weet ik heus welquote:
doe maar alsof je slim bentjoh je weet helemaal niks god heeft mij al veel kennis gegeven en jij zegt maar watquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:35 schreef DarkY.NL het volgende:
wat heeft dit nu met geloof te maken.
En sowieso zal de aarde steeds verder van de zon "liggen" ivm de uitdijen van het heelal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |