SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, in SuperrrrTuxxx's kelder!
De OP is niet hier te vinden.
[ Bericht 6% gewijzigd door BarrieButsers op 07-08-2011 21:22:20 ]Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ja.quote:
Al gedaan hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:09 schreef FedExpress het volgende:
Succes BB! Nu het nummer van het topic nog aanpassen
Je hebt er vanmiddag nog een gemistquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:05 schreef shifto het volgende:
FOK DB meet? daar komt nooit wat van of wel zeker?
Niet zo van die moeilijke vragen stellen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:10 schreef shifto het volgende:
[..]
![]()
Hoelang is het nu alweer stevig? in plaats van half zwaar?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt er vanmiddag nog een gemist
Ja klopt.quote:
Boschveld. Friet van Piet. En ze hebben er sushi gegeten.quote:
ah, daar was het misgegaanquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja klopt.Want 139 was overgeslagen. Dus die eerste 140 is 139 en deze is 140.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Boschveld. Friet van Piet. En ze hebben er sushi gegeten.
Het is ondertussen weer onder controle hoor.quote:
Friet van piet, waar ali werktquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Boschveld. Friet van Piet. En ze hebben er sushi gegeten.
Ali?quote:
Dislikequote:
Ik heb pas een paar bonnen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:31 schreef shifto het volgende:
Ja geen idee, maar zon mocro werkt er ofzo, geen blanke kerel in ieder geval, heb echt nog 200 van die bonnen ofzo van daar :p
Tsjaaaa ik had ooit een vriendinnetje die daar heeeeeeel vlakbij woonde, dus dat was bijna elke dag ff daar wat friet halen, lekker makkelijkquote:
Bijna elke dag deden we vroeger bij de passanterie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Tsjaaaa ik had ooit een vriendinnetje die daar heeeeeeel vlakbij woonde, dus dat was bijna elke dag ff daar wat friet halen, lekker makkelijk
Ik ging eerst altijd naar 't Bikkertje voordat ik de briljante friet van Piet ontdekte, daarna vergat ik vaak de bonnetjes te bewaren. Epic fail...quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Die bonnetjes ga ik binnenkort een keer inwisselen![]()
Sounds nicequote:Op zondag 7 augustus 2011 21:40 schreef shifto het volgende:
Hahahahahaha, nja als je er nog een paar moet, kom er nauwelijks meer want woon nu op zuid en als ik nu de friet daar haal is het koud eer ik thuis ben
Ik ga ze van de week voor je bij elkaar rapen, is echt een stapel van 2 cm dik ofzo xDquote:
Okequote:Op zondag 7 augustus 2011 21:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ga ze van de week voor je bij elkaar rapen, is echt een stapel van 2 cm dik ofzo xD
Daarstraks was het nog bdhquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het toppunt van romantiek: bonnetjes van de friettent geven.
Hij komt bij jouw huisje danquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het toppunt van romantiek: bonnetjes van de friettent geven.
Ja und?quote:
quote:
Misschien ben ik wel een man van 42 die eigenlijk op internet kleine meisjes als jou zoekt om te rapen!quote:
Ik heb anders ook gewoon een brievenbus, lekker safe.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een man van 42 die eigenlijk op internet kleine meisjes als jou zoekt om te rapen!
Dat kan uiteraard ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb anders ook gewoon een brievenbus, lekker safe.
Oh dan kan 23 en 32 ook, zijn zelfs dezelfde lettersquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
32 en 42 valt me toch, 32 en 50 kan immers ook!
Hoop voor je dat je niet op je broertje lijktquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Oh dan kan 23 en 32 ook, zijn zelfs dezelfde lettersMaarja, misschien ben je wel heul lelijk
of ik!!
In het ergste geval is samen lelijk zijn gezellig toch.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Oh dan kan 23 en 32 ook, zijn zelfs dezelfde lettersMaarja, misschien ben je wel heul lelijk
of ik!!
OMG, hoe ziet die eruit dan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je niet op je broertje lijkt![]()
Dat klopt dan weer wel denk ikquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In het ergste geval is samen lelijk zijn gezellig toch.
Hey, mijn ouders hebben 3 kinderen, en ze hebben maar 1x hun best gedaanquote:
Vraag aan Shiftoquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Hey, mijn ouders hebben 3 kinderen, en ze hebben maar 1x hun best gedaan
Luie mensen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat klopt dan weer wel denk ik
[..]
Hey, mijn ouders hebben 3 kinderen, en ze hebben maar 1x hun best gedaan
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn ouders konden geen jongetjes maken, alleen 3 meisjes, anders had ik nou een lekkere broer gehad.
En mijn anon dan?quote:
Wat, ook omdat ze lui waren en er dan maar 1 mooi gemaakt hadden of wat?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn ouders konden geen jongetjes maken, alleen 3 meisjes, anders had ik nou een lekkere broer gehad.
Uit die tijd ken ik hem.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:59 schreef shifto het volgende:
Hahahahaha die foto is echt te erg van hem! Vind ie zelf waarschijnlijk nog badass ook!
Deze volg ik ff niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat, ook omdat ze lui waren en er dan maar 1 mooi gemaakt hadden of wat?hihi
Omdat je dan een mooie broer gehad zou hebben, verwijzend aan mijn opmerking dat ouders maar 1 mooi kind maken, als ie niet aankwam is ie niet grappigquote:
Heb mijzelf even bedreven lopen googlen en gelukkig niet meer te vinden dan een oude zwart wit foto van 3 jaar geleden met mijn ex op facebookquote:
Heb jij even geluk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Heb mijzelf even bedreven lopen googlen en gelukkig niet meer te vinden dan een oude zwart wit foto van 3 jaar geleden met mijn ex op facebookWaar ik tevens maar een klein stukje op sta :p
Ik dacht dat je bedoelde dat je van een drieling was. 1x neuken, 3 kinderen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Omdat je dan een mooie broer gehad zou hebben, verwijzend aan mijn opmerking dat ouders maar 1 mooi kind maken, als ie niet aankwam is ie niet grappig
[..]
Inderdaad!quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb jij even geluk.![]()
Mensen die met heel hun hebben en houden op Google te vinden zijn
Bwhahahahahaquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je van een drieling was. 1x neuken, 3 kinderen.
Ja had gekund toch.quote:
Had gekund maar dan had ik op mijn zus en broertje geleken! En ik ben veul mooierquote:
Dat bepalen Barrie en ik wel wie de mooiste is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Had gekund maar dan had ik op mijn zus en broertje geleken! En ik ben veul mooier
Kheb geen hele familie portrettenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat bepalen Barrie en ik wel wie de mooiste is.
quote:
Ik wil misschien wel een foto van jou ruilen tegen 1tje van mijquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik wil misschien wel een foto van jou ruilen tegen 1tje van mijmaar dat beslis ik pas als ik de jouwe zie
Ok, ik zal er direct 1tje sturen naderhand. maar dan ga ik wel eerst een bazen foto zoeken die mij zo onwerkelijk weergeeft zoals ik eigenlijk echt niet benquote:
Ja daar heb ik wat aan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok, ik zal er direct 1tje sturen naderhand. maar dan ga ik wel eerst een bazen foto zoeken die mij zo onwerkelijk weergeeft zoals ik eigenlijk echt niet ben
Ruilen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja hallo ik wil ook een foto van shifto's bakkes ontvangen
Geef je foto. Zo dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We zitten hier niet op een ruilbeurs
Wel tweevoud namens Tux en mij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb nergens een verzoek in 3voud ingediend zien worden
Túúrlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:27 schreef shifto het volgende:
Ik heb echt goeie fotos waarop ik kei leuk staAlleen kom telkens grappigere tegen dus zoek nog even door
Jij eerst manquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:30 schreef shifto het volgende:
De volgorde is nu, 1st Tux, dan Ik en dan jij BB, in die volgorde is het gevraagd
Alle drie natuurlijkquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:33 schreef shifto het volgende:
Ok ik heb een selectie gemaakt, welke willen jullie zien.
De denker.
De master.
De lamme.
Tuurlijk niet. Wij zijn te vertrouwen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:34 schreef shifto het volgende:
Neeeeee, dan ben ik morgen met alle 3 te vinden op internet
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Wij zijn te vertrouwen.
Plus je kan ze toch weer verwijderen?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok omdat je op FOK zit geloof ik je, oh nee
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:56 schreef shifto het volgende:
Ja wij hebben geile foto chat!jij loog gewoon over het uploaden van fotos!
Mijn 18+ collectie krijg je anders niet hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:56 schreef shifto het volgende:
Ja wij hebben geile foto chat!jij loog gewoon over het uploaden van fotos!
Maar ik ben huel 18+ en ik heb een vermoeden dat er leer bij komt kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn 18+ collectie krijg je anders niet hoor.
Check KPD daar blijken ook foto's van Tuxje te staanquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar ik ben huel 18+ en ik heb een vermoeden dat er leer bij komt kijken
SRSLY!?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Check KPD daar blijken ook foto's van Tuxje te staan
Ja maar om nu ik weet niet hoeveel paginas door te nemen "dames we willen jullie bloot zien"..quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb ik van een niet nader te noemen bron.
Dus je hebt het topic wel gevonden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar om nu ik weet niet hoeveel paginas door te nemen "dames we willen jullie bloot zien"..
I have no idea. Kan niet eens in KPD enzo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:04 schreef shifto het volgende:
Ja maar dan zijn er nog ik weet niet hoeveel reeksen toch?Kom er niet zo vaak meer hehe. Had der stiekem toch eerder in KEL verwacht
Ja dat helpt natuurlijk niet, ik heb zat klonen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dus je hebt het topic wel gevonden?![]()
![]()
Alles weergeven op een pagina en dan ctrl f.
Amateur!quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
I have no idea. Kan niet eens in KPD enzo.
Ja ook nog zowiets ja :pquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat helpt natuurlijk niet, ik heb zat klonen.
We kunnen niet met alles rekening houden hequote:Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat helpt natuurlijk niet, ik heb zat klonen.
Ergens wel een klein beetje, kan ook komen doordat ik KEL associaties heb met mensen die zich misschien een tikkeltje hetzelfde kleden als jij, en dan is 1 + 1 KELquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En hoezo leer en KEL, zie ik er met kleren aan al kinky uit ofzo.
KDP?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ga trouwens daar nu toegang voor aanvragen ik kan er niet meer tegen om niet te weten wat zich daar afspeelt.
Tux stond met zweepjes enzo op de foto?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Ergens wel een klein beetje, kan ook komen doordat ik KEL associaties heb met mensen die zich misschien een tikkeltje hetzelfde kleden als jij, en dan is 1 + 1 KEL
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ga trouwens daar nu toegang voor aanvragen ik kan er niet meer tegen om niet te weten wat zich daar afspeelt.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tux stond met zweepjes enzo op de foto?
Wat is er mis met zo'n iemand?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die alles bijleest? :p
Niets, ik dubbele punt P'de tochquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat is er mis met zo'n iemand?
quote:***SPAM*** Hello,
Dat doet je goede filter lieve schatquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toch fijn dat spammers in het onderwerp al zetten dat het spam is.
[..]
Denk je dat ik die bagger ga lezen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die alles bijleest? :p
Die heb ik niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat doet je goede filter lieve schat
Ik durf te wedden dat ik dus niet met hem op een foto staquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef shifto het volgende:
Krijg nog een foto van je hé! Anders moet ik jimmy of een van zijn oude klasgenootjes om een klasse foto gaan vragen o.i.d,
Ik heb m'n eigen mailserver.quote:
Het is dat hij nu op vakantie is anders had ik natuurlijk allang je echte naam gevraagdquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik dus niet met hem op een foto sta
Misschien wel van parijs/ardennen maar dat hoop ik niet.
Ja want wie zegt dat hij die kent?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is dat hij nu op vakantie is anders had ik natuurlijk allang je echte naam gevraagd
Postfixquote:
Zoveel natuur scheikunde leraressen waren er volgens mij nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja want wie zegt dat hij die kent?
Ik ook!!!!!!! En een Exchange 2010 maar dat is omdat ik MCP ben in Exchangequote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Zoveel natuur scheikunde leraressen waren er volgens mij niet
[..]
Ik ook!!!!!!! En een Exchange 2010 maar dat is omdat ik MCP ben in Exchange
quote:
Oh die ken ik niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Zimbra oid wil ik ook nog eens checken, hoorde daar laatst goeie dingen over
mja dan voel ik me weer zo nerd.
Ik ook niet hoor tot het me verteld werd, is ook redelijk nieuw volgens mij!quote:
Oke, nou ik ben benieuwd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor tot het me verteld werd, is ook redelijk nieuw volgens mij!![]()
quote:
23 / Mannetje / Den Bosch Sudquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:52 schreef Kutstudent het volgende:
Shifto, vertel anders eens wat over jezelf. Want dat heb ik allemaal gemist, indien al verteld.
A/S/L, alles, jeweet.
Ik vind die IT wel boeiend.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:07 schreef shifto het volgende:
[..]
23 / Mannetje / Den Bosch Sud
Programmeur / DBA / SysAdmin bij een software bedrijf in zaltbommel. verder niet zo heel veel boeiends
Ooooh ja echt héquote:
Ja echt wtf is dit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Ooooh ja echt héIT maakt mij zoveel leuker voor vrouwen (in de omgekeerde wereld
)
Nee gewoon omdat ik er zelf in geintresseerd ben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Ooooh ja echt héIT maakt mij zoveel leuker voor vrouwen (in de omgekeerde wereld
)
Doe je er ook iets mee in je baan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee gewoon omdat ik er zelf in geintresseerd ben.
Hobbyquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Doe je er ook iets mee in je baan?Of meer als hobbie?
Eervolle baan hoorquote:
Nou, mocht je eens iets willen weten wat ik weet!?quote:
Oke ik zal het onthoudenquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Eervolle baan hoor
[..]
Nou, mocht je eens iets willen weten wat ik weet!?
quote:
Dat is als Ruben en seks... op zich kan het wel maar we weten allemaal dat het niet gaat gebeurenquote:
Ruben heeft een kind hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 06:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is als Ruben en seks... op zich kan het wel maar we weten allemaal dat het niet gaat gebeuren
Wanneer heb je die gebaard?quote:
Voor mij welquote:Op maandag 8 augustus 2011 08:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En die halve sex van jou is leuk zeker.
Elk wijf die dat pikt is gekquote:
Het was nogal een inkoppertjequote:
Ik weet niet wat je ermee bedoeld, maar je kan beter bij me uit de buurt blijven.quote:
Wtf? Mis ik iets?quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je ermee bedoeld, maar je kan beter bij me uit de buurt blijven.
Barrie!!quote:
Ja wij zijn goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 08:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Barrie!!Gelukkig ben jij wel normaal.
quote:
Ik dacht dat Mevrouw O. voor Mevrouw Ontbinding stond.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:18 schreef bijdehand het volgende:
Ja ik mag niet meer in de buurt van Mevrouw Overgang komen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mevrouw O. voor Mevrouw Ontbinding stond.
als in 'ontbinden in factoren'?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mevrouw O. voor Mevrouw Ontbinding stond.
quote:Jij: hoi
Vreemde: hallo
Vreemde: wie ben jij?
Vreemde: ik ben Henk
Jij: ik weet het niet
Jij: weet jij het?
Vreemde: neuh
Jij: wat heb je allemaal gedaan vandaag?
Vreemde: houtzagen
Vreemde: jij dan?
Jij: niet veel
Jij: beetje fappen hier en daar
Vreemde: ok
Vreemde: hoe oud ben je?
Jij: leuk dagje wel
Jij: 87
Vreemde: ervaren mens
Vreemde: cool
Jij: och
Jij: ik neuk nog steeds het liefst 13 jarige meisjes
Je gesprekspartner heeft het gesprek verlaten.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:19 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit een beetje op omegle te kutten.
[..]
Hoi, ik zag je op tv.quote:
Nou hij had niet echt veel gewonnen.quote:
Nee dat doe ik.quote:
Je probeert heel de wereld in je rosbief te stoppen?quote:
Pics van een stervende jij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:41 schreef Kutstudent het volgende:
Ik sterf echt van het lachen hierzit nog steeds op omegle
Mooiquote:
+1quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pics van een stervende jij?
Dat weet ik nog niet precies.quote:
Jammer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies.
Als je ideeën hebt, je mag wel meedoen.quote:
Oke deal. Zullen we dan Bossche bollen en bier gratis maken (voor ons uiteraard) en alle mannen africhten en voor jou laten werken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dan wordt je mijn rechterhand, want met mijn linker moet ik masturberen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke deal. Zullen we dan Bossche bollen en bier gratis maken (voor ons uiteraard) en alle mannen africhten en voor jou laten werken?Zodat jij eventueel je linkse hand over hebt.
Zeker!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dit kan een goede samenwerking worden!
Fijn dat je me dat niet aandoet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zeker!Ik kan jou toch niet tussen het gewone volk laten zitten.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Fijn dat je me dat niet aandoet.
quote:
In de keuken liggen de messen dus pas maar op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:13 schreef Kutstudent het volgende:
Wat zijn dit voor falende praktijken hier? Ga eens gauw terug naar de keuken.
En dan, alsof jij vanuit maaspoort (of waar de fuck je ook woontquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In de keuken liggen de messen dus pas maar op.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In de keuken liggen de messen dus pas maar op.
Ik sta in je keuken in Hedikhuizen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dan, alsof jij vanuit maaspoort (of waar de fuck je ook woont) mij kan raken.
Blijf maar daar, dan kom ik je wel even raken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik sta in je keuken in Hedikhuizen.
Ik raak jou eerderquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Blijf maar daar, dan kom ik je wel even raken.
We proberen ze gewoon allemaal op hem uit, da's het beste toch?quote:
Zeker zekerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
We proberen ze gewoon allemaal op hem uit, da's het beste toch?
Ik jou ook. De keuze is tussen een knoepert, frikandel, kroket en/of een kipknots.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik raak jou met mijn vleesknots.
Bij mijn vleesknots komt gratis witte saus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik jou ook. De keuze is tussen een knoepert, frikandel, kroket en/of een kipknots.
Heb je een druiper ofzo dat je er niks voor hoeft te doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bij mijn vleesknots komt gratis witte saus.
Weltrusten.
Ja en soa's, aids, kaasrandjes......quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je een druiper ofzo dat je er niks voor hoeft te doen.![]()
Good night!
Ze moeten er wat voor over hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en soa's, aids, kaasrandjes......
Jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze moeten er wat voor over hebben.
Godver wat een oorkankerquote:
De wat?quote:
Yo die party is hierachter, kickequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
http://www.bertstory.nl/content/shertogenbosch_algemeen.html
Al zit die niet eens in Engelen.
Er gebeurt wel altijd wat daar he.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Yo die party is hierachter, kicke
Zit in Rietveldenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
http://www.bertstory.nl/content/shertogenbosch_algemeen.html
Al zit die niet eens in Engelen.
Goed topicquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:16 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Rage comics
Zit dit topic te lezen, janken van het lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |