quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Wij zijn te vertrouwen.
Plus je kan ze toch weer verwijderen?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok omdat je op FOK zit geloof ik je, oh nee
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:56 schreef shifto het volgende:
Ja wij hebben geile foto chat!jij loog gewoon over het uploaden van fotos!
Mijn 18+ collectie krijg je anders niet hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:56 schreef shifto het volgende:
Ja wij hebben geile foto chat!jij loog gewoon over het uploaden van fotos!
Maar ik ben huel 18+ en ik heb een vermoeden dat er leer bij komt kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn 18+ collectie krijg je anders niet hoor.
Check KPD daar blijken ook foto's van Tuxje te staanquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar ik ben huel 18+ en ik heb een vermoeden dat er leer bij komt kijken
SRSLY!?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Check KPD daar blijken ook foto's van Tuxje te staan
Ja maar om nu ik weet niet hoeveel paginas door te nemen "dames we willen jullie bloot zien"..quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb ik van een niet nader te noemen bron.
Dus je hebt het topic wel gevonden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar om nu ik weet niet hoeveel paginas door te nemen "dames we willen jullie bloot zien"..
I have no idea. Kan niet eens in KPD enzo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:04 schreef shifto het volgende:
Ja maar dan zijn er nog ik weet niet hoeveel reeksen toch?Kom er niet zo vaak meer hehe. Had der stiekem toch eerder in KEL verwacht
Ja dat helpt natuurlijk niet, ik heb zat klonen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dus je hebt het topic wel gevonden?![]()
![]()
Alles weergeven op een pagina en dan ctrl f.
Amateur!quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
I have no idea. Kan niet eens in KPD enzo.
Ja ook nog zowiets ja :pquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat helpt natuurlijk niet, ik heb zat klonen.
We kunnen niet met alles rekening houden hequote:Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat helpt natuurlijk niet, ik heb zat klonen.
Ergens wel een klein beetje, kan ook komen doordat ik KEL associaties heb met mensen die zich misschien een tikkeltje hetzelfde kleden als jij, en dan is 1 + 1 KELquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En hoezo leer en KEL, zie ik er met kleren aan al kinky uit ofzo.
KDP?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ga trouwens daar nu toegang voor aanvragen ik kan er niet meer tegen om niet te weten wat zich daar afspeelt.
Tux stond met zweepjes enzo op de foto?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Ergens wel een klein beetje, kan ook komen doordat ik KEL associaties heb met mensen die zich misschien een tikkeltje hetzelfde kleden als jij, en dan is 1 + 1 KEL
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ga trouwens daar nu toegang voor aanvragen ik kan er niet meer tegen om niet te weten wat zich daar afspeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |