Had gekund maar dan had ik op mijn zus en broertje geleken! En ik ben veul mooierquote:
Dat bepalen Barrie en ik wel wie de mooiste is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Had gekund maar dan had ik op mijn zus en broertje geleken! En ik ben veul mooier
Kheb geen hele familie portrettenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat bepalen Barrie en ik wel wie de mooiste is.
quote:
Ik wil misschien wel een foto van jou ruilen tegen 1tje van mijquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik wil misschien wel een foto van jou ruilen tegen 1tje van mijmaar dat beslis ik pas als ik de jouwe zie
Ok, ik zal er direct 1tje sturen naderhand. maar dan ga ik wel eerst een bazen foto zoeken die mij zo onwerkelijk weergeeft zoals ik eigenlijk echt niet benquote:
Ja daar heb ik wat aan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok, ik zal er direct 1tje sturen naderhand. maar dan ga ik wel eerst een bazen foto zoeken die mij zo onwerkelijk weergeeft zoals ik eigenlijk echt niet ben
Ruilen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja hallo ik wil ook een foto van shifto's bakkes ontvangen
Geef je foto. Zo dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We zitten hier niet op een ruilbeurs
Wel tweevoud namens Tux en mij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb nergens een verzoek in 3voud ingediend zien worden
Túúrlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:27 schreef shifto het volgende:
Ik heb echt goeie fotos waarop ik kei leuk staAlleen kom telkens grappigere tegen dus zoek nog even door
Jij eerst manquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:30 schreef shifto het volgende:
De volgorde is nu, 1st Tux, dan Ik en dan jij BB, in die volgorde is het gevraagd
Alle drie natuurlijkquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:33 schreef shifto het volgende:
Ok ik heb een selectie gemaakt, welke willen jullie zien.
De denker.
De master.
De lamme.
Tuurlijk niet. Wij zijn te vertrouwen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:34 schreef shifto het volgende:
Neeeeee, dan ben ik morgen met alle 3 te vinden op internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |