Ik heb anders ook gewoon een brievenbus, lekker safe.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een man van 42 die eigenlijk op internet kleine meisjes als jou zoekt om te rapen!
Dat kan uiteraard ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb anders ook gewoon een brievenbus, lekker safe.
Oh dan kan 23 en 32 ook, zijn zelfs dezelfde lettersquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
32 en 42 valt me toch, 32 en 50 kan immers ook!
Hoop voor je dat je niet op je broertje lijktquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Oh dan kan 23 en 32 ook, zijn zelfs dezelfde lettersMaarja, misschien ben je wel heul lelijk
of ik!!
In het ergste geval is samen lelijk zijn gezellig toch.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Oh dan kan 23 en 32 ook, zijn zelfs dezelfde lettersMaarja, misschien ben je wel heul lelijk
of ik!!
OMG, hoe ziet die eruit dan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je niet op je broertje lijkt![]()
Dat klopt dan weer wel denk ikquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In het ergste geval is samen lelijk zijn gezellig toch.
Hey, mijn ouders hebben 3 kinderen, en ze hebben maar 1x hun best gedaanquote:
Vraag aan Shiftoquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Hey, mijn ouders hebben 3 kinderen, en ze hebben maar 1x hun best gedaan
Luie mensen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat klopt dan weer wel denk ik
[..]
Hey, mijn ouders hebben 3 kinderen, en ze hebben maar 1x hun best gedaan
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn ouders konden geen jongetjes maken, alleen 3 meisjes, anders had ik nou een lekkere broer gehad.
En mijn anon dan?quote:
Wat, ook omdat ze lui waren en er dan maar 1 mooi gemaakt hadden of wat?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn ouders konden geen jongetjes maken, alleen 3 meisjes, anders had ik nou een lekkere broer gehad.
Uit die tijd ken ik hem.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:59 schreef shifto het volgende:
Hahahahaha die foto is echt te erg van hem! Vind ie zelf waarschijnlijk nog badass ook!
Deze volg ik ff niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat, ook omdat ze lui waren en er dan maar 1 mooi gemaakt hadden of wat?hihi
Omdat je dan een mooie broer gehad zou hebben, verwijzend aan mijn opmerking dat ouders maar 1 mooi kind maken, als ie niet aankwam is ie niet grappigquote:
Heb mijzelf even bedreven lopen googlen en gelukkig niet meer te vinden dan een oude zwart wit foto van 3 jaar geleden met mijn ex op facebookquote:
Heb jij even geluk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Heb mijzelf even bedreven lopen googlen en gelukkig niet meer te vinden dan een oude zwart wit foto van 3 jaar geleden met mijn ex op facebookWaar ik tevens maar een klein stukje op sta :p
Ik dacht dat je bedoelde dat je van een drieling was. 1x neuken, 3 kinderen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Omdat je dan een mooie broer gehad zou hebben, verwijzend aan mijn opmerking dat ouders maar 1 mooi kind maken, als ie niet aankwam is ie niet grappig
[..]
Inderdaad!quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb jij even geluk.![]()
Mensen die met heel hun hebben en houden op Google te vinden zijn
Bwhahahahahaquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je van een drieling was. 1x neuken, 3 kinderen.
Ja had gekund toch.quote:
Had gekund maar dan had ik op mijn zus en broertje geleken! En ik ben veul mooierquote:
Dat bepalen Barrie en ik wel wie de mooiste is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Had gekund maar dan had ik op mijn zus en broertje geleken! En ik ben veul mooier
Kheb geen hele familie portrettenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat bepalen Barrie en ik wel wie de mooiste is.
quote:
Ik wil misschien wel een foto van jou ruilen tegen 1tje van mijquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik wil misschien wel een foto van jou ruilen tegen 1tje van mijmaar dat beslis ik pas als ik de jouwe zie
Ok, ik zal er direct 1tje sturen naderhand. maar dan ga ik wel eerst een bazen foto zoeken die mij zo onwerkelijk weergeeft zoals ik eigenlijk echt niet benquote:
Ja daar heb ik wat aan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok, ik zal er direct 1tje sturen naderhand. maar dan ga ik wel eerst een bazen foto zoeken die mij zo onwerkelijk weergeeft zoals ik eigenlijk echt niet ben
Ruilen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja hallo ik wil ook een foto van shifto's bakkes ontvangen
Geef je foto. Zo dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We zitten hier niet op een ruilbeurs
Wel tweevoud namens Tux en mij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb nergens een verzoek in 3voud ingediend zien worden
Túúrlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:27 schreef shifto het volgende:
Ik heb echt goeie fotos waarop ik kei leuk staAlleen kom telkens grappigere tegen dus zoek nog even door
Jij eerst manquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:30 schreef shifto het volgende:
De volgorde is nu, 1st Tux, dan Ik en dan jij BB, in die volgorde is het gevraagd
Alle drie natuurlijkquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:33 schreef shifto het volgende:
Ok ik heb een selectie gemaakt, welke willen jullie zien.
De denker.
De master.
De lamme.
Tuurlijk niet. Wij zijn te vertrouwen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:34 schreef shifto het volgende:
Neeeeee, dan ben ik morgen met alle 3 te vinden op internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |