Ali?quote:
Dislikequote:
Ik heb pas een paar bonnen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:31 schreef shifto het volgende:
Ja geen idee, maar zon mocro werkt er ofzo, geen blanke kerel in ieder geval, heb echt nog 200 van die bonnen ofzo van daar :p
Tsjaaaa ik had ooit een vriendinnetje die daar heeeeeeel vlakbij woonde, dus dat was bijna elke dag ff daar wat friet halen, lekker makkelijkquote:
Bijna elke dag deden we vroeger bij de passanterie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Tsjaaaa ik had ooit een vriendinnetje die daar heeeeeeel vlakbij woonde, dus dat was bijna elke dag ff daar wat friet halen, lekker makkelijk
Ik ging eerst altijd naar 't Bikkertje voordat ik de briljante friet van Piet ontdekte, daarna vergat ik vaak de bonnetjes te bewaren. Epic fail...quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Die bonnetjes ga ik binnenkort een keer inwisselen![]()
Sounds nicequote:Op zondag 7 augustus 2011 21:40 schreef shifto het volgende:
Hahahahahaha, nja als je er nog een paar moet, kom er nauwelijks meer want woon nu op zuid en als ik nu de friet daar haal is het koud eer ik thuis ben
Ik ga ze van de week voor je bij elkaar rapen, is echt een stapel van 2 cm dik ofzo xDquote:
Okequote:Op zondag 7 augustus 2011 21:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ga ze van de week voor je bij elkaar rapen, is echt een stapel van 2 cm dik ofzo xD
Daarstraks was het nog bdhquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het toppunt van romantiek: bonnetjes van de friettent geven.
Hij komt bij jouw huisje danquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het toppunt van romantiek: bonnetjes van de friettent geven.
Ja und?quote:
quote:
Misschien ben ik wel een man van 42 die eigenlijk op internet kleine meisjes als jou zoekt om te rapen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |