Ik ook niet hoor tot het me verteld werd, is ook redelijk nieuw volgens mij!quote:
Oke, nou ik ben benieuwd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor tot het me verteld werd, is ook redelijk nieuw volgens mij!![]()
quote:
23 / Mannetje / Den Bosch Sudquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:52 schreef Kutstudent het volgende:
Shifto, vertel anders eens wat over jezelf. Want dat heb ik allemaal gemist, indien al verteld.
A/S/L, alles, jeweet.
Ik vind die IT wel boeiend.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:07 schreef shifto het volgende:
[..]
23 / Mannetje / Den Bosch Sud
Programmeur / DBA / SysAdmin bij een software bedrijf in zaltbommel. verder niet zo heel veel boeiends
Ooooh ja echt héquote:
Ja echt wtf is dit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Ooooh ja echt héIT maakt mij zoveel leuker voor vrouwen (in de omgekeerde wereld
)
Nee gewoon omdat ik er zelf in geintresseerd ben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Ooooh ja echt héIT maakt mij zoveel leuker voor vrouwen (in de omgekeerde wereld
)
Doe je er ook iets mee in je baan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee gewoon omdat ik er zelf in geintresseerd ben.
Hobbyquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Doe je er ook iets mee in je baan?Of meer als hobbie?
Eervolle baan hoorquote:
Nou, mocht je eens iets willen weten wat ik weet!?quote:
Oke ik zal het onthoudenquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Eervolle baan hoor
[..]
Nou, mocht je eens iets willen weten wat ik weet!?
quote:
Dat is als Ruben en seks... op zich kan het wel maar we weten allemaal dat het niet gaat gebeurenquote:
Ruben heeft een kind hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 06:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is als Ruben en seks... op zich kan het wel maar we weten allemaal dat het niet gaat gebeuren
Wanneer heb je die gebaard?quote:
Voor mij welquote:Op maandag 8 augustus 2011 08:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En die halve sex van jou is leuk zeker.
Elk wijf die dat pikt is gekquote:
Het was nogal een inkoppertjequote:
Ik weet niet wat je ermee bedoeld, maar je kan beter bij me uit de buurt blijven.quote:
Wtf? Mis ik iets?quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je ermee bedoeld, maar je kan beter bij me uit de buurt blijven.
Barrie!!quote:
Ja wij zijn goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 08:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Barrie!!Gelukkig ben jij wel normaal.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |