quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tux stond met zweepjes enzo op de foto?
Wat is er mis met zo'n iemand?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die alles bijleest? :p
Niets, ik dubbele punt P'de tochquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat is er mis met zo'n iemand?
quote:***SPAM*** Hello,
Dat doet je goede filter lieve schatquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toch fijn dat spammers in het onderwerp al zetten dat het spam is.
[..]
Denk je dat ik die bagger ga lezen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die alles bijleest? :p
Die heb ik niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat doet je goede filter lieve schat
Ik durf te wedden dat ik dus niet met hem op een foto staquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef shifto het volgende:
Krijg nog een foto van je hé! Anders moet ik jimmy of een van zijn oude klasgenootjes om een klasse foto gaan vragen o.i.d,
Ik heb m'n eigen mailserver.quote:
Het is dat hij nu op vakantie is anders had ik natuurlijk allang je echte naam gevraagdquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik dus niet met hem op een foto sta
Misschien wel van parijs/ardennen maar dat hoop ik niet.
Ja want wie zegt dat hij die kent?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is dat hij nu op vakantie is anders had ik natuurlijk allang je echte naam gevraagd
Postfixquote:
Zoveel natuur scheikunde leraressen waren er volgens mij nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja want wie zegt dat hij die kent?
Ik ook!!!!!!! En een Exchange 2010 maar dat is omdat ik MCP ben in Exchangequote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Zoveel natuur scheikunde leraressen waren er volgens mij niet
[..]
Ik ook!!!!!!! En een Exchange 2010 maar dat is omdat ik MCP ben in Exchange
quote:
Oh die ken ik niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Zimbra oid wil ik ook nog eens checken, hoorde daar laatst goeie dingen over
mja dan voel ik me weer zo nerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |