die vonden we leuk omdat ze uit dezelfde stad komen als Ons Bennyquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwoah dat groepje laatst die zo goed kon dansen en gemiddeld 8 waren vond iedereen hier bijna leuk
1 zin vertalen in het oortje, dan weet Dan meteen wat het onderwerp van de rap isquote:
Dat gaat ie niet eens meemakenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:46 schreef StephanL het volgende:
Dat mannetje met lang haar wilt later neergeschoten worden
jij kijkt teveel films, hoe heten die ook weer iets met een Xquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
ik wil ze met hun gezichtjes op de grond leggen, en er heel hard op stampen
Doen ze ook met doggydancequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
Dogdance. Klinkt als ook een spuitje geven. Een hond hoort te rennen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij kijkt teveel films, hoe heten die ook weer iets met een X
Graagquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:46 schreef StephanL het volgende:
Dat mannetje met lang haar wilt later neergeschoten worden
XXXL guys sweaty dicks 6quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doe niet zo racistisch.quote:
American X maar dat is met tanden op de stoeprand.. zo ver ga ik niet nuquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is wel een mooie filmquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
American X maar dat is met tanden op de stoeprand.. zo ver ga ik niet nu
NINJAquote:
ja dat was hem, steengoeie film maar dat terzijdequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
+ historyquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:49 schreef Pheno het volgende:
En daarom moeten ze Friesland de zee in flikkeren.
Als een angry bird zegt mijn vrouw.quote:
Nee. Doe maar gewoon normaal.quote:
Voor zijn avondpot met vreten. Ja.quote:
Kusje op je vrouw!quote:
Dan zou je dit wel met alle rassen kunnen doen he als het zo wasquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
Enige reden waarom die hond het zogenaamd "leuk" vind, omdat hij zit te wachten op een beloning.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is vanavond. Spontaan.quote:
Dat is daarna, omdat ze niet wil.quote:
Dat zeg ik niet, maar die honden leren het wel op die manier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zou je dit wel met alle rassen kunnen doen he als het zo was
Pootje en een snuf van bello.quote:
dit dusquote:
Ja maar rassen zoals die grote die draaien door zonder spelletjes of activiteiten zoals dit hoor, werkhondenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar die honden leren het wel op die manier.
"Doe dit, dan krijg je een koekje."
Ze gedroegen zich gewoon als jonge jochies.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:52 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De uiterlijk gelijkenis (en hun gedrag) met die van een aap was anders sprekend.
adopteer dan mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ah deze wil ik adopteren, wat een leuke roodharige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |