Mwoah dat groepje laatst die zo goed kon dansen en gemiddeld 8 waren vond iedereen hier bijna leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
Acts met kinderen, bij voorbaat al slecht.
die waren leuk..... deze vinnik niet zo hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwoah dat groepje laatst die zo goed kon dansen en gemiddeld 8 waren vond iedereen hier bijna leuk
Maar die waren ook geweldigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwoah dat groepje laatst die zo goed kon dansen en gemiddeld 8 waren vond iedereen hier bijna leuk
Straatcultuur hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
Nu al territoriumdrang met hun baas zijn.
Dat dus en we moedigen het gewoon aan... waarom ook nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
Nu al territoriumdrang met hun baas zijn.
Dat is waar, maar het blijven kinderen, worden "leuk" gevonden omdat ze zo jong zijn..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen die dat bijhouden dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Wat doet Dan nou flauw, hij heeft een oortje met vertaling in toch
die vonden we leuk omdat ze uit dezelfde stad komen als Ons Bennyquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1 zin vertalen in het oortje, dan weet Dan meteen wat het onderwerp van de rap isquote:
Dat gaat ie niet eens meemakenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:46 schreef StephanL het volgende:
Dat mannetje met lang haar wilt later neergeschoten worden
jij kijkt teveel films, hoe heten die ook weer iets met een Xquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
ik wil ze met hun gezichtjes op de grond leggen, en er heel hard op stampen
Doen ze ook met doggydancequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
Dogdance. Klinkt als ook een spuitje geven. Een hond hoort te rennen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij kijkt teveel films, hoe heten die ook weer iets met een X
Graagquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:46 schreef StephanL het volgende:
Dat mannetje met lang haar wilt later neergeschoten worden
XXXL guys sweaty dicks 6quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doe niet zo racistisch.quote:
American X maar dat is met tanden op de stoeprand.. zo ver ga ik niet nuquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is wel een mooie filmquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
American X maar dat is met tanden op de stoeprand.. zo ver ga ik niet nu
NINJAquote:
ja dat was hem, steengoeie film maar dat terzijdequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
+ historyquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:49 schreef Pheno het volgende:
En daarom moeten ze Friesland de zee in flikkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |