Met een vuurpijl Meta wegsturen naar zijn eigen planeetquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze buiten gaan doen.
Geld verdienen.quote:
Doe maar een aarsbruine!quote:
hadden ze mij toch ook voor kunnen vragen voor die reklamequote:
Ik ga er voor duizend euro ook wel staan hoor. Who cares.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Marketing afdeling van Dash; "Ja joh, gewoon doen, het is met kinderen, écht iets voor jou!"
GOEIEEMORRGUUUHHHquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hadden ze mij toch ook voor kunnen vragen voor die reklame
Ik had daar wel in mijn traveller jurk willen staan hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hadden ze mij toch ook voor kunnen vragen voor die reklame
Denk dat ie er wel meer voor krijgt!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er voor duizend euro ook wel staan hoor. Who cares.
"Wast zijn mijn kale bol glimmend schoon".
Hoi hoi, ja ik moest van Benny, die heeft me gedwongen anders ging hij stappen ondernemen dreigde hij, dus ik doe Benny een plezierquote:
quote:
Kun je nagaan, kunnen ze nog bezuinigen ook!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Denk dat ie er wel meer voor krijgt!
Hey Dtje lang geleden hoe gaat het met jou??/quote:
*slok neemtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey Dtje lang geleden hoe gaat het met jou??/
Eeuwig zonde dat ze die beat er onder vandaan hebben gehaald.quote:
Karina en MissJquote:
Topic kunnen vinden?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat HGT straks weer meteen over in VOH Of zit er nog tijd tussen?
Zal op elkaar aansluiten neem ik aan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vrees dat THOV er gelijk achter komtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat meteen doorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
The Holland of Voice?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vrees dat THOV er gelijk achter komt
was te verwachten jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vrees dat THOV er gelijk achter komt
Die heeft naar Willow Smith gekekenquote:
Truequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
Acts met kinderen, bij voorbaat al slecht.
I WHIP MY HAIR BACK AND FORTHquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft naar Willow Smith gekeken
Jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Onder die namen van die 10 jarigen
"scholier"
Mwoah dat groepje laatst die zo goed kon dansen en gemiddeld 8 waren vond iedereen hier bijna leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
Acts met kinderen, bij voorbaat al slecht.
die waren leuk..... deze vinnik niet zo hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwoah dat groepje laatst die zo goed kon dansen en gemiddeld 8 waren vond iedereen hier bijna leuk
Maar die waren ook geweldigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwoah dat groepje laatst die zo goed kon dansen en gemiddeld 8 waren vond iedereen hier bijna leuk
Straatcultuur hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
Nu al territoriumdrang met hun baas zijn.
Dat dus en we moedigen het gewoon aan... waarom ook nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
Nu al territoriumdrang met hun baas zijn.
Dat is waar, maar het blijven kinderen, worden "leuk" gevonden omdat ze zo jong zijn..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen die dat bijhouden dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Wat doet Dan nou flauw, hij heeft een oortje met vertaling in toch
die vonden we leuk omdat ze uit dezelfde stad komen als Ons Bennyquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1 zin vertalen in het oortje, dan weet Dan meteen wat het onderwerp van de rap isquote:
Dat gaat ie niet eens meemakenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:46 schreef StephanL het volgende:
Dat mannetje met lang haar wilt later neergeschoten worden
jij kijkt teveel films, hoe heten die ook weer iets met een Xquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
ik wil ze met hun gezichtjes op de grond leggen, en er heel hard op stampen
Doen ze ook met doggydancequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
Dogdance. Klinkt als ook een spuitje geven. Een hond hoort te rennen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij kijkt teveel films, hoe heten die ook weer iets met een X
Graagquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:46 schreef StephanL het volgende:
Dat mannetje met lang haar wilt later neergeschoten worden
XXXL guys sweaty dicks 6quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doe niet zo racistisch.quote:
American X maar dat is met tanden op de stoeprand.. zo ver ga ik niet nuquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is wel een mooie filmquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
American X maar dat is met tanden op de stoeprand.. zo ver ga ik niet nu
NINJAquote:
ja dat was hem, steengoeie film maar dat terzijdequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
+ historyquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:49 schreef Pheno het volgende:
En daarom moeten ze Friesland de zee in flikkeren.
Als een angry bird zegt mijn vrouw.quote:
Nee. Doe maar gewoon normaal.quote:
Voor zijn avondpot met vreten. Ja.quote:
Kusje op je vrouw!quote:
Dan zou je dit wel met alle rassen kunnen doen he als het zo wasquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
Enige reden waarom die hond het zogenaamd "leuk" vind, omdat hij zit te wachten op een beloning.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is vanavond. Spontaan.quote:
Dat is daarna, omdat ze niet wil.quote:
Dat zeg ik niet, maar die honden leren het wel op die manier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zou je dit wel met alle rassen kunnen doen he als het zo was
Pootje en een snuf van bello.quote:
dit dusquote:
Ja maar rassen zoals die grote die draaien door zonder spelletjes of activiteiten zoals dit hoor, werkhondenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar die honden leren het wel op die manier.
"Doe dit, dan krijg je een koekje."
Ze gedroegen zich gewoon als jonge jochies.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:52 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De uiterlijk gelijkenis (en hun gedrag) met die van een aap was anders sprekend.
adopteer dan mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ah deze wil ik adopteren, wat een leuke roodharige
Jij bent te rebelsquote:
quote:
Herman?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:56 schreef Ceetje.. het volgende:
doet me aan iemand denken die er ook nog bij zong
Wat we altijd met Groningen doen, negeren!quote:
BBBUUURRRNNNNNNquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat we altijd met Groningen doen, negeren!
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat we altijd met Groningen doen, negeren!
Jij hupt ook in spandex in je vrije tijd?quote:
Nou Bellaquote:
Daar laat ik mij hier niet over uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hupt ook in spandex in je vrije tijd?
Heul wel!quote:
nee, die lang harige niet BELLA!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou ze alle drie doen, BAM BAM BAM.
UT STOPLICHT SPRINGT OP ROOOOOOD, UT STOPLICHT SPRINGT OP GROEN IN AMELOOOOOOO IS ALIJD WAT TE DOENquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Heul wel!
Ik kom uit Drenthe, maar Groningen en Overijssel zijn ook top.
En die mensen uit Twente met die OOOOO.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben voor, alleen al omdat ik hier wegdrijf!
Bella tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
Echt hèquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
UT STOPLICHT SPRINGT OP ROOOOOOD, UT STOPLICHT SPRINGT OP GROEN IN AMELOOOOOOO IS ALIJD WAT TE DOEN
Ik zeg toch niet dat ze slecht zijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
![]()
Zij waren wel goed! En niet zo standaard.
...ik hoor het alweerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was dat de rechtse? Want dan zul je er om moeten vechten
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Oke Bella nu kun je soppen bij de eerste van deze 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |