goed dat je het zegt !quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:19 schreef Kutstudent het volgende:
Mooi hoor, al die ouwe lullen weer eens op het veld bij het afscheid van van der sar.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ets_over_tieten.html
![]()
"There ain't no shame in my game."quote:
Ik blijf maar staren naar haar borsten terwijl ze met haar make up brush eroverheen gaat.quote:
Echt een fijne amerikaans sletjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik blijf maar staren naar haar borsten terwijl ze met haar make up brush eroverheen gaat.
True words there OGquote:
Nog niet slecht vor een 2e potjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:14 schreef Kutstudent het volgende:
Ging net 5/6/6 in m'n 2e potje LoL. Ging nog best lekker, ik snap waarom mensen dit leuk kunnen vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ook niet van plan er teveel tijd in te steken. Heb wel iets beters te doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wil je niet weten. Gewoon een gayspel net als WoW.
Tsja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dat je het sowieso hebt uitgeprobeerd.
Speel dan een normaal spel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tsja.Je moet iets als je je kapot verveeld.
Typisch dat de dikke het ook heeft gedaanquote:
Heb echt zin in deze film, beloofd veel goedsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:10 schreef KneusTeun het volgende:
OH MY GOD WAT HEB IK NU WEER ZIN IN WINTER!!!!!!
Een Tapir met een snorquote:
In de volksmond ook wel Michhas genoemd, voordat hij zijn snor van zijn vriendin moest afscheren danquote:
Die trailer was wel nice ja hehe. The Situation tegen de grond yeah! hehequote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:26 schreef dreamzk het volgende:
En nog 1 nachtje slapen en nieuw seizoen van jersey shore, oh yeaaaaaaaa
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel Michhas genoemd, voordat hij zijn snor van zijn vriendin moest afscheren dan
Je zal ook maar een briesende stier als Ronnie op je af zien komen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:21 schreef Parvus het volgende:
[..]
Die trailer was wel nice ja hehe. The Situation tegen de grond yeah! hehe
Hehe ja Ronnie is sowieso een baas. Maar Mike is ook een pussy.. Grote bek en spieren maar daar blijft het ook bij. Deed ook niks toen Snooki een klap van die gozer kreegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je zal ook maar een briesende stier als Ronnie op je af zien komen.
Sjonnie en Pamela hebben ook gevochten omdat Pamela vreemd was gegaan met Vince.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja Ronnie is sowieso een baas. Maar Mike is ook een pussy.. Grote bek en spieren maar daar blijft het ook bij. Deed ook niks toen Snooki een klap van die gozer kreeg
Met Tommy toch? Op een boot?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sjonnie en Pamela hebben ook gevochten omdat Pamela vreemd was gegaan met Vince.
Nee joh, dat was de boot van Wesley, en die wilde hem juist niet aan Tommy uitlenen omdat hij Pamela ook wilde neuken.quote:
ha ha ha haquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sjonnie en Pamela hebben ook gevochten omdat Pamela vreemd was gegaan met Vince.
Dacht wel dat het weer begonquote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:26 schreef dreamzk het volgende:
En nog 1 nachtje slapen en nieuw seizoen van jersey shore, oh yeaaaaaaaa
Om eerlijk te zijn zie ik dat nog niet zo snel gebeuren, in ieder geval niet gecombineerd met destructible worlds of iets dergelijks zoals in BF3.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is deze?
http://www.skoften.net/in(...)steeds_realistischer
Dat is toch vrij standaard? Mijn achternaam is alles behalve standaard en ook ik heb enkele naamgenoten op vleesboekquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor- en achternaamgenoot op Twitter en Facebook hebben
Met mijn exotische namen komt het ook nooit voorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is toch vrij standaard? Mijn achternaam is alles behalve standaard en ook ik heb enkele naamgenoten op vleesboek
Wat is die?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is deze?
http://www.skoften.net/in(...)steeds_realistischer
Je kijkt er weer helemaal verkeerd naar.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat is die?
Minecraft 3.0..![]()
Het ziet er niet uit.
Als ze zoiets iets willen showen moeten ze een echte gamestudio aan laten werken.
En wat dan nog..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je kijkt er weer helemaal verkeerd naar.
Tuurlijk niet, ze zeggen dat unlimited detail kunnen maken, niet dat dat ook echt gaat gebeuren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En wat dan nog..
Stel dat ze dit gebruiken hoelang duurt het dan wel niet voordat er een game is gemaakt?
Want er moeten dan zoveel details in komen...
Zelfs cod komt dan niet elk jaar.![]()
![]()
En een game als fallout of GTA moet dan 15 jaar aangewerkt worden ofzo..
Je hebt duidelijk het filmpje niet gekeken. Of je hebt te weinig technische achtergrond.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En wat dan nog..
Stel dat ze dit gebruiken hoelang duurt het dan wel niet voordat er een game is gemaakt?
Want er moeten dan zoveel details in komen...
Zelfs cod komt dan niet elk jaar.![]()
![]()
En een game als fallout of GTA moet dan 15 jaar aangewerkt worden ofzo..
Dacht ik ook al. Het filmpje is ook niet echt professioneel in elkaar gezet voor iemand die iets 'revolutionairs' promoot.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:29 schreef Xblister het volgende:
Wat teun zegt, en de maker van minecraft heeft zich ook al uitgelaten over dit filmpje. misschien wel leuk om te lezen
http://www.gamer.nl/nieuw(...)euclideon-oplichters
Wedden dat jij in november weer aan MW3 zit?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:38 schreef SoldMayor het volgende:
Zo alweer een mappack...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gelukkig komt er 27okt. een eind aan het call of duty tijd perk.![]()
Eind volgende maand coqeust BETAquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:41 schreef KneusTeun het volgende:
Man, ik wil gewoon Battlefield 3 NU SPELEN!
Ik ben samen met teun hier de enigste die BF speelt..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wedden dat jij in november weer aan MW3 zit?
Closed toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Eind volgende maand coqeust BETA
Daarom heb ik ook geen black ops meer voor 3 maand en speel ik nog steeds BFbc2?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wedden dat jij in november weer aan MW3 zit?
Ik had het dan ook niet tegen jouquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen black ops meer voor 3 maand en speel ik nog steeds BFbc2?
Ik geloof dat het closed is voor 48 uur speciaal voor MoH en Origin pre oders.quote:
4 oude WaW maps en 1 nieuwe? Best wel nep. Meestal is het toch andersom.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:33 schreef Rossdale het volgende:
Zombiepack is wel tof hoorHet enige toffe aan Black Ops
quote:
ZE MONEY!!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens niet alleen BF3 komt maar ook nog:
F1 2011
FIIFA 12
RAGE
MW3
Saints Row 3
FORZA 4
AC Revelations
"Zo zou de techniek zich prima lenen voor landschappen vol zich herhalende structuren, maar minder geschikt zijn voor een gevarieerde omgeving."quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:29 schreef Xblister het volgende:
Wat teun zegt, en de maker van minecraft heeft zich ook al uitgelaten over dit filmpje. misschien wel leuk om te lezen
http://www.gamer.nl/nieuw(...)euclideon-oplichters
origineel:
http://notch.tumblr.com/
Edit; Als je die maps nog gaat kopen heb je echt geen bestaansrecht imo..![]()
Forza 4 betekend voor PierreTT trouwens het einde van een sociaal leven.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef SoldMayor het volgende:
F1 2011
FIIFA 12
RAGE
MW3
Saints Row 3
FORZA 4
AC Revelations
Fixedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef SoldMayor het volgende:
F1 2011
Deus Ex
RAGE
Batman: Arkham City
Forza 4
AC Revelations
Heb de afgelopen weken genoeg gewerkt.quote:
Yeah, heb RAGE 2 jaar geleden al een beetje behind closed doors op de GamesCom mogen zien. Was toen nog in een erg vroege alpha-fase maar was er toen stiekem al hyped voorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ook RAGE proberen dus?
Volgens mij zit er ook co op in enzo
Aight.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yeah, heb RAGE 2 jaar geleden al een beetje behind closed doors op de GamesCom mogen zien. Was toen nog in een erg vroege alpha-fase maar was er toen stiekem al hyped voor
Ga je wel halo 1 remake halen?quote:
Niemand wil Gears 3quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef SoldMayor het volgende:
F1 2011
FIIFA 12
RAGE
MW3
Saints Row 3
FORZA 4
AC Revelations
Gears of War 3
Vis hem ooit wel uit de budgetbakken. Deel 1 was wel toffig, maar de SP van deel 2 was wel zo tenenkrommend slechtquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:05 schreef Bozz187 het volgende:
http://uk.xboxlive.ign.com/articles/118/1186012p1.html
hehe jersey shore invades xbox
Woei!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:05 schreef Bozz187 het volgende:
Idd! Moet meteen aan mijn eigen wedstrijden denkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:15 schreef SoldMayor het volgende:
Lekkere wedstrijd tussen ado en die amonio ofzoiets..
met fifa?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Idd! Moet meteen aan mijn eigen wedstrijden denken
Ik wil die grenade whistle.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:05 schreef Bozz187 het volgende:
Nee, irl voetbalquote:
quote:
Werd tijd iddquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:32 schreef SoldMayor het volgende:
Wordt nog wat voor Stoma aangezien het seizoen morgen begint!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen begint het iddquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:37 schreef tliciouz het volgende:
Nu al ja? Komt goed uit nu ik eredevisie live heb!
Tief op met jullie onnozele voetbalobsessies.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:32 schreef SoldMayor het volgende:
Wordt nog wat voor Stoma aangezien het seizoen morgen begint!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tief op met jullie onnozele voetbalobsessies.
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tief op met jullie onnozele voetbalobsessies.
[ afbeelding ]
yes we will whinequote:
Eens.quote:
Zo slecht.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yes we will whine
btw
wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een overall
mauwen te lang, pijpen te kort
Klopt welquote:
Écht triest.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:53 schreef SoldMayor het volgende:
Toch triest dan een NL club verliest van een club uit cyprus.
Gelukkig doet AZ het wel goed.
Ik klaag niet, maar overal gezien klopt het wel. Tenzij jij weinig mauwt en graag pijptquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moet je een goede vriendin uitkiezen.
ADO had easy kunnen winnen met wel 3 of 4-0quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:53 schreef SoldMayor het volgende:
Toch triest dan een NL club verliest van een club uit cyprus.
Gelukkig doet AZ het wel goed.
Ik weet niet hoe het met michhas zit, maar ik ben geen voetbalhater. Ik haat al die onzin eromheen. Mensen die doen alsof het belangrijk is, etc.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:01 schreef SoldMayor het volgende:
mannen die niet van voetbal houden zijn geen echte mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
true! net gekeken in bios.quote:
Nee, zijn snel weggelopen, moesten even snel bij de mcdonalds eten halen voordat volgende film begintquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
true! net gekeken in bios.
Ook de trailer na de aftiteling gekeken?
Ditquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met michhas zit, maar ik ben geen voetbalhater. Ik haat al die onzin eromheen. Mensen die doen alsof het belangrijk is, etc.
Zo hoort het.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee, zijn snel weggelopen, moesten even snel bij de mcdonalds eten halen voordat volgende film begint
Wut is deze=quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:01 schreef Rossdale het volgende:
Voor de mensen die Brink hebben, start die shit binnenkort een keer op wat er is de komende 2 weken extra gratis DLC in de vorm van nieuwe maps en cheevo's.
Over 2 weken moet je er voor betalen
Goh wat leuk.quote:
Zat een trailer achter van The avengersquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee, zijn snel weggelopen, moesten even snel bij de mcdonalds eten halen voordat volgende film begint
Ja zag dat ie er al was, vond het al raar gratis dlcquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:01 schreef Rossdale het volgende:
Voor de mensen die Brink hebben, start die shit binnenkort een keer op wat er is de komende 2 weken extra gratis DLC in de vorm van nieuwe maps en cheevo's.
Over 2 weken moet je er voor betalen
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:43 schreef Kutstudent het volgende:
Echte mannen zijn lomp tegen vrouwen, laten boeren en scheten, zijn trots als ze een clean cut hebben gedraaid en kijken bovenal géén voetbal.Ah, daarom heb je ook zoveel succes zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij speelt altijd mister niceguy?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ah, daarom heb je ook zoveel succes zeker?
Trololoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij speelt altijd mister niceguy?
Daarbij moet je dit niet allemaal zo serieus nemen.
BOOYA!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ah, daarom heb je ook zoveel succes zeker?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Goh wat leuk.Weer hetzelfde standaard falende skrillex beatje uit de kast getrokken.
Haha true! Beter als dat R.Madrid of Chelsea gebeuren..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
pffff mooie wedstijden..![]()
Volgende keer doen we Neymar VS Sanchez
Ouwe schobbejak, hoe was de GTL dan?quote:
Welcome back!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
GoedEn nu beginnen met een immense lading kleding wassen
/care zolang het je maar van A naar B brengt. Sowieso mensen die er wat om geven hoe hun auto eruit zietquote:
Huh?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
/care zolang het je maar van A naar B brengt. Sowieso mensen die er wat om geven hoe hun auto eruit ziet
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:55 schreef Parvus het volgende:
Een oude Mercedes is meer een turkenbak. Die hij heeft is meer voor kampers. Vind het zelf wel een dikke bak. En chil als je die shit kan betalen met een beetje COD filmpjes maken.
Niet haten jongen. Kom jij even aanrijden met je VW Golf II 1.6 uit '92.quote:
True that homegirl.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:55 schreef Parvus het volgende:
Een oude Mercedes is meer een turkenbak. Die hij heeft is meer voor kampers. Vind het zelf wel een dikke bak. En chil als je die shit kan betalen met een beetje COD filmpjes maken.
Of niet dan, faka met die boy?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:55 schreef Parvus het volgende:
Ik vind het een prima dag. Je moet niet zoveel over geld piekeren. Dat gaat je een hoop rimpels geven als je dat ook doet als student zijnde.quote:
Ik ben niet jaloers, ik begrijp gewoon niet waarom je als 16-jarige een lelijke patserbak als een E350 koopt en dat dan op YouTube gaat zetten. Maar blijkbaar is dat gewoon normaal.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet haten jongen. Kom jij even aanrijden met je VW Golf II 1.6 uit '92.
Het is zeker normaal om te patsen met je geld, en in Amerika is het ook zeker normaal om op je 16e een auto te kopen als je dat kan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers, ik begrijp gewoon niet waarom je als 16-jarige een lelijke patserbak als een E350 koopt en dat dan op YouTube gaat zetten. Maar blijkbaar is dat gewoon normaal.
Ik pieker er ook niet over, maar het is gewoon frustrerend dat door iets waar je geen invloed op hebt je op één dag flink wat verlies maakt. Maar dat risico is er altijd, dus so be it.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind het een prima dag. Je moet niet zoveel over geld piekeren. Dat gaat je een hoop rimpels geven als je dat ook doet als student zijnde.
Waarin investeer je? Ik zou persoonlijk als ik al ging investeren dat buiten de beurs omdoen als het even kan in beginnende, groeiende bedrijven. Maargoed, dat is voorlopig nog niet aan de orde, aangezien ik toch geen cent te makken heb.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik pieker er ook niet over, maar het is gewoon frustrerend dat door iets waar je geen invloed op hebt je op één dag flink wat verlies maakt. Maar dat risico is er altijd, dus so be it.
GTL?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ouwe schobbejak, hoe was de GTL dan?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:55 schreef Parvus het volgende:
Een oude Mercedes is meer een turkenbak.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Pringles, al je plaatjes doen het niet
Ja precies dat zijn van die turkenbakken!quote:
Die 190E Evoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:57 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja precies dat zijn van die turkenbakken!
Kijk dit is ook een oude maar deze telt dan niet:
[ afbeelding ]
trololol
ASML en Unilever, en die hebben gelukkig de hele grote klappen niet gekregen, maar ik heb ook sprinters long en dan krijg je op dagen als deze dit (voorbeeldje uit ander topic):quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarin investeer je? Ik zou persoonlijk als ik al ging investeren dat buiten de beurs omdoen als het even kan in beginnende, groeiende bedrijven. Maargoed, dat is voorlopig nog niet aan de orde, aangezien ik toch geen cent te makken heb.
Een daling van ruim 80% dus in dit geval en dat is gewoon zwaar klote, maar goed, dat is het (weliswaar kleine) risico.quote:30-5-2011 Koop 300 AEX Sprinter Long 309 -1.448,75
4-8-2011 Verkoop 300 AEX Sprinter Long 309 297,00
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:57 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja precies dat zijn van die turkenbakken!
Kijk dit is ook een oude maar deze telt dan niet:
[ afbeelding ]
trololol
Ja duurt nog 3 maanden ofzo?!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:57 schreef PierreTT het volgende:
Orderbevestiging van Forza Motorsport 4 binnen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja duurt nog 3 maanden ofzo?!
Jersey Shore was wel weer lachen
quote:
Wordt een ziek mooi seizoen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja duurt nog 3 maanden ofzo?!
Jersey Shore was wel weer lachen
lollercaustquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:12 schreef dreamzk het volgende:
Wtf
http://encyclopediadramatica.ch/Anders_Behring_Breivik
hheequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:12 schreef dreamzk het volgende:
Wtf
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/ariff_raff_is_for_real
Volg je boy Bozz, real shit.
dat is echt het meest trieste wat je ooit gepost hebt mister.quote:
Haha zo ziet het er wel uit jaquote:
Warlord pro pro heeft hij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:12 schreef dreamzk het volgende:
Wtf
Dat zei ik toch ook nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Net of die nerds op 4chan wel ooit een vriendin zullen vinden
Dat wel jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook niet
Het is gewoon een fucking geniale actie.
Vooral die Chinese dude met die roos, en die gast daarachter die een foto maakt van de telefooncelquote:
Iemand heeft in ONZ gezeten?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:56 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Last night in New York, a group of (presumably) single guys gathered by a couple of phone boxes in Times Square. On the face of it, there’s nothing too remarkable about that – people date all the time in New York, right? It’s what Americans do. But then again they were these phone boxes, with a public access CCTV camera trained upon them 24 hours a day (navigate to Cam 2). There was also a cut-out of that “Forever Alone” guy’s face stuck on the side of them, and 4chan had lured all the single men there by pretending to be women who wanted to date them. Stir that all up in a big, cruel pot, and you have yourself a “Forever Alone Involuntary Flashmob”. We grappled with our consciences and managed to pin them to the ground long enough to send a couple of photographers down to capture the sadness.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze shit is gewoon echt gebeurd
De thuisbasis.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Iemand heeft in ONZ gezeten?
http://dontevenreply.com/view.php?post=62
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:56 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Last night in New York, a group of (presumably) single guys gathered by a couple of phone boxes in Times Square. On the face of it, there’s nothing too remarkable about that – people date all the time in New York, right? It’s what Americans do. But then again they were these phone boxes, with a public access CCTV camera trained upon them 24 hours a day (navigate to Cam 2). There was also a cut-out of that “Forever Alone” guy’s face stuck on the side of them, and 4chan had lured all the single men there by pretending to be women who wanted to date them. Stir that all up in a big, cruel pot, and you have yourself a “Forever Alone Involuntary Flashmob”. We grappled with our consciences and managed to pin them to the ground long enough to send a couple of photographers down to capture the sadness.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:56 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hmm daar heb je ook een andere site van, maar die gast heeft sowieso veel items erin staan, met allemaal mailtjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Iemand heeft in ONZ gezeten?
http://dontevenreply.com/view.php?post=62
nee die zat toen gewoon bier te drinken, tijdens die postquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Michhas says: go suck a dick.
Ik had het over de graphics, maar qua besturing was het voor mij gewoon een kwestie van wennen, in het begin vond ik muis helemaal niks. maar nu zou ik ook niet meer terug willenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:08 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb mw2 een tijdje op mn laptop gespeeld. Ik vind het toch relaxter om op mn xbox te spelen.
Spartak Moskou > CSKAquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:15 schreef SoldMayor het volgende:
CSKA Moskou speelt heerlijk met FIFA 11![]()
Helaas dat ik daar nu pas achter komt na 9 maanden..![]()
Maar Vagner Love is een goede spits, daar achter Honda![]()
Op de vleugels Doumbia en Gonzales die ontzettend snel zijn.![]()
En Oliseh is top spelverdeler..
Fuck barce en real maar.
hahahahaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:15 schreef SoldMayor het volgende:
CSKA Moskou speelt heerlijk met FIFA 11![]()
Helaas dat ik daar nu pas achter komt na 9 maanden..![]()
Maar Vagner Love is een goede spits, daar achter Honda![]()
Op de vleugels Doumbia en Gonzales die ontzettend snel zijn.![]()
En Oliseh is top spelverdeler..
Fuck barce en real maar.
Ik kom alleen maar Real Madrid, Barca, Chelsea en Man U tegen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Doumbia, Vagner Love en Honda vormen juist de reden dat ik gekapt ben met FIFA. Speelt iedereen mee.
Same voor shooters, tenzij je op de bank wil chillen imo. maar toen ik nog veel op de xbox zat zat ik ook altijd voor een 22 inch scherm omdat ik het chiller vond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:22 schreef Fsmxi het volgende:
PC werkt gewoon chiller voor dingen als RTS
Kom je eindelijk uit de kast jonge?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:14 schreef Bozz187 het volgende:
Oh net weer een heerlijk fagje gewerkt, waar ik wel wat te doen heb
Altijd gezellig hier in Oss.quote:Man in ziekenhuis na klappen in Oss
Een man uit Oss is door twee mannen uit de stad het ziekenhuis in geslagen. Volgens de politie lijkt het erop dat de vechtpartij is ontstaan door een 'kort lontje'.
MAN IN ZIEKENHUIS NA KLAPPEN IN OSS
Foto
Het slachtoffer kreeg even na middernacht een paar flinke klappen te verwerken, viel daardoor op de grond en raakte bewusteloos. Vermoedelijk heeft hij hersenletsel opgelopen.
Over de toestand van het slachtoffer is verder nog maar weinig bekend. Naast de twee mannen zijn nog drie mensen opgepakt. Wat hun rol in de vechtpartij is geweest, moet nog blijken.
haha goed gespot die typo moet dagje zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kom je eindelijk uit de kast jonge?
dan is het een ikea kast die hij heeft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kom je eindelijk uit de kast jonge?
Uit de lucht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:49 schreef Kutstudent het volgende:
wtfffffff die regen ineens. Waar komt dit vandaan man.
Inderdaad, ik moet boodschappen doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:49 schreef Kutstudent het volgende:
wtfffffff die regen ineens. Waar komt dit vandaan man.
Voor de eckte bazen: http://webwinkel.ah.nl/quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet boodschappen doen
Voor de laffe twatten bedoel je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Voor de eckte bazen: http://webwinkel.ah.nl/
En staat dat 10 minuten later bij me voor de deur? Dat dacht ik ook!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Voor de eckte bazen: http://webwinkel.ah.nl/
Striker allesssss!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Stuurde je nou echt een MW2 invite?
mister, accepteer m'n friend request even, dan gaan we fraggen.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het was ook een
[ afbeelding ]
Nou bij mij niet. Al die beunhazen zijn op vakantie.quote:
U mad?!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou bij mij niet. Al die beunhazen zijn op vakantie.Ik dacht dat er nog eentje was, maar die is ook al weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |