goed dat je het zegt !quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:19 schreef Kutstudent het volgende:
Mooi hoor, al die ouwe lullen weer eens op het veld bij het afscheid van van der sar.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ets_over_tieten.html
![]()
"There ain't no shame in my game."quote:
Ik blijf maar staren naar haar borsten terwijl ze met haar make up brush eroverheen gaat.quote:
Echt een fijne amerikaans sletjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik blijf maar staren naar haar borsten terwijl ze met haar make up brush eroverheen gaat.
True words there OGquote:
Nog niet slecht vor een 2e potjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:14 schreef Kutstudent het volgende:
Ging net 5/6/6 in m'n 2e potje LoL. Ging nog best lekker, ik snap waarom mensen dit leuk kunnen vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ook niet van plan er teveel tijd in te steken. Heb wel iets beters te doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wil je niet weten. Gewoon een gayspel net als WoW.
Tsja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dat je het sowieso hebt uitgeprobeerd.
Speel dan een normaal spel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tsja.Je moet iets als je je kapot verveeld.
Typisch dat de dikke het ook heeft gedaanquote:
Heb echt zin in deze film, beloofd veel goedsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:10 schreef KneusTeun het volgende:
OH MY GOD WAT HEB IK NU WEER ZIN IN WINTER!!!!!!
Een Tapir met een snorquote:
In de volksmond ook wel Michhas genoemd, voordat hij zijn snor van zijn vriendin moest afscheren danquote:
Die trailer was wel nice ja hehe. The Situation tegen de grond yeah! hehequote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:26 schreef dreamzk het volgende:
En nog 1 nachtje slapen en nieuw seizoen van jersey shore, oh yeaaaaaaaa
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel Michhas genoemd, voordat hij zijn snor van zijn vriendin moest afscheren dan
Je zal ook maar een briesende stier als Ronnie op je af zien komen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:21 schreef Parvus het volgende:
[..]
Die trailer was wel nice ja hehe. The Situation tegen de grond yeah! hehe
Hehe ja Ronnie is sowieso een baas. Maar Mike is ook een pussy.. Grote bek en spieren maar daar blijft het ook bij. Deed ook niks toen Snooki een klap van die gozer kreegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je zal ook maar een briesende stier als Ronnie op je af zien komen.
Sjonnie en Pamela hebben ook gevochten omdat Pamela vreemd was gegaan met Vince.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja Ronnie is sowieso een baas. Maar Mike is ook een pussy.. Grote bek en spieren maar daar blijft het ook bij. Deed ook niks toen Snooki een klap van die gozer kreeg
Met Tommy toch? Op een boot?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sjonnie en Pamela hebben ook gevochten omdat Pamela vreemd was gegaan met Vince.
Nee joh, dat was de boot van Wesley, en die wilde hem juist niet aan Tommy uitlenen omdat hij Pamela ook wilde neuken.quote:
ha ha ha haquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sjonnie en Pamela hebben ook gevochten omdat Pamela vreemd was gegaan met Vince.
Dacht wel dat het weer begonquote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:26 schreef dreamzk het volgende:
En nog 1 nachtje slapen en nieuw seizoen van jersey shore, oh yeaaaaaaaa
Om eerlijk te zijn zie ik dat nog niet zo snel gebeuren, in ieder geval niet gecombineerd met destructible worlds of iets dergelijks zoals in BF3.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is deze?
http://www.skoften.net/in(...)steeds_realistischer
Dat is toch vrij standaard? Mijn achternaam is alles behalve standaard en ook ik heb enkele naamgenoten op vleesboekquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor- en achternaamgenoot op Twitter en Facebook hebben
Met mijn exotische namen komt het ook nooit voorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is toch vrij standaard? Mijn achternaam is alles behalve standaard en ook ik heb enkele naamgenoten op vleesboek
Wat is die?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is deze?
http://www.skoften.net/in(...)steeds_realistischer
Je kijkt er weer helemaal verkeerd naar.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat is die?
Minecraft 3.0..![]()
Het ziet er niet uit.
Als ze zoiets iets willen showen moeten ze een echte gamestudio aan laten werken.
En wat dan nog..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je kijkt er weer helemaal verkeerd naar.
Tuurlijk niet, ze zeggen dat unlimited detail kunnen maken, niet dat dat ook echt gaat gebeuren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En wat dan nog..
Stel dat ze dit gebruiken hoelang duurt het dan wel niet voordat er een game is gemaakt?
Want er moeten dan zoveel details in komen...
Zelfs cod komt dan niet elk jaar.![]()
![]()
En een game als fallout of GTA moet dan 15 jaar aangewerkt worden ofzo..
Je hebt duidelijk het filmpje niet gekeken. Of je hebt te weinig technische achtergrond.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En wat dan nog..
Stel dat ze dit gebruiken hoelang duurt het dan wel niet voordat er een game is gemaakt?
Want er moeten dan zoveel details in komen...
Zelfs cod komt dan niet elk jaar.![]()
![]()
En een game als fallout of GTA moet dan 15 jaar aangewerkt worden ofzo..
Dacht ik ook al. Het filmpje is ook niet echt professioneel in elkaar gezet voor iemand die iets 'revolutionairs' promoot.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:29 schreef Xblister het volgende:
Wat teun zegt, en de maker van minecraft heeft zich ook al uitgelaten over dit filmpje. misschien wel leuk om te lezen
http://www.gamer.nl/nieuw(...)euclideon-oplichters
Wedden dat jij in november weer aan MW3 zit?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:38 schreef SoldMayor het volgende:
Zo alweer een mappack...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gelukkig komt er 27okt. een eind aan het call of duty tijd perk.![]()
Eind volgende maand coqeust BETAquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:41 schreef KneusTeun het volgende:
Man, ik wil gewoon Battlefield 3 NU SPELEN!
Ik ben samen met teun hier de enigste die BF speelt..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wedden dat jij in november weer aan MW3 zit?
Closed toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Eind volgende maand coqeust BETA
Daarom heb ik ook geen black ops meer voor 3 maand en speel ik nog steeds BFbc2?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wedden dat jij in november weer aan MW3 zit?
Ik had het dan ook niet tegen jouquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen black ops meer voor 3 maand en speel ik nog steeds BFbc2?
Ik geloof dat het closed is voor 48 uur speciaal voor MoH en Origin pre oders.quote:
4 oude WaW maps en 1 nieuwe? Best wel nep. Meestal is het toch andersom.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:33 schreef Rossdale het volgende:
Zombiepack is wel tof hoorHet enige toffe aan Black Ops
quote:
ZE MONEY!!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens niet alleen BF3 komt maar ook nog:
F1 2011
FIIFA 12
RAGE
MW3
Saints Row 3
FORZA 4
AC Revelations
"Zo zou de techniek zich prima lenen voor landschappen vol zich herhalende structuren, maar minder geschikt zijn voor een gevarieerde omgeving."quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:29 schreef Xblister het volgende:
Wat teun zegt, en de maker van minecraft heeft zich ook al uitgelaten over dit filmpje. misschien wel leuk om te lezen
http://www.gamer.nl/nieuw(...)euclideon-oplichters
origineel:
http://notch.tumblr.com/
Edit; Als je die maps nog gaat kopen heb je echt geen bestaansrecht imo..![]()
Forza 4 betekend voor PierreTT trouwens het einde van een sociaal leven.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef SoldMayor het volgende:
F1 2011
FIIFA 12
RAGE
MW3
Saints Row 3
FORZA 4
AC Revelations
Fixedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef SoldMayor het volgende:
F1 2011
Deus Ex
RAGE
Batman: Arkham City
Forza 4
AC Revelations
Heb de afgelopen weken genoeg gewerkt.quote:
Yeah, heb RAGE 2 jaar geleden al een beetje behind closed doors op de GamesCom mogen zien. Was toen nog in een erg vroege alpha-fase maar was er toen stiekem al hyped voorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ook RAGE proberen dus?
Volgens mij zit er ook co op in enzo
Aight.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yeah, heb RAGE 2 jaar geleden al een beetje behind closed doors op de GamesCom mogen zien. Was toen nog in een erg vroege alpha-fase maar was er toen stiekem al hyped voor
Ga je wel halo 1 remake halen?quote:
Niemand wil Gears 3quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef SoldMayor het volgende:
F1 2011
FIIFA 12
RAGE
MW3
Saints Row 3
FORZA 4
AC Revelations
Gears of War 3
Vis hem ooit wel uit de budgetbakken. Deel 1 was wel toffig, maar de SP van deel 2 was wel zo tenenkrommend slechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |