Speel dan een normaal spel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tsja.Je moet iets als je je kapot verveeld.

Typisch dat de dikke het ook heeft gedaanquote:
Heb echt zin in deze film, beloofd veel goedsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:10 schreef KneusTeun het volgende:
OH MY GOD WAT HEB IK NU WEER ZIN IN WINTER!!!!!!

Een Tapir met een snorquote:

In de volksmond ook wel Michhas genoemd, voordat hij zijn snor van zijn vriendin moest afscheren danquote:

Die trailer was wel nice ja hehe. The Situation tegen de grond yeah! hehequote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:26 schreef dreamzk het volgende:
En nog 1 nachtje slapen en nieuw seizoen van jersey shore, oh yeaaaaaaaa

quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel Michhas genoemd, voordat hij zijn snor van zijn vriendin moest afscheren dan

Je zal ook maar een briesende stier als Ronnie op je af zien komen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:21 schreef Parvus het volgende:
[..]
Die trailer was wel nice ja hehe. The Situation tegen de grond yeah! hehe

Hehe ja Ronnie is sowieso een baas. Maar Mike is ook een pussy.. Grote bek en spieren maar daar blijft het ook bij. Deed ook niks toen Snooki een klap van die gozer kreegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je zal ook maar een briesende stier als Ronnie op je af zien komen.

Sjonnie en Pamela hebben ook gevochten omdat Pamela vreemd was gegaan met Vince.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja Ronnie is sowieso een baas. Maar Mike is ook een pussy.. Grote bek en spieren maar daar blijft het ook bij. Deed ook niks toen Snooki een klap van die gozer kreeg

Met Tommy toch? Op een boot?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sjonnie en Pamela hebben ook gevochten omdat Pamela vreemd was gegaan met Vince.

Nee joh, dat was de boot van Wesley, en die wilde hem juist niet aan Tommy uitlenen omdat hij Pamela ook wilde neuken.quote:

ha ha ha haquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sjonnie en Pamela hebben ook gevochten omdat Pamela vreemd was gegaan met Vince.

Dacht wel dat het weer begonquote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:26 schreef dreamzk het volgende:
En nog 1 nachtje slapen en nieuw seizoen van jersey shore, oh yeaaaaaaaa

Om eerlijk te zijn zie ik dat nog niet zo snel gebeuren, in ieder geval niet gecombineerd met destructible worlds of iets dergelijks zoals in BF3.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is deze?
http://www.skoften.net/in(...)steeds_realistischer

Dat is toch vrij standaard? Mijn achternaam is alles behalve standaard en ook ik heb enkele naamgenoten op vleesboekquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor- en achternaamgenoot op Twitter en Facebook hebben

Met mijn exotische namen komt het ook nooit voorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is toch vrij standaard? Mijn achternaam is alles behalve standaard en ook ik heb enkele naamgenoten op vleesboek

Wat is die?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is deze?
http://www.skoften.net/in(...)steeds_realistischer

Je kijkt er weer helemaal verkeerd naar.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat is die?
Minecraft 3.0..![]()
Het ziet er niet uit.
Als ze zoiets iets willen showen moeten ze een echte gamestudio aan laten werken.

En wat dan nog..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je kijkt er weer helemaal verkeerd naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |