Huh?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
/care zolang het je maar van A naar B brengt. Sowieso mensen die er wat om geven hoe hun auto eruit ziet

quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:55 schreef Parvus het volgende:
Een oude Mercedes is meer een turkenbak. Die hij heeft is meer voor kampers. Vind het zelf wel een dikke bak. En chil als je die shit kan betalen met een beetje COD filmpjes maken.

Niet haten jongen. Kom jij even aanrijden met je VW Golf II 1.6 uit '92.quote:

True that homegirl.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:55 schreef Parvus het volgende:
Een oude Mercedes is meer een turkenbak. Die hij heeft is meer voor kampers. Vind het zelf wel een dikke bak. En chil als je die shit kan betalen met een beetje COD filmpjes maken.

Of niet dan, faka met die boy?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:55 schreef Parvus het volgende:

Ik vind het een prima dag. Je moet niet zoveel over geld piekeren. Dat gaat je een hoop rimpels geven als je dat ook doet als student zijnde.quote:

Ik ben niet jaloers, ik begrijp gewoon niet waarom je als 16-jarige een lelijke patserbak als een E350 koopt en dat dan op YouTube gaat zetten. Maar blijkbaar is dat gewoon normaal.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet haten jongen. Kom jij even aanrijden met je VW Golf II 1.6 uit '92.

Het is zeker normaal om te patsen met je geld, en in Amerika is het ook zeker normaal om op je 16e een auto te kopen als je dat kan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers, ik begrijp gewoon niet waarom je als 16-jarige een lelijke patserbak als een E350 koopt en dat dan op YouTube gaat zetten. Maar blijkbaar is dat gewoon normaal.

Ik pieker er ook niet over, maar het is gewoon frustrerend dat door iets waar je geen invloed op hebt je op één dag flink wat verlies maakt. Maar dat risico is er altijd, dus so be it.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind het een prima dag. Je moet niet zoveel over geld piekeren. Dat gaat je een hoop rimpels geven als je dat ook doet als student zijnde.

Waarin investeer je? Ik zou persoonlijk als ik al ging investeren dat buiten de beurs omdoen als het even kan in beginnende, groeiende bedrijven. Maargoed, dat is voorlopig nog niet aan de orde, aangezien ik toch geen cent te makken heb.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik pieker er ook niet over, maar het is gewoon frustrerend dat door iets waar je geen invloed op hebt je op één dag flink wat verlies maakt. Maar dat risico is er altijd, dus so be it.

GTL?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ouwe schobbejak, hoe was de GTL dan?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:55 schreef Parvus het volgende:
Een oude Mercedes is meer een turkenbak.

quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Pringles, al je plaatjes doen het niet

Ja precies dat zijn van die turkenbakken!quote:

Die 190E Evoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:57 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja precies dat zijn van die turkenbakken!
Kijk dit is ook een oude maar deze telt dan niet:
[ afbeelding ]
trololol

ASML en Unilever, en die hebben gelukkig de hele grote klappen niet gekregen, maar ik heb ook sprinters long en dan krijg je op dagen als deze dit (voorbeeldje uit ander topic):quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarin investeer je? Ik zou persoonlijk als ik al ging investeren dat buiten de beurs omdoen als het even kan in beginnende, groeiende bedrijven. Maargoed, dat is voorlopig nog niet aan de orde, aangezien ik toch geen cent te makken heb.
Een daling van ruim 80% dus in dit geval en dat is gewoon zwaar klote, maar goed, dat is het (weliswaar kleine) risico.quote:30-5-2011 Koop 300 AEX Sprinter Long 309 -1.448,75
4-8-2011 Verkoop 300 AEX Sprinter Long 309 297,00

quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:57 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja precies dat zijn van die turkenbakken!
Kijk dit is ook een oude maar deze telt dan niet:
[ afbeelding ]
trololol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |