quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Pringles, al je plaatjes doen het niet
Ja precies dat zijn van die turkenbakken!quote:
Die 190E Evoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:57 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja precies dat zijn van die turkenbakken!
Kijk dit is ook een oude maar deze telt dan niet:
[ afbeelding ]
trololol
ASML en Unilever, en die hebben gelukkig de hele grote klappen niet gekregen, maar ik heb ook sprinters long en dan krijg je op dagen als deze dit (voorbeeldje uit ander topic):quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarin investeer je? Ik zou persoonlijk als ik al ging investeren dat buiten de beurs omdoen als het even kan in beginnende, groeiende bedrijven. Maargoed, dat is voorlopig nog niet aan de orde, aangezien ik toch geen cent te makken heb.
Een daling van ruim 80% dus in dit geval en dat is gewoon zwaar klote, maar goed, dat is het (weliswaar kleine) risico.quote:30-5-2011 Koop 300 AEX Sprinter Long 309 -1.448,75
4-8-2011 Verkoop 300 AEX Sprinter Long 309 297,00
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:57 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja precies dat zijn van die turkenbakken!
Kijk dit is ook een oude maar deze telt dan niet:
[ afbeelding ]
trololol
Ja duurt nog 3 maanden ofzo?!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:57 schreef PierreTT het volgende:
Orderbevestiging van Forza Motorsport 4 binnen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja duurt nog 3 maanden ofzo?!
Jersey Shore was wel weer lachen
quote:
Wordt een ziek mooi seizoen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja duurt nog 3 maanden ofzo?!
Jersey Shore was wel weer lachen
Op vrijdag 5 augustus 2011 15:53 schreef PierreTT het volgende:
lollercaustquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:12 schreef dreamzk het volgende:
Wtf
http://encyclopediadramatica.ch/Anders_Behring_Breivik
hheequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:12 schreef dreamzk het volgende:
Wtf
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/ariff_raff_is_for_real
Volg je boy Bozz, real shit.
dat is echt het meest trieste wat je ooit gepost hebt mister.quote:
Haha zo ziet het er wel uit jaquote:
Warlord pro pro heeft hij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:12 schreef dreamzk het volgende:
Wtf
Dat zei ik toch ook nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Net of die nerds op 4chan wel ooit een vriendin zullen vinden
Dat wel jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook niet
Het is gewoon een fucking geniale actie.
Vooral die Chinese dude met die roos, en die gast daarachter die een foto maakt van de telefooncelquote:
Iemand heeft in ONZ gezeten?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:56 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Last night in New York, a group of (presumably) single guys gathered by a couple of phone boxes in Times Square. On the face of it, there’s nothing too remarkable about that – people date all the time in New York, right? It’s what Americans do. But then again they were these phone boxes, with a public access CCTV camera trained upon them 24 hours a day (navigate to Cam 2). There was also a cut-out of that “Forever Alone” guy’s face stuck on the side of them, and 4chan had lured all the single men there by pretending to be women who wanted to date them. Stir that all up in a big, cruel pot, and you have yourself a “Forever Alone Involuntary Flashmob”. We grappled with our consciences and managed to pin them to the ground long enough to send a couple of photographers down to capture the sadness.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze shit is gewoon echt gebeurd
De thuisbasis.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Iemand heeft in ONZ gezeten?
http://dontevenreply.com/view.php?post=62
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:56 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Last night in New York, a group of (presumably) single guys gathered by a couple of phone boxes in Times Square. On the face of it, there’s nothing too remarkable about that – people date all the time in New York, right? It’s what Americans do. But then again they were these phone boxes, with a public access CCTV camera trained upon them 24 hours a day (navigate to Cam 2). There was also a cut-out of that “Forever Alone” guy’s face stuck on the side of them, and 4chan had lured all the single men there by pretending to be women who wanted to date them. Stir that all up in a big, cruel pot, and you have yourself a “Forever Alone Involuntary Flashmob”. We grappled with our consciences and managed to pin them to the ground long enough to send a couple of photographers down to capture the sadness.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:56 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hmm daar heb je ook een andere site van, maar die gast heeft sowieso veel items erin staan, met allemaal mailtjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Iemand heeft in ONZ gezeten?
http://dontevenreply.com/view.php?post=62
nee die zat toen gewoon bier te drinken, tijdens die postquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Michhas says: go suck a dick.
Ik had het over de graphics, maar qua besturing was het voor mij gewoon een kwestie van wennen, in het begin vond ik muis helemaal niks. maar nu zou ik ook niet meer terug willenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:08 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb mw2 een tijdje op mn laptop gespeeld. Ik vind het toch relaxter om op mn xbox te spelen.
Spartak Moskou > CSKAquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:15 schreef SoldMayor het volgende:
CSKA Moskou speelt heerlijk met FIFA 11![]()
Helaas dat ik daar nu pas achter komt na 9 maanden..![]()
Maar Vagner Love is een goede spits, daar achter Honda![]()
Op de vleugels Doumbia en Gonzales die ontzettend snel zijn.![]()
En Oliseh is top spelverdeler..
Fuck barce en real maar.
hahahahaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:15 schreef SoldMayor het volgende:
CSKA Moskou speelt heerlijk met FIFA 11![]()
Helaas dat ik daar nu pas achter komt na 9 maanden..![]()
Maar Vagner Love is een goede spits, daar achter Honda![]()
Op de vleugels Doumbia en Gonzales die ontzettend snel zijn.![]()
En Oliseh is top spelverdeler..
Fuck barce en real maar.
Ik kom alleen maar Real Madrid, Barca, Chelsea en Man U tegen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Doumbia, Vagner Love en Honda vormen juist de reden dat ik gekapt ben met FIFA. Speelt iedereen mee.
Same voor shooters, tenzij je op de bank wil chillen imo. maar toen ik nog veel op de xbox zat zat ik ook altijd voor een 22 inch scherm omdat ik het chiller vond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:22 schreef Fsmxi het volgende:
PC werkt gewoon chiller voor dingen als RTS
Kom je eindelijk uit de kast jonge?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:14 schreef Bozz187 het volgende:
Oh net weer een heerlijk fagje gewerkt, waar ik wel wat te doen heb
Altijd gezellig hier in Oss.quote:Man in ziekenhuis na klappen in Oss
Een man uit Oss is door twee mannen uit de stad het ziekenhuis in geslagen. Volgens de politie lijkt het erop dat de vechtpartij is ontstaan door een 'kort lontje'.
MAN IN ZIEKENHUIS NA KLAPPEN IN OSS
Foto
Het slachtoffer kreeg even na middernacht een paar flinke klappen te verwerken, viel daardoor op de grond en raakte bewusteloos. Vermoedelijk heeft hij hersenletsel opgelopen.
Over de toestand van het slachtoffer is verder nog maar weinig bekend. Naast de twee mannen zijn nog drie mensen opgepakt. Wat hun rol in de vechtpartij is geweest, moet nog blijken.
haha goed gespot die typo moet dagje zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kom je eindelijk uit de kast jonge?
dan is het een ikea kast die hij heeft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kom je eindelijk uit de kast jonge?
Uit de lucht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:49 schreef Kutstudent het volgende:
wtfffffff die regen ineens. Waar komt dit vandaan man.
Inderdaad, ik moet boodschappen doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:49 schreef Kutstudent het volgende:
wtfffffff die regen ineens. Waar komt dit vandaan man.
Voor de eckte bazen: http://webwinkel.ah.nl/quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet boodschappen doen
Voor de laffe twatten bedoel je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Voor de eckte bazen: http://webwinkel.ah.nl/
En staat dat 10 minuten later bij me voor de deur? Dat dacht ik ook!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Voor de eckte bazen: http://webwinkel.ah.nl/
Striker allesssss!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Stuurde je nou echt een MW2 invite?
mister, accepteer m'n friend request even, dan gaan we fraggen.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het was ook een
[ afbeelding ]
Nou bij mij niet. Al die beunhazen zijn op vakantie.quote:
U mad?!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou bij mij niet. Al die beunhazen zijn op vakantie.Ik dacht dat er nog eentje was, maar die is ook al weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |