Ik had het over de graphics, maar qua besturing was het voor mij gewoon een kwestie van wennen, in het begin vond ik muis helemaal niks. maar nu zou ik ook niet meer terug willenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:08 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb mw2 een tijdje op mn laptop gespeeld. Ik vind het toch relaxter om op mn xbox te spelen.

Spartak Moskou > CSKAquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:15 schreef SoldMayor het volgende:
CSKA Moskou speelt heerlijk met FIFA 11![]()
Helaas dat ik daar nu pas achter komt na 9 maanden..![]()
Maar Vagner Love is een goede spits, daar achter Honda![]()
Op de vleugels Doumbia en Gonzales die ontzettend snel zijn.![]()
En Oliseh is top spelverdeler..
Fuck barce en real maar.

hahahahaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:15 schreef SoldMayor het volgende:
CSKA Moskou speelt heerlijk met FIFA 11![]()
Helaas dat ik daar nu pas achter komt na 9 maanden..![]()
Maar Vagner Love is een goede spits, daar achter Honda![]()
Op de vleugels Doumbia en Gonzales die ontzettend snel zijn.![]()
En Oliseh is top spelverdeler..
Fuck barce en real maar.

Ik kom alleen maar Real Madrid, Barca, Chelsea en Man U tegen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Doumbia, Vagner Love en Honda vormen juist de reden dat ik gekapt ben met FIFA. Speelt iedereen mee.

Same voor shooters, tenzij je op de bank wil chillen imo. maar toen ik nog veel op de xbox zat zat ik ook altijd voor een 22 inch scherm omdat ik het chiller vond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:22 schreef Fsmxi het volgende:
PC werkt gewoon chiller voor dingen als RTS

Kom je eindelijk uit de kast jonge?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:14 schreef Bozz187 het volgende:
Oh net weer een heerlijk fagje gewerkt, waar ik wel wat te doen heb

Altijd gezellig hier in Oss.quote:Man in ziekenhuis na klappen in Oss
Een man uit Oss is door twee mannen uit de stad het ziekenhuis in geslagen. Volgens de politie lijkt het erop dat de vechtpartij is ontstaan door een 'kort lontje'.
MAN IN ZIEKENHUIS NA KLAPPEN IN OSS
Foto
Het slachtoffer kreeg even na middernacht een paar flinke klappen te verwerken, viel daardoor op de grond en raakte bewusteloos. Vermoedelijk heeft hij hersenletsel opgelopen.
Over de toestand van het slachtoffer is verder nog maar weinig bekend. Naast de twee mannen zijn nog drie mensen opgepakt. Wat hun rol in de vechtpartij is geweest, moet nog blijken.

haha goed gespot die typo moet dagje zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kom je eindelijk uit de kast jonge?

dan is het een ikea kast die hij heeft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kom je eindelijk uit de kast jonge?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |