Écht triest.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:53 schreef SoldMayor het volgende:
Toch triest dan een NL club verliest van een club uit cyprus.
Gelukkig doet AZ het wel goed.

Ik klaag niet, maar overal gezien klopt het wel. Tenzij jij weinig mauwt en graag pijptquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moet je een goede vriendin uitkiezen.

ADO had easy kunnen winnen met wel 3 of 4-0quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:53 schreef SoldMayor het volgende:
Toch triest dan een NL club verliest van een club uit cyprus.
Gelukkig doet AZ het wel goed.

Ik weet niet hoe het met michhas zit, maar ik ben geen voetbalhater. Ik haat al die onzin eromheen. Mensen die doen alsof het belangrijk is, etc.quote:

Klopt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:01 schreef SoldMayor het volgende:
mannen die niet van voetbal houden zijn geen echte mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.

true! net gekeken in bios.quote:

Nee, zijn snel weggelopen, moesten even snel bij de mcdonalds eten halen voordat volgende film begintquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
true! net gekeken in bios.
Ook de trailer na de aftiteling gekeken?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |