Gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Pakket schijnt al binnen te zijn![]()
Nou laat horen danquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:28 schreef guitarist het volgende:
Was ik ook weer. Vanaf vrijdag in een bungalow gezeten met een singer/songwriter, haar debuut CD opgenomen.
Ze heeft een Fender Mustang uit '78. Zwarte body, zwarte slagplaat (met wit tussenplaat). Mooi!!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:34 schreef Iemand91 het volgende:
En ach, misschien ben ik ook wel zo gek om op een tele te bieden, weet alleen niet welke, een sunburst of butterscotch?![]()
Maar ik blijf dus verlekkerd kijken naar een oude Les Paul vondst. Zal wel een tijd duren maar dat is waarschijnlijk maar goed ook
Zijn er nog mensen die gaan bieden bij Daan dan vrijdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Die London City gitaren staan zeer goed bekend voor dat geldquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:12 schreef Griebus het volgende:
Is er iemand die een gitaar heeft bemachtigd via Daan en zo ja hoe issie?
Geen idee, maar ik gok niet.quote:Zit er nog wat bij,
Misschien, geen idee.quote:moet ie worden afgesteld,
Dingen zijn (als het ik het goed heb) nieuw.quote:is er goed voor gezorgd etc?
Met wat geluk moet je 'm voor ¤150 kunnen bemachtigen, misschien iets minder of wat meer. (De tele's althans)quote:En wat heb je ervoor betaald uiteindelijk als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:41 schreef LeNick het volgende:
![]()
Vandaag een Fender Blues Junior Texas Red gekocht
[ afbeelding ]
Zo lucky dat ik er een heb weten te bemachtigen!!! Had een topic op gitaarnet gemaakt over de Tweed versie (omdat ik dacht dat de Texas Red sowieso al kansloos zou worden maar eigenlijk vond ik die nóg lekkerder klinken), post iemand opeens een link van een nét die middag geplaatste Texas Red op gitaarmarkt.
Gemaild en gelijk een deal gemaakt, vandaag opgehaaldKlinkt geweldig dat ding al heb ik hem nog niet echt kunnen testen, ben pas zaterdag weer thuis
nice! Rode versterkers zijn altijd goed!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:41 schreef LeNick het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Zo lucky dat ik er een heb weten te bemachtigen!!! Had een topic op gitaarnet gemaakt over de Tweed versie (omdat ik dacht dat de Texas Red sowieso al kansloos zou worden maar eigenlijk vond ik die nóg lekkerder klinken), post iemand opeens een link van een nét die middag geplaatste Texas Red op gitaarmarkt.
Gemaild en gelijk een deal gemaakt, vandaag opgehaaldKlinkt geweldig dat ding al heb ik hem nog niet echt kunnen testen, ben pas zaterdag weer thuis
Zo die valt nog eens (positief) op ! Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:41 schreef LeNick het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
171,21 voor een Strat, maar hij moet nog bezorgd worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:12 schreef Griebus het volgende:
Is er iemand die een gitaar heeft bemachtigd via Daan en zo ja hoe issie? Zit er nog wat bij, moet ie worden afgesteld, is er goed voor gezorgd etc? En wat heb je ervoor betaald uiteindelijk als ik vragen mag?
Met nog een dag te gaan is er al behoorlijk op de tele's geboden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:17 schreef Iemand91 het volgende:
Met wat geluk moet je 'm voor ¤150 kunnen bemachtigen, misschien iets minder of wat meer. (De tele's althans)
Leuk ding!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:41 schreef LeNick het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Genoeg distillerijen in Scholand iig! Wel leuk om eens zo'n rondleiding te volgen (en natuurlijk af te sluiten met een 'proeverij')!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:24 schreef brother52 het volgende:
Niet?
When in RomeEdinburgh......
Ze hebben daar toch een whiskymuseum?
Lijkt me wel de moeite waard.
Nee, geen probleem.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:26 schreef ElmoFan het volgende:
ok, ik wil dus mijn snaren vervangen, alleen ik wist niet welke dikte erop zat, nu staat hier 0.09-0.042, ik neem aan dat de muziekwinkel er geen andere snaren op heeft gezet.
Dus dan zouden deze geen probleem mogen zijn toch? http://www.lordofthestrin(...)anoweb/10001019.html
Mooi voor de BBQ, komt wel op.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:39 schreef brother52 het volgende:
Witch, nu je daar toch in de buurt bent, kun je voor mij een Macallan van 60 jaar meenemen?
Als ze die niet hebben is een Glenfiddich 1937 ook wel goed.
Het is niet echt het whiskyseizoen.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:21 schreef genakt het volgende:
Gaat er dan eindelijk een bbq komen ?
Gaaf! Ik zag hem ook staan en wilde je nog de link sturen, maar vergetenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:41 schreef LeNick het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Klopt, zeker in de vakantieperiode. Dan moet iedereen ineens naar het buitenland, terwijl ze dat geld beter aan nieuwe gear kunnen besteden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:52 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon lastig te plannen om 'zoveel' mensen op dezelfde tijd op dezelfde plaats te krijgen
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:39 schreef BurnaBoy het volgende:
Witchfynder zal met mij eens zijn dat het .045 moet zijnOok dat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Cool.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:38 schreef GoodGawd het volgende:
mini gitaartje uit antiek shop in Engeland gekocht, kijken of ik het kan laten klinken als ik hem opgeknapt hebt.
[ afbeelding ]
Je bedoelt Harrods de duurste warenhuis in London? Wel daar geweest, maar dan heb ik de gitaar afdeling gemist lol!?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Cool.
In Harrods hadden ze die ook (nieuwer natuurlijk) maar wat waren die dingen duur
![]()
Stond wel vet spul daar.
* Iemand91 zoekt gemaakte foto daarvan...
EDIT: gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik nu een fatsoenlijke camera...
Die Harrods vind ik sowieso ontzettend belabberd qua layout.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:53 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Je bedoelt Harrods de duurste warenhuis in London? Wel daar geweest, maar dan heb ik de gitaar afdeling gemist lol!?
anyway ik moet naar het vliegveld, vlieg weer terug
Is dat die ene van het filmpje op pagina 1quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:20 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n LTD is nu zo geniaal dat m'n andere gitaren niks hangen te doen aan de muur
Wat had je daar ook alweer in gestopt?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:20 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n LTD is nu zo geniaal dat m'n andere gitaren niks hangen te doen aan de muur
Led, full hd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:56 schreef Iemand91 het volgende:
Een nieuwe tv uitzoeken is kut zeg...
Nee een Alternative 8 in de brug en een Alnico pro II in de neckquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat had je daar ook alweer in gestopt?
Een SH4 en SH2?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee een Alternative 8 in de brug en een Alnico pro II in de neck
En Dean je pakketje is op de post
Kan jij nog ff reageren op die pm van die kabels, als je er eventueel een aantal over hebt heb ik opzich wel interessequote:
Mwoah, ik heb het nu allemaal op een pedaltrain gepropt en die is inderdaad wel vrij zwaar, maar goed, ik vervoer het toch altijd met de autoquote:
En on a budget (ouders; m'n moeder vind er een van de kringloop goed genoegquote:
Ja dat is irritant ja. Ik vond het kutte meestal als je tussen 3 effecten tegelijk moest schakelenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb het nu allemaal op een pedaltrain gepropt en die is inderdaad wel vrij zwaar, maar goed, ik vervoer het toch altijd met de auto
Verder ga ik'm ook niet helemaal volproppen, mijn probleem nu is juist dat de pedalen te dicht op elkaar staan, waardoor ik met mijn lompe voeten meerdere schakelingen tegelijkertijd indruk. Ik maak vanavond nog wel een plaatje als het me lukt alles er op te zetten.
Naar die concerten toegaan is goedkoperquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En on a budget (ouders; m'n moeder vind er een van de kringloop goed genoeg). Maar je verzuipt in het aanbod.
Hopelijk zelf een leuk stel boxen erbij (desnoods door mijzelf) en dan lekker in full hd concerten kijken.
Ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee alleen met de gewone 81 die 7 is voor een 7 snaar ofwat ?
7 snaar emg'squote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee alleen met de gewone 81 die 7 is voor een 7 snaar ofwat ?
Cool man!quote:
ja daaromquote:Die hellraisers zijn ook gave gitaren
Ziet er wel mooi uit die afdeling, jammer dat ik het gemist hebquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die Harrods vind ik sowieso ontzettend belabberd qua layout.
We zien je vanavond weer!
Die afdeling was wel gaaf; gitaren en amps enzo (je mocht ook gewoon proberen e.d.), piano's/vleugels, en audiogebeuren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:28 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit die afdeling, jammer dat ik het gemist heb
Ik zit echt te bedenken wat ik zou kunnen kopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:00 schreef -Menn0- het volgende:
Wow ik bedenk me net dat ik al 8 maanden geen last meer heb van GAS..... How about that...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut Genakt, nu zit ik weer te Gassen op zo'n Schecter
Bij die tres zit alleen wel een koffer, die zit er bij de Daan auction comets niet bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:47 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand heeft wat bij Daan opgekocht: uno, dos, tres, hij heeft soms niet eens de moeite genomen om zelf foto's te maken, gewoon gekopiëerd van de site van Daan auctions.![]()
(Vreemd dat de derde een andere locatie is, zijn gitaren verkopers lui en kopiëren ze andere advertenties?)
Aah, een roze Squier, dat zal niet zoveel kosten.
Wait, whut?
Die heeft een vriend van mij onlangs gekocht!quote:
Hihi dat lijkt me meer de instelknop van de standaardquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:59 schreef The_Dean het volgende:
Beetje vage Banjo-achtige stemknop bij de zevende fret...
hehe HAP HAPquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:23 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hihi dat lijkt me meer de instelknop van de standaard
Waardoor ik gelijk niet meer een gitaar durf te testenquote:
Een gitarist met plankenkoorts is opzich niet erg handigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:34 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Waardoor ik gelijk niet meer een gitaar durf te testenIk vond het al heel wat toen ik bij de lokale winkel niet compleet dichtsloeg toen er een vrouw 3 meter verderop stond te wachten
Gaat nog wat worden als je moet optreden jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een gitartist met plankenkoorts is opzich niet erg handig
quote:
Niet als ik de tv niet hoef te betalen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:45 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Naar die concerten toegaan is goedkoper
True, luie verkoper dus (advertenties kopiëren)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:09 schreef Griebus het volgende:
[..]
Bij die tres zit alleen wel een koffer, die zit er bij de Daan auction comets niet bij
Op die afdeling viel het opzich nog wel mee, meer de rest van Harrods. Maar wel leuk spul hoor, VOX AC30's, mooie Fender amps, Gretch gitaren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:34 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Waardoor ik gelijk niet meer een gitaar durf te testenIk vond het al heel wat toen ik bij de lokale winkel niet compleet dichtsloeg toen er een vrouw 3 meter verderop stond te wachten
Ik speel niet in een band ofzo, dus dat is geen probleemquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een gitarist met plankenkoorts is opzich niet erg handig
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuw liedje voor de band
http://picosong.com/hHH/
Benieuwd wat jullie er van vinden
Daar is ook een betere versie vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:42 schreef genakt het volgende:
[..]
nummer 2 wat eigenlijk nummer 1 was blijft nog steeds het beste
heb ik tussen me favorieten staan haha
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuw liedje voor de band
http://picosong.com/hHH/
Benieuwd wat jullie er van vinden
Tof nummer! Dat gitaarloopje in het begin doet mee een beetje aan Garbage denken (only happy when it rains denk ik).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx
[..]
Daar is ook een betere versie van
Witchfynder.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:38 schreef Muchachooo het volgende:
Wie werkte hier ook alweer bij OGD? Aresdreams was dat toch?
Netjes hoor, stuk beter dan die rotzooi die je vaak postquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:12 schreef Braddie het volgende:
Handig die Karaoke versie`s van nummers, zo leer je het fretboard nòg beter kennen!
Ik werk niet voor IGD nee, dat waart Witch, zoals dean al zei.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:38 schreef Muchachooo het volgende:
Oh, het is ook nog echt waar ook!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Netjes hoor, stuk beter dan die rotzooi die je vaak post
Ow koel!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx
[..]
Daar is ook een betere versie van
dit klinkt nog wel goed ook haahhaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:12 schreef Braddie het volgende:
Handig die Karaoke versie`s van nummers, zo leer je het fretboard nòg beter kennen!
Hondjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:12 schreef Braddie het volgende:
Dank!, ik zat zelf wat te kloten met het goede volume, die webcam overstuurt enorm!, enne, ja die hond is echt super lief!(jackrussel van 11 jaar)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:33 schreef genakt het volgende:
[..]
dit klinkt nog wel goed ook haahha
moet alleen al me volume omhoog gooien om het te horen tip voor volgende keer![]()
Lekker man, succes!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:08 schreef Zorro het volgende:
Zo, vanmiddag een Marshall 6100 top + 2x12 cab op de kop geduikeld
Nou flink knutselen om alle mogelijke sounds eruit te halen
Vast wel, ik heb gister nog gitaar ding zitten solderen met een soldeer bout van volgens mij voor de 2e wereld oorlog. Het duurt even voordat het warm wordt, maar het smelt 't wel. Plus beetje soldeer vloeistof is handig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:19 schreef LeNick het volgende:
Even terugkomend op soldeerbouten. Hoeveel watt heb je nodig? Is 25w of 30w goed?
En is zo'n ding van 10¤ van de Gamma nou echt goed genoeg?
''Gebruik in geen geval soldeervloeistof of soldeervet! Dat is voor loodgieters en bevat zuren die je kabels en apparatuur op den duur onherstelbaar aantasten.''quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:31 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Vast wel, ik heb gister nog gitaar ding zitten solderen met een soldeer bout van volgens mij voor de 2e wereld oorlog. Het duurt even voordat het warm wordt, maar het smelt 't wel. Plus beetje soldeer vloeistof is handig.
Had zoiets al gelezen op twitter. Pics? Kom zo weer eens op msn danquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:49 schreef GoodGawd het volgende:
laat ze lekker kletsen mijn gitaar klinkt vast en zeker beter van die tokkelaar die dat heeft geschreven
Jawelquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:19 schreef LeNick het volgende:
Even terugkomend op soldeerbouten. Hoeveel watt heb je nodig? Is 25w of 30w goed?
En is zo'n ding van 10¤ van de Gamma nou echt goed genoeg?
Op je telefoon aan het posten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:31 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ik werk niet voor IGD nee, dat waart Witch, zoals dean al zei.
Ik werk voor Getronics (nog).
Ik idd. Wieso?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:38 schreef Muchachooo het volgende:
Nee, dikke vingers...quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op je telefoon aan het posten?.
Oh en: iieeew.
jaren 80quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:02 schreef Iemand91 het volgende:
ey, BurnaBoy ga ik je weer afleiden:
Eric Clapton + Mark Knopfler + Elton John =![]()
![]()
Verdorie man, ik speel 'm nou al weer voor de 3e keer af.![]()
Die Elton John is geloof ik ook de vorige Lady Gaga qua kleding of niet?
Gitaar solo ding klinkt een beetje modderig, misschien iets te veel gain en low end, mag wat meer hoog in naar mijn mening, verder probeer je te hoog te zingen voor je stem. Verder nice poging though.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:10 schreef Braddie het volgende:
http://soundcloud.com/bradleyvandijk/who-wants-to-live-forever
De drums/Bas/Strijkers/Piano/Orgel komen uit de Tyros3, Solo gespeeld op de RS en de Western voor het simpele strummen, en ik probeerde te zingen(+ het koortje)
Ik ben er nu mee aan het opnemen, ben er nog steeds blij meequote:Op zondag 7 augustus 2011 16:56 schreef -Menn0- het volgende:
Had nooit m'n Washburn X50 Pro e moeten verkopen aan Cynic
Zat er net een filmpje van te kijken, I want it back
Wou even weten of je daar fulltime werkte of dat je daar een bijbaan hebt (als student of ex-student zijnde), in het laatste geval heb ik namelijk een paar vraagjes voor jequote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:02 schreef Iemand91 het volgende:
ey, BurnaBoy ga ik je weer afleiden:
Eric Clapton + Mark Knopfler + Elton John =![]()
![]()
Verdorie man, ik speel 'm nou al weer voor de 3e keer af.![]()
Die Elton John is geloof ik ook de vorige Lady Gaga qua kleding of niet?
Er is zoveel online te leren inderdaad, sommige betaald, maar YouTube blijft gratisquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:22 schreef vdiesel het volgende:
Tsssss verkeerde knop ! was nog niet klaar haha.... heb eigenlijk een vraag , ik wil namelijk erg graag gitaar leren spelen , maar wat kunnen jullie mij aan raden ? Is een muziek school beter of kan ik ook uit de voeten met de online gitaarlessen , die je erg veel ziet tegenwoordig . Ik was net op een site over gitaarlessen en ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel wat vond . Maar is dit ook zo ?
Alvast bedankt hoiii
Ja, klopt, had het pas te laat door dat de gitaar instellingen niet helemaal lekker waren, al vind ik de RS persoonlijk wel een fijne sound hebben hier, althans.. laat ik het zo zeggen, ik vind m`n sound niet heel slecht.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:50 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Gitaar solo ding klinkt een beetje modderig, misschien iets te veel gain en low end, mag wat meer hoog in naar mijn mening, verder probeer je te hoog te zingen voor je stem. Verder nice poging though.
Dat is ook weer waar. Maar dan geloof ik meer in een privé leraar dan zo'n klassikale muziekschool.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar je krijgt geen Feedback als je het fout doet waardoor je verkeerde technieken aan kan leren wat een leraar weer wel kan
Het gaat de verkeerde kant op met jouquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Zagen jullie mij daar ff geïndoctrineerd zijn. Ik schreef feedback met een hoofdletter.
Feedback in Apeldoorn is niet zo heel erg meer maar dat komt vooral door het kassameisjequote:
Hahaquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Feedback in Apeldoorn is niet zo heel erg meer maar dat komt vooral door het kassameisje![]()
Het zou me niets verbazen als ze bas speelt.
Ze hebben er redelijk wat Deans staan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha
Daar ben ik eerlijk gezegd ook nog nooit geweest, binnenkort maar eens heen.
Ja, ik ben te laat geborenquote:
Collins. Op DRUMS:quote:
Dezequote:Op zondag 7 augustus 2011 22:07 schreef LeNick het volgende:
Deze is pas goedDie draai ik vaak hier in de huiskamer op bluray, dikke harman kardon set, 47'' tv.. Heerlijk
Heb ook die bluray van Eric Clapton met Steve Winwood, ook zo verschrikkelijk goed!
betere kwaliteitquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:53 schreef tjoptjop het volgende:
Van de Hail Hail Rock 'n Roll bonus dvd
Beetje crappy kwaliteit (cam), maar oa. Chuck Berry, Keith Richards, Eric Clapton, Steven Jordan![]()
Ik werk er inmiddels fulltime, maar PM me maarquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:41 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Wou even weten of je daar fulltime werkte of dat je daar een bijbaan hebt (als student of ex-student zijnde), in het laatste geval heb ik namelijk een paar vraagjes voor je
Zijn die niet los verkrijgbaar, als in: later nog zelf een op kunnen zetten?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:05 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
kek ding, jammer van dat er geen kapjes op de elementen zitten, puur voor de looks dan
Hoe ouder hoe gaver!quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:06 schreef The_Dean het volgende:
Echte liefhebbers kopen een van voor 76
Neuh, tientje per stuk ofzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
En zoveel hoeven die toch niet te kosten?
En om precies te zijn; deze.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een Ibanez Les Paul, uit 1977.
http://muziek.marktplaats(...)aul-custom-1977.html
Mooi! 300 is zeker niet te veel, als alles origineel isquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een Ibanez Les Paul, uit 1977.
http://muziek.marktplaats(...)aul-custom-1977.html
Opzich zou ik er dan wel een willen hebben. Gewoon samen doen ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef GuitarJJ het volgende:
Aantrekkelijk. Je weet alleen niet wat de beschadigingen zijn..
http://www.daanauctions.com/Project.aspx?ProjectId=6047
http://www.newtone-online.nl/catalog/index.php?cPath=59quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:58 schreef LeNick het volgende:
Gister nog naar de gamma geweest voor een soldeerbout, ze hadden wel eentje van 12 euro met 30watt van eigen merk, maar aangezien ik ook SMD ledjes wil gaan solderen zoek ik er een met een wat fijnere punt terwijl die bij de Gamma zo heel breed was
Ze hadden wel andere maar die waren gelijk 25 euro of meer.. Weet iemand waar ze een wat ruimer assortiment soldeerbouten hebben? Mag ook online. Echt verder dan conrad.nl kom ik niet..
Dan houd ik me aanbevolen voor die 'sunburst' LP.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:24 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Opzich zou ik er dan wel een willen hebben. Gewoon samen doen ?
Als er 1 dan helemaal stuk is heeft er 1 iemand pech en krijgt geen gitaar maar hoeft ook niet te betalen.Dan worden die andere wel wat duurder maargoed das dus het risico
Dat zootje versterkers wat er staat is op zich ook wel interessant.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:24 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Opzich zou ik er dan wel een willen hebben. Gewoon samen doen ?
Als er 1 dan helemaal stuk is heeft er 1 iemand pech en krijgt geen gitaar maar hoeft ook niet te betalen.Dan worden die andere wel wat duurder maargoed das dus het risico
fixedquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tof!![]()
En zwjengelstengel, blijft een lol woord.
Ik doe mee voor die Goldtop LP en de bas.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef GuitarJJ het volgende:
Aantrekkelijk. Je weet alleen niet wat de beschadigingen zijn..
http://www.daanauctions.com/Project.aspx?ProjectId=6047
Ik voor die oranje PRS kopiequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik doe mee voor die Goldtop LP en de bas.
Kan nog niet de hele partij betalen, maar je kan het toch aan degene overmaken die het aankoopt? Of misschien betalen bij afhalen, daar hoop ik ook op, heb het nu even niet liggen.quote:
Zou kunnen, maar ik lig zit vanaf zaterdag voor 2 weken in Zuid Frankrijk. Is lastig geld overmaken enzo vanaf een surfboardquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan nog niet de hele partij betalen, maar je kan het toch aan degene overmaken die het aankoopt? Of misschien betalen bij afhalen, daar hoop ik ook op, heb het nu even niet liggen.
Ja, ik zie wat buizencombootjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zootje versterkers wat er staat is op zich ook wel interessant.
En topsquote:
Onder het couplet zouden jullie nog een leuk baslijntje kunnen plakken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Weer een nieuw nummertje "af"
Ik denk dat deze echt heel vet gaat worden![]()
Benieuwd wat jullie erover te zeggen hebben
http://picosong.com/AY5/
Qua zang is het chorus normaal harder dus nu klinkt het een beetje ingehouden maar dat komt om de buren te vriend te houden
Op de headstock van je gitaar.quote:
Ben alleen al een film aan het kijken dus...quote:Classic albums
Documentaireserie
over legendarische platen die worden beschouwd als mijlpalen in de popgeschiedenis.
Cream wordt beschouwd als de eerste 'super group' van de popmuziek. Met gitarist Eric Clapton, zanger en bassist Jack Bruce en drummer Ginger Baker vormde Cream een voorbeeld voor andere rockgroepen in de jaren '70. Tot de dag van vandaag blijft de muziek van Cream een grote inspiratiebron voor andere muzikanten.
Ja ik ben bezig een 2e gitaar nog erin te krijgen ook maar inspiratie zit nu niet echt meequote:Op maandag 8 augustus 2011 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Onder het couplet zouden jullie nog een leuk baslijntje kunnen plakken.
Ik vind het nu een beetje kaal klinken.
Ja hoor, komt u maarquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:07 schreef brother52 het volgende:
En alles moet dan ook nog gemaakt worden.
Dean gaat veel klanten krijgen.
Die Bulldog is voor mij!quote:
Oranje PRS kopie aubquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die Bulldogs zijn voor mij!
Jammer dat mijn loon net niet op tijd is... maar heb altijd een paar dagen om te betalen... moet lukken
Die camo dingen zijn toch cabs?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:02 schreef The_Dean het volgende:
Om óók nog de gitaren te eerst te kopen word wel duur... even kijken
Maar serieus: Iemand interesse in dan een gitaar of een amp?
Gaat om deze veilingen:
London City versterkers:
http://www.daanauctions.com/item.aspx?ItemId=893814&CategoryId=14
Een van de Camo combo's en de Bulldog head zijn al verdeeld.
London City gitaren:
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=893805&CategoryId=14
Goldtop Les Paul, PRS kopie en eventueel de bas zijn al verdeeld.
Als er genoeg interesse is kunnen we met zijn allen altijd een gok wagen, toch?
Ik stel me beschikbaar om alle defecten, voor zover technisch, op te lossen. Lakschades kan ik helaas zelf nog weinig aan doen, maar dat doet natuurlijk niks af aan de speelbaarheid.
Ja dat kloptquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:10 schreef guitarist het volgende:
[..]
Thanks for the reminder, Menno heeft nog een capo van mij!
Assendorperstraat 188quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja dat klopt![]()
Zal em even op de post gooien! Helemaal vergeten![]()
Stuur je adres even
Oh, dat kan ook... ik twijvel nu, kan er weinig over vinden. In ieder geval wil ik er een, cab of comboquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die camo dingen zijn toch cabs?
In dat geval een head en een cab voor mij
Komt goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
Assendorperstraat 188
8012 CE Zwolle
Zit er ook een buizencombo bij?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook... ik twijvel nu, kan er weinig over vinden. In ieder geval wil ik er een, cab of combo
Die andere head is een Pershing, dikke transistor top.
Ja, die grote blauwe rechts op de 4e foto.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zit er ook een buizencombo bij?
Want dan wil ik een buizencombo en een cab
Ok, dan die en een cab.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die grote blauwe rechts op de 4e foto.
Te herkennen aan de power en standby switch, alleen volledig buizen hebben dat.
Die cabs hebben ze toch ook al eens eerder geveild?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:27 schreef The_Dean het volgende:
Ik twijfel nog steeds
Kan er maar niks over vinden
Die Pershing? Alright.quote:
Oow dacht dat het 2 bulldogs waren. Kan er niks over vinden wat voor sound er uit komt (youtube maar eens op London City.....) maar ik merk het welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:13 schreef BurnaBoy het volgende:
Staat op de foto je kunt het wel lezen
[ afbeelding ]
Ow is het transistor.. Nee dan wil ik hem toch nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:16 schreef BurnaBoy het volgende:
Die pershing is wel te vinden. Maar transistor hoef ik niet. Dan koop ik die randall van dean wel ofzo
Daar heb ik er (na de vorige veiling) ook een zooi van. Prima dingen inderdaad!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe gitaarkabel doet het uitstekend! Zelfs een helderder/opener/gedefiniëerder geluid gekregen
[ afbeelding ]
Zoek maar uit wat je moet hebbenquote:Naturel Hollowbody : Burnaboy
Sunburst strat : ?
Goldtop LP : Dean
Bas : Dean ??
Sunburst LP : ??
Mintgroen Tele : ??
PRS kloon : Menno
Ik vind em ook wel sjiek. De lengte heb ik hier niet echt nodig. Zit ook een soort van killswitch op. Wel simpel en grappigquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe gitaarkabel doet het uitstekend! Zelfs een helderder/opener/gedefiniëerder geluid gekregen
[ afbeelding ]
Voor een mooi bedrag wil ik die strat ook wel hebben. Zal niet boven de 100 euro voor 2 uitkomen gok ik?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:21 schreef BurnaBoy het volgende:
Even over die gitaren dan.
[..]
Zoek maar uit wat je moet hebben
Mijn aanbod blijft ook staan. Mits leuke prijs natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:21 schreef BurnaBoy het volgende:
Even over die gitaren dan.
[..]
Zoek maar uit wat je moet hebben
Ik help het je hopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Voor een mooi bedrag wil ik die strat ook wel hebben. Zal niet boven de 100 euro voor 2 uitkomen gok ik?
Naja ik weet het niet maar nu staat het op 190 euro. Laten we zeggen 150-200 voor 2 dan heb je 600 euro voor alle 6. Meer dan 100 euro heb ik er niet voor over.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:33 schreef BurnaBoy het volgende:
Wupdate
Naturel Hollowbody : Burnaboy
Sunburst strat : Menno
Goldtop LP : Dean
Bas : Dean ??
Sunburst LP : nIemand91
PRS kloon : Menno
Mintgroen Tele : ??
Alhoewel. Indien onder 100 voor 2 neem ik ook 2 gitaren![]()
Ik sluit me hier bij aan. Ook zo'n ¤90?(max) voor de LP. Vooral omdat ik/we natuurlijk niet weten hoe ze eraan toe zijn. Mits diegene ook de tele wil ook 150-200 voor 2.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Naja ik weet het niet maar nu staat het op 190 euro. Laten we zeggen 150-200 voor 2 dan heb je 600 euro voor alle 6. Meer dan 100 euro heb ik er niet voor over.
Als je mij bedoelt; geef je gelijk en dus ook m'n bod verlaagd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Vind ik nog veel voor een gitaar die je in 2 delen kan krijgen met een afgebroken nek
Dit is ook vet: http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=893811&CategoryId=14quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik doe mee voor die Goldtop LP en de bas.
Wat doen die dingen eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dit is ook vet: http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=893811&CategoryId=14
Die Sonic Maximizers schijnen echt tof spul te zijn en zijn in de normale situatie natuurlijk veeel duurder. Beetje kluswerk van jou en gaan![]()
.
Staat al in mijn lijstjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dit is ook vet: http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=893811&CategoryId=14
Die Sonic Maximizers schijnen echt tof spul te zijn en zijn in de normale situatie natuurlijk veeel duurder. Beetje kluswerk van jou en gaan![]()
.
Ja, je hebt ze ook in pedaalvorm, dat zou nog relaxeder zijn. Maar dit soort elektronica heb je volgens mij niet 1-2-3 gerepareerd. Is wel iets anders dan een straightforward buizenversterker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
.
De gemiddelde noob niet neequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, je hebt ze ook in pedaalvorm, dat zou nog relaxeder zijn. Maar dit soort elektronica heb je volgens mij niet 1-2-3 gerepareerd. Is wel iets anders dan een straightforward buizenversterker.
quote:
MacDeaner kan alles makenquote:
Dat zou geniaal zijn!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:24 schreef brother52 het volgende:
Ik zie dat je het spul dan op de 23e op kan halen.
Ik zou dan wel een ritje die kant op kunnen doen want ik ben dan toch vrij.
Ik weet alleen niet hoeveel zooi ik achterin mijn polo kan proppen.quote:
Nope, helaas niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:33 schreef The_Dean het volgende:
Dat is even het lastige. Heb je een trekhaak?
Enkelasser tot 750 mag je gewoon met E. Even oplossing verzinnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nope, helaas niet.
Volgens mij mag ik ook niet met een aanhanger rijden.
En al zou het wel mogen, dan lijkt het mij niet verstandig om dat te gaan doen. Daar komen vast ongelukken van. 160 in een polo met aanhanger lijkt me dan op zich wel weer een uitdaging
Je bedoelt Bquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Enkelasser tot 750 mag je gewoon met E. Even oplossing verzinnen.
Maarja, eerst de veilingen maar winnen.
Ze zetten de kist of urn op het podium.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:36 schreef The_Dean het volgende:
Dio op Huntenpop? De beste man is overleden, hoe kan dat?
En zijn band is nog steeds bij elkaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:45 schreef The_Dean het volgende:
Och, hij zal niks in zangvermogen ingeleverd hebben.
http://www.diomusic.nl/quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:36 schreef The_Dean het volgende:
Dio op Huntenpop? De beste man is overleden, hoe kan dat?
Jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
http://www.diomusic.nl/
of hap ik nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |