fixedquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tof!![]()
En zwjengelstengel, blijft een lol woord.
Ik doe mee voor die Goldtop LP en de bas.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef GuitarJJ het volgende:
Aantrekkelijk. Je weet alleen niet wat de beschadigingen zijn..
http://www.daanauctions.com/Project.aspx?ProjectId=6047
Ik voor die oranje PRS kopiequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik doe mee voor die Goldtop LP en de bas.
Kan nog niet de hele partij betalen, maar je kan het toch aan degene overmaken die het aankoopt? Of misschien betalen bij afhalen, daar hoop ik ook op, heb het nu even niet liggen.quote:
Zou kunnen, maar ik lig zit vanaf zaterdag voor 2 weken in Zuid Frankrijk. Is lastig geld overmaken enzo vanaf een surfboardquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan nog niet de hele partij betalen, maar je kan het toch aan degene overmaken die het aankoopt? Of misschien betalen bij afhalen, daar hoop ik ook op, heb het nu even niet liggen.
Ja, ik zie wat buizencombootjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zootje versterkers wat er staat is op zich ook wel interessant.
En topsquote:
Onder het couplet zouden jullie nog een leuk baslijntje kunnen plakken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Weer een nieuw nummertje "af"
Ik denk dat deze echt heel vet gaat worden![]()
Benieuwd wat jullie erover te zeggen hebben
http://picosong.com/AY5/
Qua zang is het chorus normaal harder dus nu klinkt het een beetje ingehouden maar dat komt om de buren te vriend te houden
Op de headstock van je gitaar.quote:
Ben alleen al een film aan het kijken dus...quote:Classic albums
Documentaireserie
over legendarische platen die worden beschouwd als mijlpalen in de popgeschiedenis.
Cream wordt beschouwd als de eerste 'super group' van de popmuziek. Met gitarist Eric Clapton, zanger en bassist Jack Bruce en drummer Ginger Baker vormde Cream een voorbeeld voor andere rockgroepen in de jaren '70. Tot de dag van vandaag blijft de muziek van Cream een grote inspiratiebron voor andere muzikanten.
Ja ik ben bezig een 2e gitaar nog erin te krijgen ook maar inspiratie zit nu niet echt meequote:Op maandag 8 augustus 2011 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Onder het couplet zouden jullie nog een leuk baslijntje kunnen plakken.
Ik vind het nu een beetje kaal klinken.
Ja hoor, komt u maarquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:07 schreef brother52 het volgende:
En alles moet dan ook nog gemaakt worden.
Dean gaat veel klanten krijgen.
Die Bulldog is voor mij!quote:
Oranje PRS kopie aubquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die Bulldogs zijn voor mij!
Jammer dat mijn loon net niet op tijd is... maar heb altijd een paar dagen om te betalen... moet lukken
Die camo dingen zijn toch cabs?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:02 schreef The_Dean het volgende:
Om óók nog de gitaren te eerst te kopen word wel duur... even kijken
Maar serieus: Iemand interesse in dan een gitaar of een amp?
Gaat om deze veilingen:
London City versterkers:
http://www.daanauctions.com/item.aspx?ItemId=893814&CategoryId=14
Een van de Camo combo's en de Bulldog head zijn al verdeeld.
London City gitaren:
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=893805&CategoryId=14
Goldtop Les Paul, PRS kopie en eventueel de bas zijn al verdeeld.
Als er genoeg interesse is kunnen we met zijn allen altijd een gok wagen, toch?
Ik stel me beschikbaar om alle defecten, voor zover technisch, op te lossen. Lakschades kan ik helaas zelf nog weinig aan doen, maar dat doet natuurlijk niks af aan de speelbaarheid.
Ja dat kloptquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:10 schreef guitarist het volgende:
[..]
Thanks for the reminder, Menno heeft nog een capo van mij!
Assendorperstraat 188quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja dat klopt![]()
Zal em even op de post gooien! Helemaal vergeten![]()
Stuur je adres even
Oh, dat kan ook... ik twijvel nu, kan er weinig over vinden. In ieder geval wil ik er een, cab of comboquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die camo dingen zijn toch cabs?
In dat geval een head en een cab voor mij
Komt goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
Assendorperstraat 188
8012 CE Zwolle
Zit er ook een buizencombo bij?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook... ik twijvel nu, kan er weinig over vinden. In ieder geval wil ik er een, cab of combo
Die andere head is een Pershing, dikke transistor top.
Ja, die grote blauwe rechts op de 4e foto.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zit er ook een buizencombo bij?
Want dan wil ik een buizencombo en een cab
Ok, dan die en een cab.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die grote blauwe rechts op de 4e foto.
Te herkennen aan de power en standby switch, alleen volledig buizen hebben dat.
Die cabs hebben ze toch ook al eens eerder geveild?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:27 schreef The_Dean het volgende:
Ik twijfel nog steeds
Kan er maar niks over vinden
Die Pershing? Alright.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |