jaren 80quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:02 schreef Iemand91 het volgende:
ey, BurnaBoy ga ik je weer afleiden:
Eric Clapton + Mark Knopfler + Elton John =![]()
![]()
Verdorie man, ik speel 'm nou al weer voor de 3e keer af.![]()
Die Elton John is geloof ik ook de vorige Lady Gaga qua kleding of niet?
Gitaar solo ding klinkt een beetje modderig, misschien iets te veel gain en low end, mag wat meer hoog in naar mijn mening, verder probeer je te hoog te zingen voor je stem. Verder nice poging though.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:10 schreef Braddie het volgende:
http://soundcloud.com/bradleyvandijk/who-wants-to-live-forever
De drums/Bas/Strijkers/Piano/Orgel komen uit de Tyros3, Solo gespeeld op de RS en de Western voor het simpele strummen, en ik probeerde te zingen(+ het koortje)
Ik ben er nu mee aan het opnemen, ben er nog steeds blij meequote:Op zondag 7 augustus 2011 16:56 schreef -Menn0- het volgende:
Had nooit m'n Washburn X50 Pro e moeten verkopen aan Cynic
Zat er net een filmpje van te kijken, I want it back
Wou even weten of je daar fulltime werkte of dat je daar een bijbaan hebt (als student of ex-student zijnde), in het laatste geval heb ik namelijk een paar vraagjes voor jequote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:02 schreef Iemand91 het volgende:
ey, BurnaBoy ga ik je weer afleiden:
Eric Clapton + Mark Knopfler + Elton John =![]()
![]()
Verdorie man, ik speel 'm nou al weer voor de 3e keer af.![]()
Die Elton John is geloof ik ook de vorige Lady Gaga qua kleding of niet?
Er is zoveel online te leren inderdaad, sommige betaald, maar YouTube blijft gratisquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:22 schreef vdiesel het volgende:
Tsssss verkeerde knop ! was nog niet klaar haha.... heb eigenlijk een vraag , ik wil namelijk erg graag gitaar leren spelen , maar wat kunnen jullie mij aan raden ? Is een muziek school beter of kan ik ook uit de voeten met de online gitaarlessen , die je erg veel ziet tegenwoordig . Ik was net op een site over gitaarlessen en ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel wat vond . Maar is dit ook zo ?
Alvast bedankt hoiii
Ja, klopt, had het pas te laat door dat de gitaar instellingen niet helemaal lekker waren, al vind ik de RS persoonlijk wel een fijne sound hebben hier, althans.. laat ik het zo zeggen, ik vind m`n sound niet heel slecht.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:50 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Gitaar solo ding klinkt een beetje modderig, misschien iets te veel gain en low end, mag wat meer hoog in naar mijn mening, verder probeer je te hoog te zingen voor je stem. Verder nice poging though.
Dat is ook weer waar. Maar dan geloof ik meer in een privé leraar dan zo'n klassikale muziekschool.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar je krijgt geen Feedback als je het fout doet waardoor je verkeerde technieken aan kan leren wat een leraar weer wel kan
Het gaat de verkeerde kant op met jouquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Zagen jullie mij daar ff geïndoctrineerd zijn. Ik schreef feedback met een hoofdletter.
Feedback in Apeldoorn is niet zo heel erg meer maar dat komt vooral door het kassameisjequote:
Hahaquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Feedback in Apeldoorn is niet zo heel erg meer maar dat komt vooral door het kassameisje![]()
Het zou me niets verbazen als ze bas speelt.
Ze hebben er redelijk wat Deans staan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha
Daar ben ik eerlijk gezegd ook nog nooit geweest, binnenkort maar eens heen.
Ja, ik ben te laat geborenquote:
Collins. Op DRUMS:quote:
Dezequote:Op zondag 7 augustus 2011 22:07 schreef LeNick het volgende:
Deze is pas goedDie draai ik vaak hier in de huiskamer op bluray, dikke harman kardon set, 47'' tv.. Heerlijk
Heb ook die bluray van Eric Clapton met Steve Winwood, ook zo verschrikkelijk goed!
betere kwaliteitquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:53 schreef tjoptjop het volgende:
Van de Hail Hail Rock 'n Roll bonus dvd
Beetje crappy kwaliteit (cam), maar oa. Chuck Berry, Keith Richards, Eric Clapton, Steven Jordan![]()
Ik werk er inmiddels fulltime, maar PM me maarquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:41 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Wou even weten of je daar fulltime werkte of dat je daar een bijbaan hebt (als student of ex-student zijnde), in het laatste geval heb ik namelijk een paar vraagjes voor je
Zijn die niet los verkrijgbaar, als in: later nog zelf een op kunnen zetten?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:05 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
kek ding, jammer van dat er geen kapjes op de elementen zitten, puur voor de looks dan
Hoe ouder hoe gaver!quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:06 schreef The_Dean het volgende:
Echte liefhebbers kopen een van voor 76
Neuh, tientje per stuk ofzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
En zoveel hoeven die toch niet te kosten?
En om precies te zijn; deze.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een Ibanez Les Paul, uit 1977.
http://muziek.marktplaats(...)aul-custom-1977.html
Mooi! 300 is zeker niet te veel, als alles origineel isquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een Ibanez Les Paul, uit 1977.
http://muziek.marktplaats(...)aul-custom-1977.html
Opzich zou ik er dan wel een willen hebben. Gewoon samen doen ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef GuitarJJ het volgende:
Aantrekkelijk. Je weet alleen niet wat de beschadigingen zijn..
http://www.daanauctions.com/Project.aspx?ProjectId=6047
http://www.newtone-online.nl/catalog/index.php?cPath=59quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:58 schreef LeNick het volgende:
Gister nog naar de gamma geweest voor een soldeerbout, ze hadden wel eentje van 12 euro met 30watt van eigen merk, maar aangezien ik ook SMD ledjes wil gaan solderen zoek ik er een met een wat fijnere punt terwijl die bij de Gamma zo heel breed was
Ze hadden wel andere maar die waren gelijk 25 euro of meer.. Weet iemand waar ze een wat ruimer assortiment soldeerbouten hebben? Mag ook online. Echt verder dan conrad.nl kom ik niet..
Dan houd ik me aanbevolen voor die 'sunburst' LP.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:24 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Opzich zou ik er dan wel een willen hebben. Gewoon samen doen ?
Als er 1 dan helemaal stuk is heeft er 1 iemand pech en krijgt geen gitaar maar hoeft ook niet te betalen.Dan worden die andere wel wat duurder maargoed das dus het risico
Dat zootje versterkers wat er staat is op zich ook wel interessant.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:24 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Opzich zou ik er dan wel een willen hebben. Gewoon samen doen ?
Als er 1 dan helemaal stuk is heeft er 1 iemand pech en krijgt geen gitaar maar hoeft ook niet te betalen.Dan worden die andere wel wat duurder maargoed das dus het risico
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |