Cool.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:38 schreef GoodGawd het volgende:
mini gitaartje uit antiek shop in Engeland gekocht, kijken of ik het kan laten klinken als ik hem opgeknapt hebt.
[ afbeelding ]
Je bedoelt Harrods de duurste warenhuis in London? Wel daar geweest, maar dan heb ik de gitaar afdeling gemist lol!?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Cool.
In Harrods hadden ze die ook (nieuwer natuurlijk) maar wat waren die dingen duur
![]()
Stond wel vet spul daar.
* Iemand91 zoekt gemaakte foto daarvan...
EDIT: gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik nu een fatsoenlijke camera...
Die Harrods vind ik sowieso ontzettend belabberd qua layout.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:53 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Je bedoelt Harrods de duurste warenhuis in London? Wel daar geweest, maar dan heb ik de gitaar afdeling gemist lol!?
anyway ik moet naar het vliegveld, vlieg weer terug
Is dat die ene van het filmpje op pagina 1quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:20 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n LTD is nu zo geniaal dat m'n andere gitaren niks hangen te doen aan de muur
Wat had je daar ook alweer in gestopt?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:20 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n LTD is nu zo geniaal dat m'n andere gitaren niks hangen te doen aan de muur
Led, full hd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:56 schreef Iemand91 het volgende:
Een nieuwe tv uitzoeken is kut zeg...
Nee een Alternative 8 in de brug en een Alnico pro II in de neckquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat had je daar ook alweer in gestopt?
Een SH4 en SH2?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee een Alternative 8 in de brug en een Alnico pro II in de neck
En Dean je pakketje is op de post
Kan jij nog ff reageren op die pm van die kabels, als je er eventueel een aantal over hebt heb ik opzich wel interessequote:
Mwoah, ik heb het nu allemaal op een pedaltrain gepropt en die is inderdaad wel vrij zwaar, maar goed, ik vervoer het toch altijd met de autoquote:
En on a budget (ouders; m'n moeder vind er een van de kringloop goed genoegquote:
Ja dat is irritant ja. Ik vond het kutte meestal als je tussen 3 effecten tegelijk moest schakelenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb het nu allemaal op een pedaltrain gepropt en die is inderdaad wel vrij zwaar, maar goed, ik vervoer het toch altijd met de auto
Verder ga ik'm ook niet helemaal volproppen, mijn probleem nu is juist dat de pedalen te dicht op elkaar staan, waardoor ik met mijn lompe voeten meerdere schakelingen tegelijkertijd indruk. Ik maak vanavond nog wel een plaatje als het me lukt alles er op te zetten.
Naar die concerten toegaan is goedkoperquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En on a budget (ouders; m'n moeder vind er een van de kringloop goed genoeg). Maar je verzuipt in het aanbod.
Hopelijk zelf een leuk stel boxen erbij (desnoods door mijzelf) en dan lekker in full hd concerten kijken.
Ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee alleen met de gewone 81 die 7 is voor een 7 snaar ofwat ?
7 snaar emg'squote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee alleen met de gewone 81 die 7 is voor een 7 snaar ofwat ?
Cool man!quote:
ja daaromquote:Die hellraisers zijn ook gave gitaren
Ziet er wel mooi uit die afdeling, jammer dat ik het gemist hebquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die Harrods vind ik sowieso ontzettend belabberd qua layout.
We zien je vanavond weer!
Die afdeling was wel gaaf; gitaren en amps enzo (je mocht ook gewoon proberen e.d.), piano's/vleugels, en audiogebeuren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:28 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit die afdeling, jammer dat ik het gemist heb
Ik zit echt te bedenken wat ik zou kunnen kopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:00 schreef -Menn0- het volgende:
Wow ik bedenk me net dat ik al 8 maanden geen last meer heb van GAS..... How about that...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut Genakt, nu zit ik weer te Gassen op zo'n Schecter
Bij die tres zit alleen wel een koffer, die zit er bij de Daan auction comets niet bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:47 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand heeft wat bij Daan opgekocht: uno, dos, tres, hij heeft soms niet eens de moeite genomen om zelf foto's te maken, gewoon gekopiëerd van de site van Daan auctions.![]()
(Vreemd dat de derde een andere locatie is, zijn gitaren verkopers lui en kopiëren ze andere advertenties?)
Aah, een roze Squier, dat zal niet zoveel kosten.
Wait, whut?
Die heeft een vriend van mij onlangs gekocht!quote:
Hihi dat lijkt me meer de instelknop van de standaardquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:59 schreef The_Dean het volgende:
Beetje vage Banjo-achtige stemknop bij de zevende fret...
hehe HAP HAPquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:23 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hihi dat lijkt me meer de instelknop van de standaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |