Ik zit echt te bedenken wat ik zou kunnen kopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:00 schreef -Menn0- het volgende:
Wow ik bedenk me net dat ik al 8 maanden geen last meer heb van GAS..... How about that...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut Genakt, nu zit ik weer te Gassen op zo'n Schecter
Bij die tres zit alleen wel een koffer, die zit er bij de Daan auction comets niet bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:47 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand heeft wat bij Daan opgekocht: uno, dos, tres, hij heeft soms niet eens de moeite genomen om zelf foto's te maken, gewoon gekopiëerd van de site van Daan auctions.![]()
(Vreemd dat de derde een andere locatie is, zijn gitaren verkopers lui en kopiëren ze andere advertenties?)
Aah, een roze Squier, dat zal niet zoveel kosten.
Wait, whut?
Die heeft een vriend van mij onlangs gekocht!quote:
Hihi dat lijkt me meer de instelknop van de standaardquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:59 schreef The_Dean het volgende:
Beetje vage Banjo-achtige stemknop bij de zevende fret...
hehe HAP HAPquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:23 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hihi dat lijkt me meer de instelknop van de standaard
Waardoor ik gelijk niet meer een gitaar durf te testenquote:
Een gitarist met plankenkoorts is opzich niet erg handigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:34 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Waardoor ik gelijk niet meer een gitaar durf te testenIk vond het al heel wat toen ik bij de lokale winkel niet compleet dichtsloeg toen er een vrouw 3 meter verderop stond te wachten
Gaat nog wat worden als je moet optreden jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een gitartist met plankenkoorts is opzich niet erg handig
quote:
Niet als ik de tv niet hoef te betalen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:45 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Naar die concerten toegaan is goedkoper
True, luie verkoper dus (advertenties kopiëren)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:09 schreef Griebus het volgende:
[..]
Bij die tres zit alleen wel een koffer, die zit er bij de Daan auction comets niet bij
Op die afdeling viel het opzich nog wel mee, meer de rest van Harrods. Maar wel leuk spul hoor, VOX AC30's, mooie Fender amps, Gretch gitaren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:34 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Waardoor ik gelijk niet meer een gitaar durf te testenIk vond het al heel wat toen ik bij de lokale winkel niet compleet dichtsloeg toen er een vrouw 3 meter verderop stond te wachten
Ik speel niet in een band ofzo, dus dat is geen probleemquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een gitarist met plankenkoorts is opzich niet erg handig
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuw liedje voor de band
http://picosong.com/hHH/
Benieuwd wat jullie er van vinden
Daar is ook een betere versie vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:42 schreef genakt het volgende:
[..]
nummer 2 wat eigenlijk nummer 1 was blijft nog steeds het beste
heb ik tussen me favorieten staan haha
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuw liedje voor de band
http://picosong.com/hHH/
Benieuwd wat jullie er van vinden
Tof nummer! Dat gitaarloopje in het begin doet mee een beetje aan Garbage denken (only happy when it rains denk ik).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx
[..]
Daar is ook een betere versie van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |