Netjes hoor, stuk beter dan die rotzooi die je vaak postquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:12 schreef Braddie het volgende:
Handig die Karaoke versie`s van nummers, zo leer je het fretboard nòg beter kennen!
Ik werk niet voor IGD nee, dat waart Witch, zoals dean al zei.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:38 schreef Muchachooo het volgende:
Wie werkte hier ook alweer bij OGD? Aresdreams was dat toch?
Oh, het is ook nog echt waar ook!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Netjes hoor, stuk beter dan die rotzooi die je vaak post
Ow koel!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx
[..]
Daar is ook een betere versie van
dit klinkt nog wel goed ook haahhaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:12 schreef Braddie het volgende:
Handig die Karaoke versie`s van nummers, zo leer je het fretboard nòg beter kennen!
Hondjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:12 schreef Braddie het volgende:
Dank!, ik zat zelf wat te kloten met het goede volume, die webcam overstuurt enorm!, enne, ja die hond is echt super lief!(jackrussel van 11 jaar)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:33 schreef genakt het volgende:
[..]
dit klinkt nog wel goed ook haahha
moet alleen al me volume omhoog gooien om het te horen tip voor volgende keer![]()
Lekker man, succes!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:08 schreef Zorro het volgende:
Zo, vanmiddag een Marshall 6100 top + 2x12 cab op de kop geduikeld
Nou flink knutselen om alle mogelijke sounds eruit te halen
Vast wel, ik heb gister nog gitaar ding zitten solderen met een soldeer bout van volgens mij voor de 2e wereld oorlog. Het duurt even voordat het warm wordt, maar het smelt 't wel. Plus beetje soldeer vloeistof is handig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:19 schreef LeNick het volgende:
Even terugkomend op soldeerbouten. Hoeveel watt heb je nodig? Is 25w of 30w goed?
En is zo'n ding van 10¤ van de Gamma nou echt goed genoeg?
''Gebruik in geen geval soldeervloeistof of soldeervet! Dat is voor loodgieters en bevat zuren die je kabels en apparatuur op den duur onherstelbaar aantasten.''quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:31 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Vast wel, ik heb gister nog gitaar ding zitten solderen met een soldeer bout van volgens mij voor de 2e wereld oorlog. Het duurt even voordat het warm wordt, maar het smelt 't wel. Plus beetje soldeer vloeistof is handig.
Had zoiets al gelezen op twitter. Pics? Kom zo weer eens op msn danquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:49 schreef GoodGawd het volgende:
laat ze lekker kletsen mijn gitaar klinkt vast en zeker beter van die tokkelaar die dat heeft geschreven
Jawelquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:19 schreef LeNick het volgende:
Even terugkomend op soldeerbouten. Hoeveel watt heb je nodig? Is 25w of 30w goed?
En is zo'n ding van 10¤ van de Gamma nou echt goed genoeg?
Op je telefoon aan het posten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:31 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ik werk niet voor IGD nee, dat waart Witch, zoals dean al zei.
Ik werk voor Getronics (nog).
Ik idd. Wieso?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:38 schreef Muchachooo het volgende:
Wie werkte hier ook alweer bij OGD? Aresdreams was dat toch?
Nee, dikke vingers...quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op je telefoon aan het posten?.
Oh en: iieeew.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |