Gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Pakket schijnt al binnen te zijn![]()
Nou laat horen danquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:28 schreef guitarist het volgende:
Was ik ook weer. Vanaf vrijdag in een bungalow gezeten met een singer/songwriter, haar debuut CD opgenomen.
Ze heeft een Fender Mustang uit '78. Zwarte body, zwarte slagplaat (met wit tussenplaat). Mooi!!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:34 schreef Iemand91 het volgende:
En ach, misschien ben ik ook wel zo gek om op een tele te bieden, weet alleen niet welke, een sunburst of butterscotch?![]()
Maar ik blijf dus verlekkerd kijken naar een oude Les Paul vondst. Zal wel een tijd duren maar dat is waarschijnlijk maar goed ook
Zijn er nog mensen die gaan bieden bij Daan dan vrijdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Die London City gitaren staan zeer goed bekend voor dat geldquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:12 schreef Griebus het volgende:
Is er iemand die een gitaar heeft bemachtigd via Daan en zo ja hoe issie?
Geen idee, maar ik gok niet.quote:Zit er nog wat bij,
Misschien, geen idee.quote:moet ie worden afgesteld,
Dingen zijn (als het ik het goed heb) nieuw.quote:is er goed voor gezorgd etc?
Met wat geluk moet je 'm voor ¤150 kunnen bemachtigen, misschien iets minder of wat meer. (De tele's althans)quote:En wat heb je ervoor betaald uiteindelijk als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:41 schreef LeNick het volgende:
![]()
Vandaag een Fender Blues Junior Texas Red gekocht
[ afbeelding ]
Zo lucky dat ik er een heb weten te bemachtigen!!! Had een topic op gitaarnet gemaakt over de Tweed versie (omdat ik dacht dat de Texas Red sowieso al kansloos zou worden maar eigenlijk vond ik die nóg lekkerder klinken), post iemand opeens een link van een nét die middag geplaatste Texas Red op gitaarmarkt.
Gemaild en gelijk een deal gemaakt, vandaag opgehaaldKlinkt geweldig dat ding al heb ik hem nog niet echt kunnen testen, ben pas zaterdag weer thuis
nice! Rode versterkers zijn altijd goed!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:41 schreef LeNick het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Zo lucky dat ik er een heb weten te bemachtigen!!! Had een topic op gitaarnet gemaakt over de Tweed versie (omdat ik dacht dat de Texas Red sowieso al kansloos zou worden maar eigenlijk vond ik die nóg lekkerder klinken), post iemand opeens een link van een nét die middag geplaatste Texas Red op gitaarmarkt.
Gemaild en gelijk een deal gemaakt, vandaag opgehaaldKlinkt geweldig dat ding al heb ik hem nog niet echt kunnen testen, ben pas zaterdag weer thuis
Zo die valt nog eens (positief) op ! Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:41 schreef LeNick het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
171,21 voor een Strat, maar hij moet nog bezorgd worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:12 schreef Griebus het volgende:
Is er iemand die een gitaar heeft bemachtigd via Daan en zo ja hoe issie? Zit er nog wat bij, moet ie worden afgesteld, is er goed voor gezorgd etc? En wat heb je ervoor betaald uiteindelijk als ik vragen mag?
Met nog een dag te gaan is er al behoorlijk op de tele's geboden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:17 schreef Iemand91 het volgende:
Met wat geluk moet je 'm voor ¤150 kunnen bemachtigen, misschien iets minder of wat meer. (De tele's althans)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |