Oow dacht dat het 2 bulldogs waren. Kan er niks over vinden wat voor sound er uit komt (youtube maar eens op London City.....) maar ik merk het welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:13 schreef BurnaBoy het volgende:
Staat op de foto je kunt het wel lezen
[ afbeelding ]
Ow is het transistor.. Nee dan wil ik hem toch nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:16 schreef BurnaBoy het volgende:
Die pershing is wel te vinden. Maar transistor hoef ik niet. Dan koop ik die randall van dean wel ofzo
Daar heb ik er (na de vorige veiling) ook een zooi van. Prima dingen inderdaad!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe gitaarkabel doet het uitstekend! Zelfs een helderder/opener/gedefiniëerder geluid gekregen
[ afbeelding ]
Zoek maar uit wat je moet hebbenquote:Naturel Hollowbody : Burnaboy
Sunburst strat : ?
Goldtop LP : Dean
Bas : Dean ??
Sunburst LP : ??
Mintgroen Tele : ??
PRS kloon : Menno
Ik vind em ook wel sjiek. De lengte heb ik hier niet echt nodig. Zit ook een soort van killswitch op. Wel simpel en grappigquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe gitaarkabel doet het uitstekend! Zelfs een helderder/opener/gedefiniëerder geluid gekregen
[ afbeelding ]
Voor een mooi bedrag wil ik die strat ook wel hebben. Zal niet boven de 100 euro voor 2 uitkomen gok ik?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:21 schreef BurnaBoy het volgende:
Even over die gitaren dan.
[..]
Zoek maar uit wat je moet hebben
Mijn aanbod blijft ook staan. Mits leuke prijs natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:21 schreef BurnaBoy het volgende:
Even over die gitaren dan.
[..]
Zoek maar uit wat je moet hebben
Ik help het je hopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Voor een mooi bedrag wil ik die strat ook wel hebben. Zal niet boven de 100 euro voor 2 uitkomen gok ik?
Naja ik weet het niet maar nu staat het op 190 euro. Laten we zeggen 150-200 voor 2 dan heb je 600 euro voor alle 6. Meer dan 100 euro heb ik er niet voor over.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:33 schreef BurnaBoy het volgende:
Wupdate
Naturel Hollowbody : Burnaboy
Sunburst strat : Menno
Goldtop LP : Dean
Bas : Dean ??
Sunburst LP : nIemand91
PRS kloon : Menno
Mintgroen Tele : ??
Alhoewel. Indien onder 100 voor 2 neem ik ook 2 gitaren![]()
Ik sluit me hier bij aan. Ook zo'n ¤90?(max) voor de LP. Vooral omdat ik/we natuurlijk niet weten hoe ze eraan toe zijn. Mits diegene ook de tele wil ook 150-200 voor 2.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Naja ik weet het niet maar nu staat het op 190 euro. Laten we zeggen 150-200 voor 2 dan heb je 600 euro voor alle 6. Meer dan 100 euro heb ik er niet voor over.
Als je mij bedoelt; geef je gelijk en dus ook m'n bod verlaagd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Vind ik nog veel voor een gitaar die je in 2 delen kan krijgen met een afgebroken nek
Dit is ook vet: http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=893811&CategoryId=14quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik doe mee voor die Goldtop LP en de bas.
Wat doen die dingen eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dit is ook vet: http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=893811&CategoryId=14
Die Sonic Maximizers schijnen echt tof spul te zijn en zijn in de normale situatie natuurlijk veeel duurder. Beetje kluswerk van jou en gaan![]()
.
Staat al in mijn lijstjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dit is ook vet: http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=893811&CategoryId=14
Die Sonic Maximizers schijnen echt tof spul te zijn en zijn in de normale situatie natuurlijk veeel duurder. Beetje kluswerk van jou en gaan![]()
.
Ja, je hebt ze ook in pedaalvorm, dat zou nog relaxeder zijn. Maar dit soort elektronica heb je volgens mij niet 1-2-3 gerepareerd. Is wel iets anders dan een straightforward buizenversterker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
.
De gemiddelde noob niet neequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, je hebt ze ook in pedaalvorm, dat zou nog relaxeder zijn. Maar dit soort elektronica heb je volgens mij niet 1-2-3 gerepareerd. Is wel iets anders dan een straightforward buizenversterker.
quote:
MacDeaner kan alles makenquote:
Dat zou geniaal zijn!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:24 schreef brother52 het volgende:
Ik zie dat je het spul dan op de 23e op kan halen.
Ik zou dan wel een ritje die kant op kunnen doen want ik ben dan toch vrij.
Ik weet alleen niet hoeveel zooi ik achterin mijn polo kan proppen.quote:
Nope, helaas niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:33 schreef The_Dean het volgende:
Dat is even het lastige. Heb je een trekhaak?
Enkelasser tot 750 mag je gewoon met E. Even oplossing verzinnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nope, helaas niet.
Volgens mij mag ik ook niet met een aanhanger rijden.
En al zou het wel mogen, dan lijkt het mij niet verstandig om dat te gaan doen. Daar komen vast ongelukken van. 160 in een polo met aanhanger lijkt me dan op zich wel weer een uitdaging
Je bedoelt Bquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Enkelasser tot 750 mag je gewoon met E. Even oplossing verzinnen.
Maarja, eerst de veilingen maar winnen.
Ze zetten de kist of urn op het podium.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:36 schreef The_Dean het volgende:
Dio op Huntenpop? De beste man is overleden, hoe kan dat?
En zijn band is nog steeds bij elkaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:45 schreef The_Dean het volgende:
Och, hij zal niks in zangvermogen ingeleverd hebben.
http://www.diomusic.nl/quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:36 schreef The_Dean het volgende:
Dio op Huntenpop? De beste man is overleden, hoe kan dat?
Jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
http://www.diomusic.nl/
of hap ik nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |