Ik hoop het, want hun selectie is natuurlijk ook niet veel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:00 schreef Stringer het volgende:
Denk dat vrijdag wel mee gaat vallen hoor. Zonder buitensporig optimistisch te zijn verwacht ik wel een overwinning, zonder sprankelend voetbal.
Tegen Excelsior kunnen we genoeg ver naar voren spelen zodat een van de middenvelders een doelpunt kan maken. Buiten dat zal het wel duidelijk worden dat er een spits bij moet ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:00 schreef Maastoren het volgende:
Als we een doelpunt weten te maken is dat al een knappe prestatie.
Nee, maar als er niemand in de spits staat en het lukt niemand om een fatsoenlijk op het doel te schieten ben je de eerste twee punten al weer kwijt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:03 schreef Stokstaart het volgende:
Wij hebben deze editie een kutselectie maar dat Exelsior stelt al helemaal niks voor.
Als er geen spits bijkomt hebben we sowieso een enorm probleem. Maar neem toch aan dat men daar nu hard mee bezig isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee, maar als er niemand in de spits staat en het lukt niemand om een fatsoenlijk op het doel te schieten ben je de eerste twee punten al weer kwijt.
Fernandez 10 keer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:11 schreef PIETR het volgende:
Als Fer niet mee doet vrijdag, dan is Leerdam de meest scorende speler met 3 doelpunten, afgaande op vorig seizoen.
Tegen dit excelsior naar achter leunen zou schandalig zijn. Feijenoord is heus niet de enige eredivisieclub die op papier erop achteruit is gegaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Theoretisch gezien moet Feyenoord naar achteren gaan leunen.
Countertje, diepe bal geven en sprinten maar met die Fernandez.
Strak plan?
Speltechnisch wel het beste, toch mag je hopen dat wij genoeg kwaliteit hebben lopen om die gasten vast te zetten op eigen helft.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Theoretisch gezien moet Feyenoord naar achteren gaan leunen.
Countertje, diepe bal geven en sprinten maar met die Fernandez.
Strak plan?
Pessimistquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:51 schreef Happel het volgende:
Ligt er maar aan wat je onder voetbal verstaat natuurlijk.
Je eerste thuiswedstrijd van het seizoen is ook geen prettige. Roda JC..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:48 schreef Caland het volgende:
We hebben echt het geluk dat we tegen Excelsior spelen denk ik. Die selectie stelt echt helemaal niets meer voor, meerendeel van de spelers heeft niet eens eerste-divisie ervaring. Eigenlijk moet je, ook met dit team, daar gewoon met ruime cijfers van kunnen winnen.
Eigenlijk hadden we niet beter kunnen treffen, ja een thuiswedstrijd dan. Maar leer mij Feyenoord kennen
Thuiswedstrijden zijn hier een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je eerste thuiswedstrijd van het seizoen is ook geen prettige. Roda JC..
Volgens mij maar 1 of 2 gewonnen toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Thuiswedstrijden zijn hier een heel ander verhaal.
Maar dat is al jaren zo.
Vorig jaar echt belachelijk veel uitwedstrijden verloren.
quote:Feyenoord gaat LED Boarding terugzetten
Na de werkzaamheden aan het veld bleek dat Feyenoord de LED Boarding te ver naar voren had geschoven in plaats van terug te zetten op de oude locatie. Dit zorgde ervoor dat honderden supporters op de parterre vakken de achterlijn niet meer konden zien.
Bij de Feyenoord Supportersvereniging zijn vele klachten binnengekomen over deze handeling, navraag bij Feyenoord leert dat de club het betreurt dat deze fout is gemaakt. Op dit moment is de club druk bezig om de LED Boarding op de oude plekken terug te gaan zetten. De facilitaire dienst verwacht dat de werkzaamheden vóór de eerste thuiswedstrijd van dit seizoen voltooid zijn.
Volgens mij ook ja. Heerenveen en Utrecht.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij maar 1 of 2 gewonnen toch?
[..]
Wie is Tim Immers?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mijn god: Tim Immers in het sportjournaal over de reden dat ze door fokking Omnia Nicosio (of zo) werden vernederd:
"Ja, het was warrum daar, en ik wil wel eens zien welke voetballer daar wel goed kan spelen"
Nou, vechtertje hoor![]()
Ken je die niet meer joh?quote:
quote:
Staat ook op Voetbalzonequote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:39 schreef Paul-89 het volgende:
Overigens kan er niets over terugvinden op de nos site.
Wat te denken van Taeke Taekemaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tim Immers...dan haten je ouders je echt.Net als Bart Brentjes.
Als het al gaat gebeuren dan gaat het toch wel extern.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef Haringkop het volgende:
Gaan we nou serieus onze laatste stuivers en knopen gebruiken om die immers te halen?
Viel me ook op, speelt best aardigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:47 schreef PIETR het volgende:
Zit nu naar Ajax - Dreamteam vd Sar te kijken, en daar speelt Zenden bij. Zou best nog wel een jaartje meekunnen bij Feyenoord.
Als we 'm voor stuivers en knopen kunnen krijgen...meteen doen! Houden we de spiegeltjes en kraaltjes nog voor andere dingen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef Haringkop het volgende:
Gaan we nou serieus onze laatste stuivers en knopen gebruiken om die immers te halen?
Ben je levensmoe?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:47 schreef PIETR het volgende:
Zit nu naar Ajax - Dreamteam vd Sar te kijken, en daar speelt Zenden bij. Zou best nog wel een jaartje meekunnen bij Feyenoord.
Lopen een paar aardige spelers op het veld hoor. Wat te denken van Dirkie Kuyt, en Giovanni van Bronckhorst ..quote:
Gewoon een prima spelerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:47 schreef PIETR het volgende:
Heerlijk toch, weer een seizoen waar je na elke wedstrijd 's avonds weer met buikpijn naar bedje kan gaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:54 schreef Caland het volgende:
Vrijdag eindelijk weer 90 minuten lang ergernis
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:23 schreef heiden6 het volgende:
Ik klap toch even mee voor Van der Sar.
Nah, Edje met zn mooie gebit mag de schoenveters van Sar nog niet strikken. Wat een carrière!quote:
Doet mij echt niets die Sar. Onsympathiek mannetje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah, Edje met zn mooie gebit mag de schoenveters van Sar nog niet strikken. Wat een carrière!
Welkom bij het nieuwe Feyenoord!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:39 schreef Caland het volgende:
Ook niet echt bespreekwaardig in dit topic. Al vind ik niets meer gek na de staande ovatie voor boer Ruud.
Wat hebben zij voor Feyenoord gedaan dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:46 schreef Siyara het volgende:
Blabla, respect hebben voor Nederlandse voetbalhelden mag tegenwoordig niet eens meer van onze "ubersupporters"...
Idd, zulke figuren maken de club belachelijk met hun ongefundeerde teksten overal.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:46 schreef Siyara het volgende:
Blabla, respect hebben voor Nederlandse voetbalhelden mag tegenwoordig niet eens meer van onze "ubersupporters"...
Die willen ook hun centen terug..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als het al gaat gebeuren dan gaat het toch wel extern.
Ze hebben genoeg voor het NL elftal betekend om ons respect te verdienen, in mijn ogen dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat hebben zij voor Feyenoord gedaan dan?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat hebben zij voor Feyenoord gedaan dan?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Doet mij echt niets die Sar. Onsympathiek mannetje.
Ook niet echt bespreekwaardig in dit topic. Al vind ik niets meer gek na de staande ovatie voor boer Ruud.
über, i am.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:46 schreef Siyara het volgende:
Van der Sar is gewoon een hele goede voetballer geweest, daar mogen mensen toch respect voor hebben? Zelfde geldt voor van Nistelrooy. Als jij dat niet vindt, dan doe je daar toch niet aan mee? Net alsof iemand iets voor Feyenoord gedaan moet hebben wil je respect voor 'm krijgen..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Na
[..]
weer een ijzersterke post!
Nog steeds wel Feyenoordsupportert en zo ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:13 schreef Happel het volgende:
[..]
über, i am.
Je doet je best maar met respect tonen voor 'onze' Nederlandse voetbalhelden. Doe daar niet aan mee. Sowieso, het Nederlands elftal
Verzuurd, moi?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog steeds wel Feyenoordsupportert en zo ?![]()
Je acteert de laatste tijd hier wel heel extreem als een of andere verzuurde boer.
Dat snap ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Verzuurd, moi?
Moet zo lachen om dat gehuil hier, wanneer er weer iets 'kritisch' gezegd wordt. Over verzuurd gesproken.
Het enige waar ik een beetje bang voor ben is een bloedeloze 0-0.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Toch raar dat vrij veel Feyenoorders met angst en beven naar de wedstrijd tegen Excelsior toeleven. Dat is namelijk niet nodig.
Ik kan de laatste maanden ook weinig positiefs aanhalen wat betreft de club. Been is weg, dat is het ook wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar je bent momenteel werkelijk negatief over alles aangaande Feyenoord lijkt het wel.
Gewoon met Fernandez en Cissé in de spits - een beetje zoals Roda afgelopen seizoen, 4-4-2 - en dan komt het, met een nulletje of 3, 4 helemaal goed. Dan is het wel oppassen voor euforie, maar dat lossen we t.z.t. wel weer op.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:38 schreef eight het volgende:
[..]
Het enige waar ik een beetje bang voor ben is een bloedeloze 0-0.
Ik vraag me ook altijd af bij mensen die niets met NL elftal hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:45 schreef onlogisch het volgende:
vd Sar is gewoon een koning. Als je het allemaal overdone vindt, prima kan ik inkomen.
Maar vd Sar is gewoon de beste keeper die Nederland ooit heeft gehad, punt.
Ik keek. Maar ik keek voor het voetbal en was niet voor een van de twee landen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd af bij mensen die niets met NL elftal hebben.
Keken die dan tijdens Nederland - Spanje wegmisbruikers en de smaakpolitie
Hopen dat Koeman erin slaagt waar Been faalde, namelijk om dit elftal geconcentreerd op de counter te leren spelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Gewoon met Fernandez en Cissé in de spits - een beetje zoals Roda afgelopen seizoen, 4-4-2 - en dan komt het, met een nulletje of 3, 4 helemaal goed. Dan is het wel oppassen voor euforie, maar dat lossen we t.z.t. wel weer op.
Echt waar: alles komt goed, d.w.z. aan het eind van rit Europa League. En dan wil die jongen, euh, hoe heet ie ook alweer, opeens wél bijtekenen. En dan mág het natuurlijk niet meer...
Principes.
Precies, en er is ook niks mis met die man als persoon. Ajacied, okay, maar een die ik kan respecteren, net zoals Bergkamp.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:45 schreef onlogisch het volgende:
vd Sar is gewoon een koning. Als je het allemaal overdone vindt, prima kan ik inkomen.
Maar vd Sar is gewoon de beste keeper die Nederland ooit heeft gehad, punt.
Nou, fantastisch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik keek. Maar ik keek voor het voetbal en was niet voor een van de twee landen.
Nee, dat liet Feyenoord het afgelopen jaar wel zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef Stokstaart het volgende:
Niet dat achterlijke opportunisme van "Feyenoord is groot en moet dus altijd en overal de tegenstander onder druk zetten"
Het ging er omdat het hier in het topic niet thuishoort. Wat wel waar is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:50 schreef Cara het volgende:
van der Sar
sommige azijnzeikers denken gewoon teveel na.
Zeker in thuiswedstrijden is dat wel wat mensen verwachten. Dat wij het spel dicteren en de wil opleggen aan onze tegenstander.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, dat liet Feyenoord het afgelopen jaar wel zien.
Ach, de beste man stopt nu. Gun t hem gewoon en dan weer orde van de dagquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het ging er omdat het hier in het topic niet thuishoort. Wat wel waar is.
Anders kunnen we ook wel elke week de fantastische prestaties van Messi en Ronaldo hier gaan evalueren.
Dat klopt, maar je deed in je post net alsof Feyenoord onder Been dat krampachtig probeerde te doen het afgelopen jaar. Allesbehalve.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeker in thuiswedstrijden is dat wel wat mensen verwachten. Dat wij het spel dicteren en de wil opleggen aan onze tegenstander.
Ietsje achteruit, Cissé en Fernandez links- en rechtsaf "in de diagonaal" laten rennen, de ruimte in. Niet achterlijk druk gaan zetten inderdaad, want daar hebben twee bovengenoemden helemaal niets aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hopen dat Koeman erin slaagt waar Been faalde, namelijk om dit elftal geconcentreerd op de counter te leren spelen.
Niet dat achterlijke opportunisme van "Feyenoord is groot en moet dus altijd en overal de tegenstander onder druk zetten"
Daar hebben we gewoon nu de kwaliteiten niet voor met deze spelers.
Als je je wil aan niemand oplegt, maar bij de rust met 2-0 voorstaat, voorzie ik geen klachten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeker in thuiswedstrijden is dat wel wat mensen verwachten. Dat wij het spel dicteren en de wil opleggen aan onze tegenstander.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:53 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg voor het NL elftal betekend om ons respect te verdienen, in mijn ogen dan.
Vond ik wel. Zeker in uitwedstrijden, inclusief opkomende valse backs in de vorm van De Cler en De Vrij opportunistisch aanvallen en zien waar het schip strand.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je deed in je post net alsof Feyenoord onder Been dat krampachtig probeerde te doen het afgelopen jaar. Allesbehalve.
Joh, dat heeft niks met voetbal te maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:57 schreef voice-over het volgende:
[..]
Pff, jij hebt kijk op voetbal. Not!
Verstandige woorden. Beenhakker is gelukkig weg want die zou weer gaan praten over Coolsingel en zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hopen dat Koeman erin slaagt waar Been faalde, namelijk om dit elftal geconcentreerd op de counter te leren spelen.
Nah Edje was wel sympathiek maar gewoon veel minder dan Sar. Edje was trouwens ook minder dan Dudek.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Joh, dat heeft niks met voetbal te maken.
Hij zegt in feite. Feyenoord > Ajax, meer niet.
Klopt. Maar wel een held.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah Edje was wel sympathiek maar gewoon veel minder dan Sar. Edje was trouwens ook minder dan Dudek.
Dat vind ik altijd van die populistische trainerstruukjes. Er zijn belangrijker dingen, en met dit spelersmateriaal kun je geen Barcelona-voetbal spelen. Je moet gewoon doen wat je moet doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef Paul-89 het volgende:
Onder Koeman is het verboden om tijdens partijspel op de training de bal terug te spelen op de keeper. Best een goede zaak.
En dan? Waarom is dat een goede zaak?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef Paul-89 het volgende:
Onder Koeman is het verboden om tijdens partijspel op de training de bal terug te spelen op de keeper. Best een goede zaak.
Ik vind het juist een goede zaak, je moet het ze moeilijk maken op de training. Balletje terug gaat te snel een gewoonte worden en daar ga je niet beter van worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd van die populistische trainerstruukjes. Er zijn belangrijker dingen, en met dit spelersmateriaal kun je geen Barcelona-voetbal spelen. Je moet gewoon doen wat je moet doen.
De spelers moeten vooruit denken, niet bij elk probleem de oplossing naar achteren zoeken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan? Waarom is dat een goede zaak?
Baas was ie zekerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel een held.
Dit is ook zo mooi.
Precies, en als een tegenstander druk zet moet je uiteindelijk ze weg kunnen tikken en met Clasie en El Ahmadi heb je daar echt wel de kwaliteiten voor lopen. Balletje terug resulteert vaak in een lange bal naar voren waar je 9 van de 10 keer niets aan hebt en waar niemand beter van zal worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:04 schreef Happel het volgende:
[..]
De spelers moeten vooruit denken, niet bij elk probleem de oplossing naar achteren zoeken.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je dan wel de kwaliteiten voor hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:04 schreef Happel het volgende:
[..]
De spelers moeten vooruit denken, niet bij elk probleem de oplossing naar achteren zoeken.
Soms zet de tegenstander, ook op de training, zoveel druk dat je wel terug móét spelen. Wat moet je anders doen? Een beetje Messi-op-rechtsback gaan uithangen? De bal uitspelen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het juist een goede zaak, je moet het ze moeilijk maken op de training. Balletje terug gaat te snel een gewoonte worden en daar ga je niet beter van worden.
Je moet uiteraard wel weten wanneer iets kan en wanneer niet. Maar het afgelopen jaar werd er echt te vaak voor het balletje terug gekozen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je dan wel de kwaliteiten voor hebben.
Als er dusdanig veel druk op de backs gezet wordt dat er gevaar ontstaat kunnen ze hem beter even terugleggen op Mulder die hem vervolgens een ros geeft, dan a la Swerts voetballende oplossingen gaan forceren resulterend in dreiging/tegengoals.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Soms zet de tegenstander, ook op de training, zoveel druk dat je wel terug móét spelen. Wat moet je anders doen? Een beetje Messi-op-rechtsback gaan uithangen? De bal uitspelen?
Een training is bedoeld om wedstrijdsituaties te oefenen, en het meevoetballen van de keeper is er daar één van. Wat zal die man zich vervelen.
Koeman wil eigenlijk zeggen is: Kijk mij eens de aanvallende coach zijn. Jullie gaan elke twee weken zitten watertanden in die Kuip.
Iedereen snapt dat dat niet zo zal zijn. Koeman moet realistisch zijn. Proberen de ploeg effectiever maken, los van hoe dat er op het veld uitziet.
Uiteraard, maar om het dan maar niet meer te trainen is vrij naief.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je moet uiteraard wel weten wanneer iets kan en wanneer niet. Maar het afgelopen jaar werd er echt te vaak voor het balletje terug gekozen.
Van zo'n oefening en dan vooral het blijven herhalen worden spelers op termijn wel beter aangezien ze dan veel meer moeten bewegen en de ruimtes moeten zoeken.
Tegen Malaga heb ik de bal 'n keer volgens mij iets van 6 keer heen en weer zien gaan tussen Mulder en dezelfde speler, uiteindelijk afgesloten door de lange bal. Dat sloeg echt nergens op.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je moet uiteraard wel weten wanneer iets kan en wanneer niet. Maar het afgelopen jaar werd er echt te vaak voor het balletje terug gekozen.
Van zo'n oefening en dan vooral het blijven herhalen worden spelers op termijn wel beter aangezien ze dan veel meer moeten bewegen en de ruimtes moeten zoeken.
Haha echt hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tegen Malaga heb ik de bal 'n keer volgens mij iets van 6 keer heen en weer zien gaan tussen Mulder en dezelfde speler, uiteindelijk afgesloten door de lange bal. Dat sloeg echt nergens op.
En Mulder heeft al niet zo'n precieze trap dus 9 van de 10 keer is dat sowieso balverlies.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tegen Malaga heb ik de bal 'n keer volgens mij iets van 6 keer heen en weer zien gaan tussen Mulder en dezelfde speler, uiteindelijk afgesloten door de lange bal. Dat sloeg echt nergens op.
Wat praat die andere man ontzettend irritant zeg. Niet om aan te horen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel een held.
Dit is ook zo mooi.
Genoeg om een goed beeld te hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Volgens mij heb je het afgelopen jaar niet heel veel wedstrijden van Feyenoord gezien.
Daar zullen ze van opkikkeren hier, van jou lulverhaalquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Genoeg om een goed beeld te hebben.![]()
Twente - Feyenoord bijvoorbeeld. Feyenoord had in die wedstrijd recht op van alles en nog wat (en dan nog een beetje), Twente was dramatisch, maar Bryan Ruiz kopte uiteindelijk, niet lang voor tijd, de 2-1 binnen.
Chapeau voor de Rotterdammers, gespeeld met het hart, sneu voor de meegereisde fans. Nul punten.
Één van de kwaliteiten van Twente is het binnenvoetballen van een wedstrijd, zoals onlangs tegen Onze Amsterdamsche Vrinden. Puur effectief. Vanuit voetbal-oogpunt verschrikkelijk - ook de eerste helft. Maar wel winnen.
Nu heeft de club uit Duitsland gemiddeld een betere selectie, maar het over de streep trekken van een wedstrijd zit ook tussen in de oren, in de groep. Mooi voetbal is dan een bonus. Het komt of het komt niet.
Ik heb een vrij lage pet op van de trainerskwaliteiten van Ronald Koeman, maar hij heeft één voordeel: Hij de nieuwe trainer. De oude is weggestuurd door ongeveer 3/4 van de spelers. Die 75% is dus al lang blij dat Mario Been weg is en zal - ook uit verplichting naar het Legioen - in ieder geval de eerste zes maanden een stukje beter presteren dan het afgelopen seizoen. Niet elke dag geconfronteerd worden met... die... vervelende... man. En misschien is Ronald Koeman wel als de relaxte oom, die je op verjaardagen altijd stiekem bier en jenever voerde, en je dan een tientje gaf als je weg ging.
Ergens heb ik het gevoel dat dit een leuk seizoen gaat worden voor Feyenoord.
Wat doet Edje tegenwoordig dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat praat die andere man ontzettend irritant zeg. Niet om aan te horen.
Edje ziet er trouwens nog bijna hetzelfde uit al in 1994.
Details. En Malaga is gewoon best wel goed.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat was de wel de insteek.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar zullen ze van opkikkeren hier, van jou lulverhaal
Volgens mij niet zo heel veel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat doet Edje tegenwoordig dan?
Nou niet te positief doen hier. Dan hoor je direct bij het kutjesvolk.quote:
Ieder zijn feestje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou niet te positief doen hier. Dan hoor je direct bij het kutjesvolk.
We zien wel. Zonder (scorende) spits heb ik er net als de meesten wel serieuze twijfels over of het allemaal goedkomt.
Malaga was dan niet echt een graadmeter qua niveau, aanvallend leek het nergens op.
Yup, dat doet hij nu.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:32 schreef Dekatria het volgende:
Was hij niet keeperstrainer bij RKC?
Meh erg opportunistisch gesteld.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ieder zijn feestje.![]()
Cissé, zijn grote klein teen & Fernandez kunnen samen tussen de 20 en 25 doelpunten verzorgen, en dan schat ik het nog voorzichtig in.
Excelsior is een mooi begin. Ronald Koeman is ook getergd, nu hij zo lang heeft moeten wachten op de kans zich te revancheren. Spelers en trainer zijn tot elkaar veroordeeld om iets te laten zien. Dat is vruchtbare grond voor een lange en succesvolle samenwerking.
Realistisch gezien is play-offs een mooi doel, en het feit dat ik Feyenoord hoger inschat is nergens anders op gebaseerd dan 'een goed gevoel'. En ik heb vertrouwen in die twee spitsen - die had Feyenoord het afgelopen seizoen niet of nauwelijks tot haar beschikking. Kunnen beiden wel eens echt doorbreken dit seizoen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meh erg opportunistisch gesteld.
Bovendien is ongeveer dezelfde score als vorig seizoen van Luc en Gini. En ook toen was dat veel te weinig aan het einde van de rit.
Die jonge slechte voetballertjes hebben maar 1 opdracht: niet degraderen! Voor dit seizoen heb ik geen hogere verwachtingen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd van die populistische trainerstruukjes. Er zijn belangrijker dingen, en met dit spelersmateriaal kun je geen Barcelona-voetbal spelen. Je moet gewoon doen wat je moet doen.
Echt niet hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:08 schreef voice-over het volgende:
[..]
Die jonge slechte voetballertjes hebben maar 1 opdracht: niet degraderen! Voor dit seizoen heb ik geen hogere verwachtingen.
Ik ben het warempel een keer grondig met je eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De begrotingen zijn nog niet allemaal bekend maar Feyenoord moet toch wat dat betreft nog steeds vrij hoog zitten, ik schat zo 5e of hogerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt niet he
Hoe verhoudt onze begroting zich eigenlijk t.o.v. andere clubs in de Eredivisie? Niet dat dat perse een absolute graadmeter is of zo![]()
quote:FC Twente moet een topploeg verslaan om in de Champions League te mogen spelen.
De Tukkers rekenden vandaag met het Roemeense Vaslui af in de derde voorronde. Over twee wedstrijden werd het 2-0 voor de Enschedeërs. Maar in de laatste voorronde wacht een ploeg van een heel ander kaliber.
Twente kan loten tegen Arsenal, Bayern München, Olympique Lyon, Benfica of Villarreal, dat FC Twente vorig jaar in de kwartfinale van de Europa League met ruime cijfers klop gaf. Als Benfica, Panathinaikos en Dinamo Kiev in de voorronde uitgeschakeld zouden worden, dan was Twente ook geplaatst geweest. Helaas voor de Tukkers verloren alleen Panathinaikos en Kiev. Benfica haalde het wel met een 2-0 zegen en een 1-1 gelijkspel tegen Trabzonspor.
Als Twente overleeft dan komen er dus miljoenen vrij die Feyenoord graag zal bijschrijven op haar bankrekening.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:01 schreef Stokstaart het volgende:
Voor zover het nog relevant is aangaande het al dan niet een hoger bod uitbrengen op Fer door die Duisters :
[..]
Klopt, het is alleen weer het zoveelste bewijs van het complete falende management dat wij met veelvoud sommige begrotingen niet in staat zijn een betere prestatie te leveren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:28 schreef Typisch het volgende:
Die begroting heb je weinig aan als je al een aantal transferwindows niets uit kunt halen.
Dit dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd af bij mensen die niets met NL elftal hebben.
Keken die dan tijdens Nederland - Spanje wegmisbruikers en de smaakpolitie
Hier kan ik met m'n gezonde verstand echt niet bijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Heeft in mijn geval niks met de spelers te maken. Landenvoetbal doet me weinig en chauvinistisch ben ik niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier kan ik met m'n gezonde verstand echt niet bij
Sowieso supporters die haten op bepaalde spelers bij het NL elftal omdat die bij Ajax spelen of gespeeld hebben!!!!!!!!! (Niet jij in dit geval hoor).
Mijn ervaring is dat veelal Rotterdamse Feyenoorders vrijwel niets of helemaal niets met het NL-elftal hebben. Moest er ook even aan wennen, maar kijk er niet meer van op.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
Hier kan ik met m'n gezonde verstand echt niet bij
Sowieso supporters die haten op bepaalde spelers bij het NL elftal omdat die bij Ajax spelen of gespeeld hebben!!!!!!!!! (Niet jij in dit geval hoor).
Gelukkig ben ik geen Rotterdamse Feyenoorder. Wat moet je in godsnaam met lui die geen Oranjegevoel kennen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:59 schreef Stringer het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat veelal Rotterdamse Feyenoorders vrijwel niets of helemaal niets met het NL-elftal hebben. Moest er ook even aan wennen, maar kijk er niet meer van op.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:59 schreef Stringer het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat veelal Rotterdamse Feyenoorders vrijwel niets of helemaal niets met het NL-elftal hebben. Moest er ook even aan wennen, maar kijk er niet meer van op.
Idem. Ga het gewoon morgen nog proberen op Kralingen. Anders gewoon daar in de kroeg kijken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:56 schreef Caland het volgende:
Ik probeer al een paar weken kaarten te regelen voor morgen, maar ik geef het op.
Dat heb ik met van Bronkhorstquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Er zijn heus wel Ajacieden die ik prima kan uitstaan. Op een of andere manier vind ik van der Vaart bijvoorbeeld best een sympathiek persoon
Ben ik met je eens en het NL elftal speelt op een niveau ver boven iedere ploeg in de eredivisiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:16 schreef Caland het volgende:
Ik vind Oranje ook wel leuk trouwens, op toernooien dan. Ben dan ook wel voor Nederland, maar totaal niet zo fanatiek als dat ik voor Feyenoord ben. Gewoon een mooi excuus om met z'n allen voetbal te kijken, barbeque erbij.De goal van Van Bronckhorst was dan wel weer echt een kippenvel momentje afgelopen WK.
Die kwalificatiepotjes boeien me dan weer geen ruk.
Ik had eigenlijk gehoopt dat we nu wel klaar waren met deze onzinquote:Beste supporter,
De eerste wedstrijd van de nieuwe competitie staat voor de deur. Vrijdagavond wacht met Excelsior direct een mooie tegenstander en na ruim een week als hoofdtrainer denk ik dat we klaar zijn voor dat duel. Een goede start van het seizoen zal het elftal vertrouwen geven. Vertrouwen dat in combinatie met het talent en de kwaliteit binnen de spelersgroep er toe kan bijdragen dat Feyenoord wellicht voor een verrassing kan zorgen dit seizoen.
Je bent van de afgelopen twee jaar gewend om, daags na elke officiële wedstrijd, per email de visie van de trainer op datzelfde duel te krijgen. Ik zal zeer zeker ook aan alle Feyenoord-supporters mijn mening over ons spel geven. Alleen zal ik dat doen via Feyenoord.nl, Feyenoord TV en de media. Dit neemt niet weg dat als ik op gezette tijden verderop in het seizoen aanleiding zie om jou persoonlijk te benaderen, ik je alsnog een e-mail zal sturen.
Vrijdagavond hebben wij dus de eer om een nieuw eredivisie-seizoen af te trappen. Je kunt er van uitgaan dat de spelers en de staf er alles aan zullen doen om jou als supporter komend jaar vaak te laten juichen. Zoals wij hopelijk ook weer op jouw trouwe support mogen rekenen.
De Open Dag was voor mij een geweldige hernieuwde kennismaking met het legioen. Ik heb genoten van mijn ontvangst. Laten we met zijn allen zorgen dat we die sfeer dit seizoen vaker terug zien in De Kuip.
Hartelijke groet,
Ronald Koeman
Hoofdtrainer Feyenoord
Dit dusquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:16 schreef Caland het volgende:
Ik vind Oranje ook wel leuk trouwens, op toernooien dan. Ben dan ook wel voor Nederland, maar totaal niet zo fanatiek als dat ik voor Feyenoord ben. Gewoon een mooi excuus om met z'n allen voetbal te kijken, barbeque erbij.De goal van Van Bronckhorst was dan wel weer echt een kippenvel momentje afgelopen WK.
Die kwalificatiepotjes boeien me dan weer geen ruk.
Ik heb mij al na de 10-0 nederlaag tegen die vreselijke boeren laten uitschrijven voor de mailing. Dat gelul van Been was gewoon lachwekkend.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat we nu wel klaar waren met deze onzin
Als hij dan al niet verkocht is.quote:Fer traint mee en lijkt Rotterdamse derby te gaan halen
Het ziet ernaar uit dat Leroy Fer gewoon aan de aftrap van Excelsior - Feyenoord verschijnt. De middenvelder stapte woensdagmorgen van de training bij Feyenoord, met een pijnlijke enkel. Volgens het Algemeen Dagblad trainde Fer een dag later weer gewoon mee met de selectie. Niets lijkt hem in de weg te staan de seizoensstart met Feyenoord mee te maken
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 04-08-2011 om 11:24:07Leroy #Fer heeft apart van de groep getraind vandaag. Zijn inzetbaarheid tegen #Excelsior morgen,is zeer twijfelachtig. #Feyenoord reageer retweet
Fijn, al die tegenstrijdige berichtentwitter:FeyenoordMegaFR twitterde op donderdag 04-08-2011 om 11:26:55Fer doet niet mee, Koeman hamert op snel rondspelen en naar voren passen. reageer retweet
quote:'Feyenoord kan in top vijf eindigen'
Uitgegeven: 4 augustus 2011 11:21
ROTTERDAM - In de voorbereiding ontpopte Jordy Clasie zich tot de revelatie van Feyenoord. De kleine middenvelder gelooft ook tijdens de competitie te kunnen verrassen met zijn jonge ploeggenoten.
Uitgerekend tegen Excelsior, de club die hem afgelopen seizoen huurde, kan de twintigjarige Clasie vrijdag zijn officiële debuut voor Feyenoord maken.
"Hoe gezellig het bij Excelsior ook was, ik ben blij dat ik terug ben op Feyenoord-bodem", zegt Clasie deze week in het NUsport-magazine.
"Ik voel me klaar voor een volgende stap in mijn carrière. En dit is toch mijn club, hè."
Been
Het vertrek van trainer Mario Been tijdens de voorbereiding, verbaasde Clasie.
"Desondanks zijn we als groep goed met elkaar om blijven gaan. We hebben er met z’n allen een streep onder gezet en gaan het nu gewoon met Ronald Koeman doen. Wat er in de groep is besproken, blijft in de groep."
Hoge ogen
De Haarlemmer denkt dat Feyenoord nog hoge ogen gaat gooien in de eredivisie. "Als we alles voor elkaar over hebben, kunnen we dit seizoen heel veel mensen gaan verrassen."
"Ik denk dat we bij de eerste vijf kunnen eindigen. En daarna wil ik met Feyenoord prijzen gaan pakken. Natuurlijk kan dat. We hebben een goede selectie met veel talent, dus waarom niet?"
Ik vind 't maar een snotaap met een grote bek. Het gaat er niet om wat die gastjes zeggen maar of ze presteren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:46 schreef Paul-89 het volgende:
Ik mag die Clasie wel, lijkt me ook wel een echte winnaar, zeker als je ziet wat hij al heeft meegemaakt.
Wat jij vindt is niet zo interessant.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:18 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik vind 't maar een snotaap met een grote bek. Het gaat er niet om wat die gastjes zeggen maar of ze presteren.
Je bent zelf een snotaap met een grote bek.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:18 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik vind 't maar een snotaap met een grote bek. Het gaat er niet om wat die gastjes zeggen maar of ze presteren.
Er waren ook maar 19 man op de training wat ik eruit opmaakte. Je kan dan moeilijk 11 tegen 8 gaan spelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:31 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zag ergens dat Clasie geen hesje aanhad vandaag ?
Geen Feyenoord waardig elftalquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:30 schreef Caland het volgende:
-----------------------------Mulder--------------------------
---Leerdam------Vlaar----De Vrij-----Ramsteijn---
--------------------El Ahmadi---Clasie------------------
----------------------------Van Haaren-------------------
-----Cabral--------------Fernandez----------Cissé---
Verwachte opstelling morgen.
Joh. What else is new?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen Feyenoord waardig elftal
Wie mis je dan, Fraser en De Wolf? Als je niemand kan kopen en kansloos op de ranglijst eindigt dan loopt je team gewoon leeg. We moeten blij zijn dat we zoveel jeugdig talent hebben rondlopen. Een type als Clasie kan voor Eredivisie begrippen een hele goede speler worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen Feyenoord waardig elftal
Ik mis goede aanvallers!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:41 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Wie mis je dan, Fraser en De Wolf? Als je niemand kan kopen en kansloos op de ranglijst eindigt dan loopt je team gewoon leeg. We moeten blij zijn dat we zoveel jeugdig talent hebben rondlopen. Een type als Clasie kan voor Eredivisie begrippen een hele goede speler worden.
Mwa Matavz ook vind ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die mis ik in de hele eredivisie, de enige die boven het niveau uitsteekt is Ruiz van Twente
Die nieuwe van Ajax is ook niet slecht en Reis van PSV is in potentie een topspitsquote:
Die vertrekken doorgaans het snelst naar het buitenland. Elke dropstaaf moet bij een goede kans de bal erin kunnen schuiven, dus als je goed voetbalt dan moeten de doelpunten vanzelf komen. Spitsen veranderen mogelijkheden in doelpunten, dat zou het verschil moeten zijn.quote:
Alleen speelt hij niet meer bij PSVquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die nieuwe van Ajax is ook niet slecht en Reis van PSV is in potentie een topspits
Ruiz is de enige die echt te goed is, Matavz is een goede maar gewoon top eredivisie en (nog) niet meer dan dat, voor de anderen die jij noemt geldt hetzelfdequote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die nieuwe van Ajax is ook niet slecht en Reis van PSV is in potentie een topspits
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen speelt hij niet meer bij PSV
Chronisch geblesseerd aan z'n neus jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat wist ik nietDacht dat hij geblesseerd was.
El hamdaoui en Assaidi.quote:
Top van de Eredivisie is dat en weet je waar Feyenoord in speelt? Juist.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beter wel ja maar top is ook weer wat anders
Snap niet dat mensen dat ooit hebben geopperd..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:11 schreef Paul-89 het volgende:
Wel 'grappig' dat er vorig seizoen zoveel hier zeiden dat we Fernandez moesten halen en nu hij er is kan hij er ineens niets van en is het een van de slechtste spitsen in de eredivisie.
Het is ook geen spits imo. En zeker niet in een 4-3-3.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:11 schreef Paul-89 het volgende:
Wel 'grappig' dat er vorig seizoen zoveel hier zeiden dat we Fernandez moesten halen en nu hij er is kan hij er ineens niets van en is het een van de slechtste spitsen in de eredivisie.
Ik snap goed dat Feyenoord Fernandez heeft gehaald, 10 goals bij Excelsior is prima en er is verder geen transferbudget. Als hij met Pastoor mee was gegaan naar Nec was het ook niet goed geweest. We moeten nu eenmaal roeien met de riemen die we hebben, en dat het allemaal niet ideaal en top is weten we nu wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen dat ooit hebben geopperd..
Zelfde verhaal als met Arco Jochemsen ooit. Scoorde twee keer tegen ons, moesten we hem meteen halen. Nou dat hebben we geweten.
nu de spelers nogquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
JP is nog altijd even fanatiek.
Bony heeft Vitessen 3.5 miljoen ofzo gekost? En Junker wil niet weg uit Maastrichtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:09 schreef Caland het volgende:
Armenteros, Junker, en Bony zijn ook veel beter dan dat wij hebben rondlopen in de spits.
quote:Update 13.57 uur - Rijnmond.nl:
Feyenoord kan vrijdagavond in de seizoensopening bij Excelsior beschikken over Leroy Fer. De middenvelder trainde donderdag vrijwel de gehele training apart van de groep, maar is wel inzetbaar.
Ronald Koeman sloot af met een partijspel van tien tegen negen, omdat Fer hierbij ontbrak. Jordy Clasie zat bij het partijspel bij de wisselspelers, maar begint wel in de basis. Miquel Nelom en Bruno Martins Indi trainden weer voluit mee, maar Kaj Ramsteijn lijkt opnieuw de voorkeur te krijgen als linksback.
Vermoedelijke opstelling: Feyenoord: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Ramsteijn, Fer, El Ahmadi, Clasie, Cabral, Fernandez, Cissé.
quote:Voetbaleenheid spreekt verklaring Gudde tegen.
Nadat we eerder al de getuigenverklaring hebben kunnen lezen van twee supporters die op durfden te staan tegen het in De Kuip heersende schrikbewind is het nu de Voetbaleenheid die een duit in het zakje doet door met eenzelfde verhaal te komen.
We halen ter herinnering nog even een passage van het bericht op Feyenoord.nl aan omtrent dit incident: “Toen de medewerkers het doek wilden meenemen, kregen zij echter te maken met grof verbaal en fysiek geweld.“. Grof verbaal en fysiek geweld. Dat is nogal niet wat. Zware aantijgingen waarvan je mag verwachten dat die op de waarheid gebaseerd zijn.
Niets is minder waar. De Voetbaleenheid onderschrijft dat er een discussie over het doek is ontstaan waarna op gegeven moment supporters het doek pakten en er kortstondig getrokken is aan het doek. Waarna de Voetbaleenheid de stewards bevolen heeft het doek los te laten. Omdat men geen enkele trek had de boel te laten escaleren en de politieinzet op te schalen vanwege een onschuldig spandoek. Men onderschrijft daarnaast dat er tegenover de stewards geen enkel fysiek geweld gebruikt is op wat voor manier dan ook.
Het naleven van dít spandoekenbeleid daar bemoeien wij ons niet mee. Een veel zeggende reactie. En een duidelijk teken aan de wand: de Voetbaleenheid laat zich niet voor het karretje van Feyenoord spannen. Zij zijn er om ongeregeldheden te voorkomen en niet om deze directie te helpen de club (dat ben jij en ik!) verder kapot te maken. Enkel en alleen omdat wij de afgelopen periode een met feiten onderbouwt kritisch geluid hebben laten horen.
Want dáár gaat het hier om. Het op slinkse manier proberen te verjagen van kritische supporters. Supporters, het hart van de club, die daar zoveel voor over hebben. Dag en nacht klaar staan. Sommigen al tientallen jaren. En dan probeer jij Gudde, een passant, mister nobody, met leugens ons te verjagen. Omdat we dingen zeggen die niet in jouw straatje te pas komen. Wie ben jij dan?
Nu je het niet gewoon kunt winnen gooi je het over een andere boeg. Op een manier, zo blijkt naar aanleiding van alle verklaringen, die nog lager als laag is. Zoiets achterbaks en smerigs hebben wij in geen tijden meegemaakt. Hier lusten de honden geen brood van. Bah bah bah. Om misselijk van te worden. Gelukkig trapt de voetbaleenheid er niet in. En wij hopen al onze kameraden niet. Ga de discussie aan met stewards, vraag ze waarom zij zich voor het karretje laten spannen, en gebruik vooral je verstand.
De échte boosdoeners zaten afgelopen zondag op het ere(?)terras te genieten. Met een bitterbal, een glas witte wijn, en een grote grijns op het gezicht. Weinig sfeer. Weinig passie. En ook nog eens 0-2 verloren. Kortom: “een verder mooie voetbalmiddag.“. Toch Gudde?
Nou Eric. We zullen nu jou eens wat zeggen. Het moet in plaats van met dat zogenaamde kleine groepje van ons met jou maar eens afgelopen zijn. We zijn klaar met jou. Helemaal. Dit doet ons bloed koken. Niet alleen als bestuurder heb jij afgedaan. Maar nu ook als mens.
De gemeente van Amsterdam, welteverstaan. Kan hij Abou ook meteen meenemenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:16 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat Gudde maar snel zijn kantoortje moet gaan leegruimen en weer voor de gemeente o.i.d. moet gaan werken.
zijn die back aanvallend ingesteld? kan je beter cabral en cisse verwisselen van positie, anders krijg je immens trechter voetbalquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:30 schreef Caland het volgende:
-----------------------------Mulder--------------------------
---Leerdam------Vlaar----De Vrij-----Ramsteijn---
--------------------El Ahmadi---Clasie------------------
----------------------------Van Haaren-------------------
-----Cabral--------------Fernandez----------Cissé---
Verwachte opstelling morgen.
Gerndt valt eersdt nog maar te bezien..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
Haha laat me niet lachen. Bijna elke club heeft gewoon spitsen die (zwaar) beter zijn dan de onze.
ADO - Immers
Ajax - Sigthorsson
AZ - Altidore
Excelsior - Te Vrede
FC Groningen - Matavz
FC Utrecht - Gerndt
FC Twente - Janko/De Jong
Feyenoord - Fernandez ()
Graafschap - De Leeuw
Heracles - Armenteros/Plet
NAC - Amoah
NEC - Nijland/Platje
PSV - Reis
RKC - Ten Voorde
Roda - Junker
Heerenveen - Dost
Vitesse - Bony/Pedersen
VVV - Musa/Uchebo
Waarbij de dikgedrukte overduidelijk beter zijn, en de cursieve ongeveer gelijk aan ons. Waarbij ik VVV, Roda, Vitesse, Nec, Heracles en Ado hoger dan ons inschat qua spitsen. De Graafschap kan k niet plaatsen. Zij hebben de Leeuw die het uitstekend deed in de 1e divisie en die ik dus ook niet goed of slecht kan inschatten. Voorlopig zet ik die gelijkwaardig an ons.
Wat dus heel triest is is dat na de topclubs zelfs een Utrecht, een AZ een Heerenveen gewoon echt zwaar betere spitsen hebben dan ons. En dan volgen de kleinere clubs waarbij Feyenoord misschien nog wel achter alle cursieve staan
Ik ben een ouwe snotaap met een klein hartje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je bent zelf een snotaap met een grote bek.
Dat is wel wat voor ons.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:06 schreef SuperHarregarre het volgende:Hij heeft in z'n laatste wedstrijd ook nog iemand op z'n muil geslagen, topper dus.
Reis staat niet meer bij PSV onder contract.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
Haha laat me niet lachen. Bijna elke club heeft gewoon spitsen die (zwaar) beter zijn dan de onze.
ADO - Immers
Ajax - Sigthorsson
AZ - Altidore
Excelsior - Te Vrede
FC Groningen - Matavz
FC Utrecht - Gerndt
FC Twente - Janko/De Jong
Feyenoord - Fernandez ()
Graafschap - De Leeuw
Heracles - Armenteros/Plet
NAC - Amoah
NEC - Nijland/Platje
PSV - Reis
RKC - Ten Voorde
Roda - Junker
Heerenveen - Dost
Vitesse - Bony/Pedersen
VVV - Musa/Uchebo
Waarbij de dikgedrukte overduidelijk beter zijn, en de cursieve ongeveer gelijk aan ons. Waarbij ik VVV, Roda, Vitesse, Nec, Heracles en Ado hoger dan ons inschat qua spitsen. De Graafschap kan k niet plaatsen. Zij hebben de Leeuw die het uitstekend deed in de 1e divisie en die ik dus ook niet goed of slecht kan inschatten. Voorlopig zet ik die gelijkwaardig an ons.
Wat dus heel triest is is dat na de topclubs zelfs een Utrecht, een AZ een Heerenveen gewoon echt zwaar betere spitsen hebben dan ons. En dan volgen de kleinere clubs waarbij Feyenoord misschien nog wel achter alle cursieve staan
Ik zou er 0-3 of 0-4 van maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik heb met de ToTo ingezet op 1-3 en 0-2
Klinkt als mijn onderschrift.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:31 schreef Happel het volgende:
Respect is een modewoord zonder betekenis.
Volgens mij ben jij manisch depressief , ik heb jou nog nooit iets positiefs horen zeggen ;')quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:15 schreef voice-over het volgende:
Ik ben benieuwd of dat tuig vanavond wint van Excelsior. Ik heb er een hard hoofd in. Man, man, man wat een armoede.
Pff wat ben jij dom zegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij manisch depressief , ik heb jou nog nooit iets positiefs horen zeggen ;')
Vergelijk dat team eens met nu, oh my godquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:17 schreef Caland het volgende:
Die aanval en de goal van Bosvelt
Oh, hij scoort niet zie ik nu
Was Koeman niet middenvelderquote:De Vrij: "Er moet een stevig profmilieu zijn"
Feyenoord-trainer Ronald Koeman heeft de lat voor zijn jonge selectie hoog gelegd. Stefan de Vrij vindt dat prachtig.
5 aug. 2011 07:43:00
Door Jelmer van der Dussen
"Moet je tegen kunnen", zegt de jonge verdediger in De Telegraaf. "Er moet hier een stevig profmilieu zijn. Ik schrik niet van harde kritiek. Als ik er beter van word, mag de trainer er alles uit gooien."
Koeman, die sinds anderhalve week werkzaam is in Rotterdam, geniet het respect van De Vrij. "Ik heb hem zelf natuurlijk nooit echt zien voetballen. Ik doe het met de beelden die je op dvd’s of in sommige programma’s terugziet. Maar mijn vader zei altijd al dat Ronald Koeman een geweldige centrale verdediger was. Het is natuurlijk ook de man die Barcelona op Wembley naar de eerste Europa Cup 1 knalde", aldus de Vrij.
De trainer kreeg vanaf het eerste moment de waardering van de spelers. "Niet alleen omdat hij als speler zo goed was", vervolgt De Vrij. "Dat is natuurlijk al een flinke voorsprong voor een coach. Maar we wisten ook dat hij aardig wat prijzen als trainer heeft gepakt. Hij heeft Ajax en PSV kampioen van Nederland gemaakt."
Volgens mij centrale verdediger of libero..quote:
quote:'Feyenoord moet eigen verdedigers opleiden'
Van onze speciale verslaggever
ROTTERDAM - Cor Adriaanse meent dat Feyenoord in staat is om zijn eigen verdedigers op te leiden. Onder de voormalig FC Den Bosch-verdediger speelde De Vrij samen met zes andere basisspelers van nu een paar jaar terug nog in de B1 van de club. Binnen Feyenoord geldt de ongeschreven wet, dat wie Adriaanse overleeft, een goede kans heeft prof te worden.
Stefan de Vrij op de training met Ronald Koeman. Stefan de Vrij op de training met Ronald Koeman.
Adriaanse volgt alle talenten nog op de voet. Het foutje dat De Vrij tegen Malaga maakte bij het uitverdedigen, ontging hem zondag niet. „Stefan moet als verdediger nog meedogenlozer worden. Af en toe moet je ook wel eens een bal ‘wegroeien’. Maar de mensen vergeten wel dat hij nog maar net senior is en al 40 wedstrijden voor Feyenoord op zijn naam heeft staan”, zegt Adriaanse.
De jeugdcoach hoopt dat De Vrij zich in hoog tempo blijft ontwikkelen. Maar het moeten van hem wel echte verdedigers worden. In de tijd van Paauwe en Van Wonderen sloeg de club in zijn ogen een beetje door met een ‘voetballend’ en inschuivend centraal duo. Adriaanse let in de jeugd vooral op het karakter van de spelers. „Stefan komt uit een goed milieu, is een goeie jongen en dat straalt hij uit in de groep. Geen grote prater. Ik moest de woorden er soms uittrekken. Maar hij wil wel werken en is leergierig.”
Dat heeft ook Koeman ontdekt. „Hij heeft al een aardige groei doorgemaakt. Nu moet Stefan de volgende stap gaan zetten. Daarom sprak ik deze week individueel met hem over dingen die horen bij de positie van centrale verdediger.”
quote:'Immers wil naar Feyenoord en dat is eerste vereiste'
© anp
Ronald Koeman volgde gisteravond met extra interesse de verrichtingen van Lex Immers in de wedstrijd van ADO Den Haag tegen Omonia Nicosia. De coach wil over de eventuele komst van de Hagenaar in de media niet veel meer kwijt. 'Ik heb mijn mening al heel duidelijk gegeven en ik wil ook niet meer praten over spelers die nu niet bij Feyenoord zijn', zegt Koeman in het AD.
'Dat Immers zelf graag naar de Kuip wil, heb ik ook gelezen. Dat was prima. Het is natuurlijk een eerste vereiste.'
Dat de komst van de aanvallende middenvelder nog altijd zijn wens nummer één is, is duidelijk. Na het vertrek van Luc Castaignos en Georginio Wijnaldum heeft Feyenoord 55 procent van het aantal doelpunten van afgelopen seizoen ingeleverd.
De huidige middenvelders Karim El Ahmadi, Leroy Fer en Jordy Clasie scoorden afgelopen seizoen maar mondjesmaat. Immers heeft meer scorend vermogen. 'We zullen tegen Excelsior veelvuldig op de helft van de tegenstander spelen', zegt Koeman. 'Dat moet, met echte buitenspelers (Cabral en Cissé, red.), de nodige kansen opleveren.' (Redactie)
Ik word nu eenmaal niet echt vrolijk van die spelers. Jij wel dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij manisch depressief , ik heb jou nog nooit iets positiefs horen zeggen ;')
Dat weten we nu wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:39 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik word nu eenmaal niet echt vrolijk van die spelers. Jij wel dan?
Heerlijk voetballertje. Eerstejaars A sinds dit seizoen, benieuwd hoe snel Koeman hem bij de selectie gaat halen.quote:Achahbar haalt 2 prijzen op.
Anass Achahbar is afgelopen zondag in Amsterdam onderscheiden met 2 prijzen. De succesvolle spits, die dit jaar uitkomt voor Feyenoord A1, had zijn handen vol tijdens de uitreiking voorafgaand aan wedstrijd om de de Johan Cruijffschaal.
Anass is door de coaches gekozen tot beste speler bij de B junioren Eredivisie seizoen 2010/11, hij behaalde in totaal 41 punten.
Zijn tweede prijs was die voor de topscorer bij de B junioren Eredivisie seizoen 2010/11. Anass was in deze competitie 21 maal trefzeker.
quote:
beidenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:18 schreef Happel het volgende:
Was Koeman niet middenvelder
Leuke speler inderdaad.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk voetballertje. Eerstejaars A sinds dit seizoen, benieuwd hoe snel Koeman hem bij de selectie gaat halen.
quote:Investeerder moet Feyenoord aan aankoop helpen
Feyenoord wil zijn selectie deze zomer met zeker één aankoop versterken. Voor de komst van een nieuwe speler is de Rotterdamse club op zoek naar een investeerder.
Deze persoon of partij moet de komst van een nieuwe speler financieren. "Dat kunnen eventueel de Vrienden van Feyenoord zijn, maar het mogen van ons ook andere externen zijn", zegt technisch directeur Martin van Geel in gesprek met NUsport. De club kan deze zomer zelf geen geld uitgeven aan transfers.
De KNVB eist van Feyenoord dat het komend seizoen 'zwarte cijfers' schrijft. Zodoende kan de club 'ontsnappen' uit categorie 1. Feyenoord is zich momenteel aan het bezinnen op welke manier het toch een aankoop kan doen. "We gaan dit proces langzaam opstarten", aldus Van Geel.
Onder meer Lex Immers, speler van ADO Den Haag, en NEC Nijmegen-middenvelder Lasse Schöne worden in verband gebracht met de club.
Het kan nooit iets positiefs zijn. Investeerders willen hun geld altijd terugzien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor constructie ze voor ogen hebben.
Klopt ook wel weer, ik had gehoopt op de vvf maar die doen nu de nood het hoogst is ook 0,0.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Het kan nooit iets positiefs zijn. Investeerders willen hun geld altijd terugzien.
De vraag is eerder of een buitenlandse club hem dit jaar of volgend jaar gaat ophalen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk voetballertje. Eerstejaars A sinds dit seizoen, benieuwd hoe snel Koeman hem bij de selectie gaat halen.
Heeft een meerjarig contract getekend afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
De vraag is eerder of een buitenlandse club hem dit jaar of volgend jaar gaat ophalen.
Al jullie talenten zijn vertrokken voor ze er staan.
Precies, desnoods als de nood écht hoog wordt kun je altijd in de winterstop nog iemand halen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:52 schreef Calciumdude het volgende:
gewoon zo het seizoen beginnen ..
geen extra investeerder(s) meer binnen halen , dat blijkt gewoon ook niet te werken
pas weer kopen als er wat word verkocht volgend seizoen
hopen op een sterk seizoen van onze centrale verdedigers..
met Koeman als mentor moet dat wel lukken , lijkt mij
Wtf man, als we daar niet van winnen.quote:Excelsior: De Ruiter; Bovenberg, Nieveld, Van Steensel, Scheimann; Vorthoren, Alberg, Broerse; Vincken, Te Vrede en Oost.
Achahbar heeft afgelopen jaar een contract getekend toen hij 16 werd terwijl de Engelse topclubs voor hem in de rij stonden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
De vraag is eerder of een buitenlandse club hem dit jaar of volgend jaar gaat ophalen.
Al jullie talenten zijn vertrokken voor ze er staan.
Jep, daar moet je 'gewoon' van winnen. Excelsior gaat denk ik nu echt een zwaar seizoen krijgen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtf man, als we daar niet van winnen.
twitter:raymondverheije twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 11:53:20On my way to Rotterdam as Feyenoord manager Ronald Koeman invited me for a meeting to discuss the football specific periodisation. reageer retweet
Yep. Ik verwacht dat ze gaan degraderen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, daar moet je 'gewoon' van winnen. Excelsior gaat denk ik nu echt een zwaar seizoen krijgen.
Zal gaan tussen RKC en Excelsior, en hoe ik het nu zie lijkt Excelsior de minste al is het verschil tussen die 2 miniem.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:04 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Yep. Ik verwacht dat ze gaan degraderen.
Hij was van oorsprong middenvelder maar door Johan Cruijff destijds bij Ajax en ook later bij Barca gebruikt als inschuivende libero, ik meen dat hij dat bij PSV ook speelde, bij NL elftal in ieder geval ook.quote:
Goed nieuws, die kerel weet waarover hij praat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:01 schreef Caland het volgende:
twitter:raymondverheije twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 11:53:20On my way to Rotterdam as Feyenoord manager Ronald Koeman invited me for a meeting to discuss the football specific periodisation. reageer retweet
Op papier zijn beide ploegen nóg zwakker als Willem II en VVV vorig seizoen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:06 schreef Paul-89 het volgende:
Zal gaan tussen RKC en Excelsior, en hoe ik het nu zie lijkt Excelsior de minste al is het verschil tussen die 2 miniem.
Terecht, elke wedstrijd wordt voor dit Feijenoord een finalequote:
- Ik denk dat de hand van Koeman nog niet echt zichtbaar zal zijn, te kort dag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Benieuwd wat Koeman er van heeft kunnen maken.
Hoe zit het met Ryo? Gaat hij weer voor Feyenoord spelen?
vrij goed middenveld lijkt me.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:29 schreef Paul-89 het volgende:
Nee, Clasie - El Ahmadi - Fer is het middenveld.
Ik zag Zondag een prima klik tussen Karim en Clasie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:42 schreef Hilgo het volgende:
Op papier wel. Maar in de praktijk moet ik het vanavond eerst nog maar eens zien.
Mjah.. nou was ik afgelopen zondag niet helemaal helder (iets te gezellig de avond ervoor) maar dat vond ik nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zag Zondag een prima klik tussen Karim en Clasie.
Als ze deze gelijk verliezen is dat een dikke klap in het gezicht ja. Gewoon 0-3 pakken die gasten. Dat zou lekker zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:51 schreef Hilgo het volgende:
[..]
Mjah.. nou was ik afgelopen zondag niet helemaal helder (iets te gezellig de avond ervoor) maar dat vond ik nog wel meevallen.
Maar ik hoop dat de klik er is en dat ze goed spelen vanavond. Goede start van de competitie is belangrijk voor het vertrouwen
quote:Wim Jansen gaat trainers jeugdopleiding begeleiden
5 augustus 2011 Feyenoord.nl
Wim Jansen keert in een actieve rol terug bij Feyenoord. De 64-jarige Rotterdammer zal bij de Feyenoord Academy op Varkenoord de trainers gaan begeleiden. ‘Wim heeft onnoemelijk veel voetbalkennis en ervaring,’ zegt technisch directeur Martin van Geel. ‘Ik ben blij en trots dat hij die opnieuw ten dienste wil stellen van de club.’
‘Wim kan een grote toegevoegde waarde vormen voor de jeugdopleiding’, voegt Stanley Brard, hoofd van Feyenoord Acacemy, toe. ‘Elke trainer die zichzelf wil verbeteren, kan zijn voordeel doen met de aanwezigheid en input van Wim. Uiteindelijk wordt onze jeugdopleiding, de levensader van deze club, daar nóg beter van.’
Wim Jansen - als speler, trainer en technisch directeur wellicht de meest succesvolle Feyenoorder aller tijden - stelt op zijn beurt zijn kennis graag ter beschikking aan de jeugdopleiding. ‘Het opleiden van jeugd is mijn grote passie en van Feyenoord zal ik nooit loskomen. Ik kijk er naar uit om opnieuw een bijdrage te kunnen leveren.’a
Gebaseerd op wat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:49 schreef inZanity het volgende:
Ik voorspel een ruime overwinning vanavond, zou ook wel weer een keer leuk zijn.
Ik ook, zenuwen :pquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik krijg steeds meer zin in de wedstrijd
Verschilt dus weinig van Feijenoord. Ik moet het allemaal nog maar gaan zien. Misschien dat ze ons gaan verrassen. Denk het eerlijk gezegd niet.quote:
Jal, 3 ton ofzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:28 schreef Haringkop het volgende:
Als de guzman naar villareal gaat vangen wij toch ook wat knaken?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:29 schreef Hamilcar het volgende:
Het wordt vanavond 1-3. We komen 0-2 op voorsprong, geven een stom doelpunt weg en geven Excelsior pas een nekshot ergens in de 80ste minuut.
We gaan gewoon winnen.
Toedelsquote:FC Twente-preses Munsterman staat 'nog steeds hetzelfde' in zaak-Fer
Hoewel Co Adriaanse de komst van Leroy Fer niet enorm belangrijk lijkt te vinden, is FC Twente volgens TC/Tubantia nog steeds gecharmeerd van de middenvelder. Feyenoord liet de Tukkers al in een eerder stadium weten geen zaken te willen doen. Georginio Wijnaldum werd reeds uitgeleide gedaan en bovendien wil Feyenoord de concurrentie niet sterker maken dan die reeds is.
“Ik heb op dit moment genoeg middenvelders”, sprak Adriaanse vrijdag aan het regionale medium. Zijn voorzitter, Joop Munsterman, is sinds de laatste gesprekken met Feyenoord niet van gedachten veranderd. “We staan er nog steeds hetzelfde in als enkele weken geleden”, geeft hij aan. Dat houdt in dat FC Twente niet bereid is méér te bieden dan het reeds deed aangaande Fer.
Fer is multi-inzetbaar en dat zou Adriaanse goed uitkomen. De middenvelder zelf legde zich recent al zo'n beetje neer bij een nieuw seizoen in De Kuip. “Ik concentreer mij op Feyenoord”, zei hij vorige maand, daarbij wel een slag om de arm houdend. “Aangezien Feyenoord nu nog miljoenen aan me kan verdienen, kunnen ze me maar beter naar FC Twente laten gaan.” Een verkoop voor het einde van de transfermarkt leek Fer daarom ook beter voor zijn club.
tja, hun hebben als voordeel het kunstgras en het thuisduel, wij hebben daar in tegen een sterkere selectie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:09 schreef Happel het volgende:
Verschilt dus weinig van Feijenoord. Ik moet het allemaal nog maar gaan zien. Misschien dat ze ons gaan verrassen. Denk het eerlijk gezegd niet.
En nu maar hopen dat Engeland haar regelgeving naleeft.quote:Feyenoord bovenaan lijstje om Ryo te huren.
Als Ryo Miyaichi rond 15 augustus hoort dat hij geen werkvergunning krijgt waarmee hij in de Premier League kan voetballen, is de kans groot dat de achttienjarige Japanner van Arsenal opnieuw bij Feyenoord wordt gestald.
“Ik heb begrepen dat wij bovenaan het lijstje staan van clubs om hem aan te verhuren”, zegt technisch directeur Martin van Geel tegenover NUsport.
“Onze contacten met Arsenal zijn goed en ik heb begrepen dat Ryo zelf graag terugwil naar Feyenoord, mocht hij niet in Engeland kunnen blijven. Krijgt hij geen vergunning, dan gaan we meteen naar Londen om te praten.”
Ook als Ryo wel een werkvergunning krijgt in Engeland, gaat Feyenoord later deze maand mogelijk met Arsenal in gesprek. “Misschien zijn er dan andere mogelijkheden om een speler van die club te huren,” aldus Van Geel.
Dat hadden we het afgelopen twee jaar ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:58 schreef eight het volgende:
[..]
tja, hun hebben als voordeel het kunstgras en het thuisduel, wij hebben daar in tegen een sterkere selectie.
Cabral zal wel weer gaan janken, moet 'ie het vanavond maar laten zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat Engeland haar regelgeving naleeft.
Zit je thuis te kijken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik krijg steeds meer zin in de wedstrijd
Haha Erwin die even boos werd op Ronald, maar toch maar niks deed omdat t zn broer wasquote:
Ik vrees dat Excelsior gaat degraderen, ook niet goed voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:21 schreef Cara het volgende:
Dit seizoen tegen excelsior mogen starten is echt een godsgeschenk.
Alles over de wedstrijd wordt hier besproken: Live Eredivisieverslagen 11/12 #1: We mogen weer!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:09 schreef Euribob het volgende:
En? Iemand met Eredivisie Live de me kan vertellen hoe kut Feyenoord speelt?
Geef Koeman wat tijd, en wacht op één of twee aankopen in de komende weken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:07 schreef Merkie het volgende:
Owowow. Spelen we volgend jaar nog wel eredivisie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |