abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2011 @ 12:54:55 #176
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100310362
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Die nieuwe van Ajax is ook niet slecht en Reis van PSV is in potentie een topspits :Y
Ruiz is de enige die echt te goed is, Matavz is een goede maar gewoon top eredivisie en (nog) niet meer dan dat, voor de anderen die jij noemt geldt hetzelfde
  donderdag 4 augustus 2011 @ 12:54:59 #177
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_100310365
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Alleen speelt hij niet meer bij PSV :')
Dat wist ik niet :o Dacht dat hij geblesseerd was.
Naja we zullen wel zien vrijdag, ik denk wel dat ze winnen maar ik hoop een keer op een makkelijke wedstrijd, niet dat ik me heel de wedstrijd zit op te winden :P
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 12:56:23 #178
20758 Stringer
You have a nice day
pi_100310415
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:54 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Dat wist ik niet :o Dacht dat hij geblesseerd was.
Chronisch geblesseerd aan z'n neus ja :D
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
  donderdag 4 augustus 2011 @ 12:59:57 #179
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100310525
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

Goh dat zijn er al 2
El hamdaoui en Assaidi.

Over dat oranje verhaal dat kan me dus echt gestolen worden, en dan druk ik het nog zacht uit. Ik pas ervoor om verkleed als wortel of indiaan tussen de grootste mongolen in een ploeg die voor de helft uit neuzen bestaat aan te gaan lopen moedigen. En voor als men met de vraag komt wat ik dan die als Nederland speelt, nou gewoon kijken net als iedere andere wedstrijd alleen boeit het me echt geen fuck of ze winnen.. Sterker, als ze verliezen zijn we tenminste van die oranjemongolen verlost.

[ Bericht 18% gewijzigd door inZanity op 04-08-2011 13:11:07 ]
  donderdag 4 augustus 2011 @ 13:03:26 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100310642
Benieuwd of dat hele Immers verhaal nog rond gaat komen, volgens de geruchten gaat Feyenoord een bod van 2 miljoen neerleggen bij ADO.

Ook lijkt het me dat Koeman dan 4-4-2 gaat spelen, als Immers de enige aankoop is dan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100310751
Haha laat me niet lachen. Bijna elke club heeft gewoon spitsen die (zwaar) beter zijn dan de onze.

ADO - Immers
Ajax - Sigthorsson
AZ - Altidore
Excelsior - Te Vrede
FC Groningen - Matavz
FC Utrecht - Gerndt
FC Twente - Janko/De Jong

Feyenoord - Fernandez ( :') )
Graafschap - De Leeuw
Heracles - Armenteros/Plet
NAC - Amoah
NEC - Nijland/Platje
PSV - Reis
RKC - Ten Voorde
Roda - Junker
Heerenveen - Dost
Vitesse - Bony/Pedersen
VVV - Musa/Uchebo

Waarbij de dikgedrukte overduidelijk beter zijn, en de cursieve ongeveer gelijk aan ons. Waarbij ik VVV, Roda, Vitesse, Nec, Heracles en Ado hoger dan ons inschat qua spitsen. De Graafschap kan k niet plaatsen. Zij hebben de Leeuw die het uitstekend deed in de 1e divisie en die ik dus ook niet goed of slecht kan inschatten. Voorlopig zet ik die gelijkwaardig an ons.

Wat dus heel triest is is dat na de topclubs zelfs een Utrecht, een AZ een Heerenveen gewoon echt zwaar betere spitsen hebben dan ons. En dan volgen de kleinere clubs waarbij Feyenoord misschien nog wel achter alle cursieve staan :')
  donderdag 4 augustus 2011 @ 13:08:20 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100310785
reactie was niet nodig :)
pi_100310842
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Beter wel ja maar top is ook weer wat anders
Top van de Eredivisie is dat en weet je waar Feyenoord in speelt? Juist.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2011 13:09:54 ]
  donderdag 4 augustus 2011 @ 13:09:57 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100310846
Armenteros, Junker, en Bony zijn ook veel beter dan dat wij hebben rondlopen in de spits.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100310921
Wel 'grappig' dat er vorig seizoen zoveel hier zeiden dat we Fernandez moesten halen en nu hij er is kan hij er ineens niets van en is het een van de slechtste spitsen in de eredivisie. :{
  donderdag 4 augustus 2011 @ 13:15:38 #186
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100311073
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:11 schreef Paul-89 het volgende:
Wel 'grappig' dat er vorig seizoen zoveel hier zeiden dat we Fernandez moesten halen en nu hij er is kan hij er ineens niets van en is het een van de slechtste spitsen in de eredivisie. :{
Snap niet dat mensen dat ooit hebben geopperd..

Zelfde verhaal als met Arco Jochemsen ooit. Scoorde twee keer tegen ons, moesten we hem meteen halen. Nou dat hebben we geweten.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 4 augustus 2011 @ 13:18:17 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100311149
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:11 schreef Paul-89 het volgende:
Het is ook geen spits imo. En zeker niet in een 4-3-3.

Dat had Pastoor ook snel in de gaten vorig seizoen, daar kwam hij bijna altijd vanaf de flanken en een matige speler als Bergkamp stond daar in de spits.

Maar het blijft gewoon een handige speler om in je selectie te hebben, als die op pijl zou zijn dan. Fernandez is echt een ideale speler om erin te brengen als je 1-0 voorstaat in de 70e minuut of als je uit speelt bij Twente, PSV of Ajax en dus vol op de counter moet gaan spelen.

In die rol zou hij ook bij menig eredivisieclub aan de slag kunnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100311153
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Snap niet dat mensen dat ooit hebben geopperd..

Zelfde verhaal als met Arco Jochemsen ooit. Scoorde twee keer tegen ons, moesten we hem meteen halen. Nou dat hebben we geweten.
Ik snap goed dat Feyenoord Fernandez heeft gehaald, 10 goals bij Excelsior is prima en er is verder geen transferbudget. Als hij met Pastoor mee was gegaan naar Nec was het ook niet goed geweest. We moeten nu eenmaal roeien met de riemen die we hebben, en dat het allemaal niet ideaal en top is weten we nu wel.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 13:34:32 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100311676

JP is nog altijd even fanatiek.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100311962
quote:
17s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

JP is nog altijd even fanatiek.
nu de spelers nog :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_100312000
Die test even hoe fit die enkel van Fer nu werkelijk is. :P
pi_100312412
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:09 schreef Caland het volgende:
Armenteros, Junker, en Bony zijn ook veel beter dan dat wij hebben rondlopen in de spits.
Bony heeft Vitessen 3.5 miljoen ofzo gekost? En Junker wil niet weg uit Maastricht
pi_100312938
quote:
Update 13.57 uur - Rijnmond.nl:

Feyenoord kan vrijdagavond in de seizoensopening bij Excelsior beschikken over Leroy Fer. De middenvelder trainde donderdag vrijwel de gehele training apart van de groep, maar is wel inzetbaar.
Ronald Koeman sloot af met een partijspel van tien tegen negen, omdat Fer hierbij ontbrak. Jordy Clasie zat bij het partijspel bij de wisselspelers, maar begint wel in de basis. Miquel Nelom en Bruno Martins Indi trainden weer voluit mee, maar Kaj Ramsteijn lijkt opnieuw de voorkeur te krijgen als linksback.

Vermoedelijke opstelling: Feyenoord: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Ramsteijn, Fer, El Ahmadi, Clasie, Cabral, Fernandez, Cissé.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 14:15:59 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100312986
Vond het al een vreemd verhaal dat Van Haaren de voorkeur zou krijgen boven Clasie als Fer fit was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 4 augustus 2011 @ 15:35:12 #195
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_100315859
Heb er weer zin in hoor.

Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 4 augustus 2011 @ 16:01:22 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100317016
quote:
Voetbaleenheid spreekt verklaring Gudde tegen.

Nadat we eerder al de getuigenverklaring hebben kunnen lezen van twee supporters die op durfden te staan tegen het in De Kuip heersende schrikbewind is het nu de Voetbaleenheid die een duit in het zakje doet door met eenzelfde verhaal te komen.

We halen ter herinnering nog even een passage van het bericht op Feyenoord.nl aan omtrent dit incident: “Toen de medewerkers het doek wilden meenemen, kregen zij echter te maken met grof verbaal en fysiek geweld.“. Grof verbaal en fysiek geweld. Dat is nogal niet wat. Zware aantijgingen waarvan je mag verwachten dat die op de waarheid gebaseerd zijn.

Niets is minder waar. De Voetbaleenheid onderschrijft dat er een discussie over het doek is ontstaan waarna op gegeven moment supporters het doek pakten en er kortstondig getrokken is aan het doek. Waarna de Voetbaleenheid de stewards bevolen heeft het doek los te laten. Omdat men geen enkele trek had de boel te laten escaleren en de politieinzet op te schalen vanwege een onschuldig spandoek. Men onderschrijft daarnaast dat er tegenover de stewards geen enkel fysiek geweld gebruikt is op wat voor manier dan ook.

Het naleven van dít spandoekenbeleid daar bemoeien wij ons niet mee. Een veel zeggende reactie. En een duidelijk teken aan de wand: de Voetbaleenheid laat zich niet voor het karretje van Feyenoord spannen. Zij zijn er om ongeregeldheden te voorkomen en niet om deze directie te helpen de club (dat ben jij en ik!) verder kapot te maken. Enkel en alleen omdat wij de afgelopen periode een met feiten onderbouwt kritisch geluid hebben laten horen.

Want dáár gaat het hier om. Het op slinkse manier proberen te verjagen van kritische supporters. Supporters, het hart van de club, die daar zoveel voor over hebben. Dag en nacht klaar staan. Sommigen al tientallen jaren. En dan probeer jij Gudde, een passant, mister nobody, met leugens ons te verjagen. Omdat we dingen zeggen die niet in jouw straatje te pas komen. Wie ben jij dan?

Nu je het niet gewoon kunt winnen gooi je het over een andere boeg. Op een manier, zo blijkt naar aanleiding van alle verklaringen, die nog lager als laag is. Zoiets achterbaks en smerigs hebben wij in geen tijden meegemaakt. Hier lusten de honden geen brood van. Bah bah bah. Om misselijk van te worden. Gelukkig trapt de voetbaleenheid er niet in. En wij hopen al onze kameraden niet. Ga de discussie aan met stewards, vraag ze waarom zij zich voor het karretje laten spannen, en gebruik vooral je verstand.

De échte boosdoeners zaten afgelopen zondag op het ere(?)terras te genieten. Met een bitterbal, een glas witte wijn, en een grote grijns op het gezicht. Weinig sfeer. Weinig passie. En ook nog eens 0-2 verloren. Kortom: “een verder mooie voetbalmiddag.“. Toch Gudde?

Nou Eric. We zullen nu jou eens wat zeggen. Het moet in plaats van met dat zogenaamde kleine groepje van ons met jou maar eens afgelopen zijn. We zijn klaar met jou. Helemaal. Dit doet ons bloed koken. Niet alleen als bestuurder heb jij afgedaan. Maar nu ook als mens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 4 augustus 2011 @ 16:15:18 #197
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_100317571
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Toch sjiek, dat Oom Agent dat even zegt.
pi_100317598
Ik denk dat Gudde maar snel zijn kantoortje moet gaan leegruimen en weer voor de gemeente o.i.d. moet gaan werken.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 16:16:41 #199
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_100317625
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:16 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat Gudde maar snel zijn kantoortje moet gaan leegruimen en weer voor de gemeente o.i.d. moet gaan werken.
De gemeente van Amsterdam, welteverstaan. Kan hij Abou ook meteen meenemen ^O^
  donderdag 4 augustus 2011 @ 16:23:10 #200
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_100317867
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:30 schreef Caland het volgende:
-----------------------------Mulder--------------------------
---Leerdam------Vlaar----De Vrij-----Ramsteijn---
--------------------El Ahmadi---Clasie------------------
----------------------------Van Haaren-------------------
-----Cabral--------------Fernandez----------Cissé---

Verwachte opstelling morgen.
zijn die back aanvallend ingesteld? kan je beter cabral en cisse verwisselen van positie, anders krijg je immens trechter voetbal
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')