Wie is Tim Immers?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mijn god: Tim Immers in het sportjournaal over de reden dat ze door fokking Omnia Nicosio (of zo) werden vernederd:
"Ja, het was warrum daar, en ik wil wel eens zien welke voetballer daar wel goed kan spelen"
Nou, vechtertje hoor![]()
Ken je die niet meer joh?quote:
quote:
Staat ook op Voetbalzonequote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:39 schreef Paul-89 het volgende:
Overigens kan er niets over terugvinden op de nos site.
Wat te denken van Taeke Taekemaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tim Immers...dan haten je ouders je echt.Net als Bart Brentjes.
Als het al gaat gebeuren dan gaat het toch wel extern.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef Haringkop het volgende:
Gaan we nou serieus onze laatste stuivers en knopen gebruiken om die immers te halen?
Viel me ook op, speelt best aardigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:47 schreef PIETR het volgende:
Zit nu naar Ajax - Dreamteam vd Sar te kijken, en daar speelt Zenden bij. Zou best nog wel een jaartje meekunnen bij Feyenoord.
Als we 'm voor stuivers en knopen kunnen krijgen...meteen doen! Houden we de spiegeltjes en kraaltjes nog voor andere dingen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef Haringkop het volgende:
Gaan we nou serieus onze laatste stuivers en knopen gebruiken om die immers te halen?
Ben je levensmoe?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:47 schreef PIETR het volgende:
Zit nu naar Ajax - Dreamteam vd Sar te kijken, en daar speelt Zenden bij. Zou best nog wel een jaartje meekunnen bij Feyenoord.
Lopen een paar aardige spelers op het veld hoor. Wat te denken van Dirkie Kuyt, en Giovanni van Bronckhorst ..quote:
Gewoon een prima spelerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:47 schreef PIETR het volgende:
Heerlijk toch, weer een seizoen waar je na elke wedstrijd 's avonds weer met buikpijn naar bedje kan gaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:54 schreef Caland het volgende:
Vrijdag eindelijk weer 90 minuten lang ergernis
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:23 schreef heiden6 het volgende:
Ik klap toch even mee voor Van der Sar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |