abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:06:45 #101
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_100290936
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik keek. Maar ik keek voor het voetbal en was niet voor een van de twee landen.
:{
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_100290978
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:04 schreef Happel het volgende:

[..]

De spelers moeten vooruit denken, niet bij elk probleem de oplossing naar achteren zoeken.
Moet je dan wel de kwaliteiten voor hebben.
Als er dusdanig veel druk op de backs gezet wordt dat er gevaar ontstaat kunnen ze hem beter even terugleggen op Mulder die hem vervolgens een ros geeft, dan a la Swerts voetballende oplossingen gaan forceren resulterend in dreiging/tegengoals.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:10:48 #103
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_100291192
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:03 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vind het juist een goede zaak, je moet het ze moeilijk maken op de training. Balletje terug gaat te snel een gewoonte worden en daar ga je niet beter van worden.
Soms zet de tegenstander, ook op de training, zoveel druk dat je wel terug móét spelen. Wat moet je anders doen? Een beetje Messi-op-rechtsback gaan uithangen? De bal uitspelen?

Een training is bedoeld om wedstrijdsituaties te oefenen, en het meevoetballen van de keeper is er daar één van. Wat zal die man zich vervelen.

Koeman wil eigenlijk zeggen is: Kijk mij eens de aanvallende coach zijn. Jullie gaan elke twee weken zitten watertanden in die Kuip.

Iedereen snapt dat dat niet zo zal zijn. Koeman moet realistisch zijn. Proberen de ploeg effectiever maken, los van hoe dat er op het veld uitziet.
Look behind you! It's your ass!
pi_100291245
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Moet je dan wel de kwaliteiten voor hebben.
Als er dusdanig veel druk op de backs gezet wordt dat er gevaar ontstaat kunnen ze hem beter even terugleggen op Mulder die hem vervolgens een ros geeft, dan a la Swerts voetballende oplossingen gaan forceren resulterend in dreiging/tegengoals.
Je moet uiteraard wel weten wanneer iets kan en wanneer niet. Maar het afgelopen jaar werd er echt te vaak voor het balletje terug gekozen.

Van zo'n oefening en dan vooral het blijven herhalen worden spelers op termijn wel beter aangezien ze dan veel meer moeten bewegen en de ruimtes moeten zoeken.
pi_100291323
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Soms zet de tegenstander, ook op de training, zoveel druk dat je wel terug móét spelen. Wat moet je anders doen? Een beetje Messi-op-rechtsback gaan uithangen? De bal uitspelen?

Een training is bedoeld om wedstrijdsituaties te oefenen, en het meevoetballen van de keeper is er daar één van. Wat zal die man zich vervelen.

Koeman wil eigenlijk zeggen is: Kijk mij eens de aanvallende coach zijn. Jullie gaan elke twee weken zitten watertanden in die Kuip.

Iedereen snapt dat dat niet zo zal zijn. Koeman moet realistisch zijn. Proberen de ploeg effectiever maken, los van hoe dat er op het veld uitziet.
Wat een onzin.
Volgens mij heb je het afgelopen jaar niet heel veel wedstrijden van Feyenoord gezien.
pi_100291377
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Je moet uiteraard wel weten wanneer iets kan en wanneer niet. Maar het afgelopen jaar werd er echt te vaak voor het balletje terug gekozen.

Van zo'n oefening en dan vooral het blijven herhalen worden spelers op termijn wel beter aangezien ze dan veel meer moeten bewegen en de ruimtes moeten zoeken.
Uiteraard, maar om het dan maar niet meer te trainen is vrij naief.
Een keeper hoort gewoon samen te spelen met de veldspelers. Ook qua communicatie is dat toch wel essentieel.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:13:49 #107
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_100291405
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Tegen Malaga heb ik de bal 'n keer volgens mij iets van 6 keer heen en weer zien gaan tussen Mulder en dezelfde speler, uiteindelijk afgesloten door de lange bal. Dat sloeg echt nergens op.
pi_100291519
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Tegen Malaga heb ik de bal 'n keer volgens mij iets van 6 keer heen en weer zien gaan tussen Mulder en dezelfde speler, uiteindelijk afgesloten door de lange bal. Dat sloeg echt nergens op.
Haha echt he :D
Wanneer zouden ze begonnen zijn met op die manier trainen vraag je je dan af....
Groetjes, Ezio.
pi_100291693
quote:

[..]

En Mulder heeft al niet zo'n precieze trap dus 9 van de 10 keer is dat sowieso balverlies.

Spelers worden alleen maar beter als het ze moeilijk wordt gemaakt op een training en dus moet je zoiets blijven herhalen op trainingen. Anders krijg je er nooit automatisme in.
Natuurlijk hoef je het niet altijd voetballend op te lossen maar ik heb nu al zo vaak gezien dat er door het jagen van een enkele spits gekozen werd voor het balletje terug terwijl die makkelijk uitgespeeld kon worden.
pi_100292108
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Klopt. Maar wel een held. _O_

Dit is ook zo mooi.

Wat praat die andere man ontzettend irritant zeg. Niet om aan te horen.

Edje ziet er trouwens nog bijna hetzelfde uit al in 1994.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:26:34 #111
302138 HuffTheTalbot
pi_100292115
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:12 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Volgens mij heb je het afgelopen jaar niet heel veel wedstrijden van Feyenoord gezien.
Genoeg om een goed beeld te hebben. :)

Twente - Feyenoord bijvoorbeeld. Feyenoord had in die wedstrijd recht op van alles en nog wat (en dan nog een beetje), Twente was dramatisch, maar Bryan Ruiz kopte uiteindelijk, niet lang voor tijd, de 2-1 binnen.

Chapeau voor de Rotterdammers, gespeeld met het hart, sneu voor de meegereisde fans. Nul punten.

Één van de kwaliteiten van Twente is het binnenvoetballen van een wedstrijd, zoals onlangs tegen Onze Amsterdamsche Vrinden. Puur effectief. Vanuit voetbal-oogpunt verschrikkelijk - ook de eerste helft. Maar wel winnen.

Nu heeft de club uit Duitsland gemiddeld een betere selectie, maar het over de streep trekken van een wedstrijd zit ook tussen in de oren, in de groep. Mooi voetbal is dan een bonus. Het komt of het komt niet.

Ik heb een vrij lage pet op van de trainerskwaliteiten van Ronald Koeman, maar hij heeft één voordeel: Hij de nieuwe trainer. De oude is weggestuurd door ongeveer 3/4 van de spelers. Die 75% is dus al lang blij dat Mario Been verdwenen is en zal - ook uit verplichting naar het Legioen - in ieder geval de eerste zes maanden een stukje beter presteren dan het afgelopen seizoen. Niet elke dag geconfronteerd worden met... die... vervelende... man. En misschien is Ronald Koeman wel als de relaxte oom, die je op verjaardagen altijd stiekem bier en jenever voerde, en je dan een tientje gaf als je weg ging.

Ergens heb ik het gevoel dat dit een leuk seizoen gaat worden voor Feyenoord.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:28:13 #112
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100292202
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Genoeg om een goed beeld te hebben. :)

Twente - Feyenoord bijvoorbeeld. Feyenoord had in die wedstrijd recht op van alles en nog wat (en dan nog een beetje), Twente was dramatisch, maar Bryan Ruiz kopte uiteindelijk, niet lang voor tijd, de 2-1 binnen.

Chapeau voor de Rotterdammers, gespeeld met het hart, sneu voor de meegereisde fans. Nul punten.

Één van de kwaliteiten van Twente is het binnenvoetballen van een wedstrijd, zoals onlangs tegen Onze Amsterdamsche Vrinden. Puur effectief. Vanuit voetbal-oogpunt verschrikkelijk - ook de eerste helft. Maar wel winnen.

Nu heeft de club uit Duitsland gemiddeld een betere selectie, maar het over de streep trekken van een wedstrijd zit ook tussen in de oren, in de groep. Mooi voetbal is dan een bonus. Het komt of het komt niet.

Ik heb een vrij lage pet op van de trainerskwaliteiten van Ronald Koeman, maar hij heeft één voordeel: Hij de nieuwe trainer. De oude is weggestuurd door ongeveer 3/4 van de spelers. Die 75% is dus al lang blij dat Mario Been weg is en zal - ook uit verplichting naar het Legioen - in ieder geval de eerste zes maanden een stukje beter presteren dan het afgelopen seizoen. Niet elke dag geconfronteerd worden met... die... vervelende... man. En misschien is Ronald Koeman wel als de relaxte oom, die je op verjaardagen altijd stiekem bier en jenever voerde, en je dan een tientje gaf als je weg ging.

Ergens heb ik het gevoel dat dit een leuk seizoen gaat worden voor Feyenoord.
Daar zullen ze van opkikkeren hier, van jou lulverhaal
pi_100292232
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat praat die andere man ontzettend irritant zeg. Niet om aan te horen.

Edje ziet er trouwens nog bijna hetzelfde uit al in 1994.
Wat doet Edje tegenwoordig dan?
Groetjes, Ezio.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:29:49 #114
302138 HuffTheTalbot
pi_100292309
quote:

[..]

Details. En Malaga is gewoon best wel goed.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:30:22 #115
302138 HuffTheTalbot
pi_100292340
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daar zullen ze van opkikkeren hier, van jou lulverhaal
Dat was de wel de insteek. ;)
pi_100292389
quote:
11s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat doet Edje tegenwoordig dan?
Volgens mij niet zo heel veel. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:32:18 #117
302138 HuffTheTalbot
pi_100292437
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Volgens mij niet zo heel veel. _O_
Hij is keeperstrainer-af.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:32:18 #118
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_100292438
Was hij niet keeperstrainer bij RKC?
pi_100292463
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Dat was de wel de insteek. ;)
Nou niet te positief doen hier. Dan hoor je direct bij het kutjesvolk.
We zien wel. Zonder (scorende) spits heb ik er net als de meesten wel serieuze twijfels over of het allemaal goedkomt.
Malaga was dan niet echt een graadmeter qua niveau, aanvallend leek het nergens op.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:40:04 #120
302138 HuffTheTalbot
pi_100292869
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:32 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nou niet te positief doen hier. Dan hoor je direct bij het kutjesvolk.
We zien wel. Zonder (scorende) spits heb ik er net als de meesten wel serieuze twijfels over of het allemaal goedkomt.
Malaga was dan niet echt een graadmeter qua niveau, aanvallend leek het nergens op.
Ieder zijn feestje. :)

Cissé, zijn grote klein teen & Fernandez kunnen samen tussen de 20 en 25 doelpunten verzorgen, en dan schat ik het nog voorzichtig in.

Excelsior is een mooi begin. Ronald Koeman is ook getergd, nu hij zo lang heeft moeten wachten op de kans zich te revancheren. Spelers en trainer zijn tot elkaar veroordeeld om iets te laten zien. Dat is vruchtbare grond voor een lange en succesvolle samenwerking.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:41:53 #121
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100292966
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:32 schreef Dekatria het volgende:
Was hij niet keeperstrainer bij RKC?
Yup, dat doet hij nu.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_100293034
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ieder zijn feestje. :)

Cissé, zijn grote klein teen & Fernandez kunnen samen tussen de 20 en 25 doelpunten verzorgen, en dan schat ik het nog voorzichtig in.

Excelsior is een mooi begin. Ronald Koeman is ook getergd, nu hij zo lang heeft moeten wachten op de kans zich te revancheren. Spelers en trainer zijn tot elkaar veroordeeld om iets te laten zien. Dat is vruchtbare grond voor een lange en succesvolle samenwerking.
Meh erg opportunistisch gesteld.
Bovendien is ongeveer dezelfde score als vorig seizoen van Luc en Gini. En ook toen was dat veel te weinig aan het einde van de rit.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:52:06 #123
302138 HuffTheTalbot
pi_100293519
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:43 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Meh erg opportunistisch gesteld.
Bovendien is ongeveer dezelfde score als vorig seizoen van Luc en Gini. En ook toen was dat veel te weinig aan het einde van de rit.
Realistisch gezien is play-offs een mooi doel, en het feit dat ik Feyenoord hoger inschat is nergens anders op gebaseerd dan 'een goed gevoel'. En ik heb vertrouwen in die twee spitsen - die had Feyenoord het afgelopen seizoen niet of nauwelijks tot haar beschikking. Kunnen beiden wel eens echt doorbreken dit seizoen.

We wachten het (zo) rustig (mogelijk) af. Ondertussen gluur ik nog even in mijn glazen bol. Misschien dat er 'nieuws' is over ene Leroy F. ;)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 23:08:24 #124
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_100294379
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd van die populistische trainerstruukjes. Er zijn belangrijker dingen, en met dit spelersmateriaal kun je geen Barcelona-voetbal spelen. Je moet gewoon doen wat je moet doen.
Die jonge slechte voetballertjes hebben maar 1 opdracht: niet degraderen! Voor dit seizoen heb ik geen hogere verwachtingen.
pi_100294496
quote:
19s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:08 schreef voice-over het volgende:

[..]

Die jonge slechte voetballertjes hebben maar 1 opdracht: niet degraderen! Voor dit seizoen heb ik geen hogere verwachtingen.
Echt niet he :{w
Hoe verhoudt onze begroting zich eigenlijk t.o.v. andere clubs in de Eredivisie? Niet dat dat perse een absolute graadmeter is of zo :@
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')