Precies, en er is ook niks mis met die man als persoon. Ajacied, okay, maar een die ik kan respecteren, net zoals Bergkamp.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:45 schreef onlogisch het volgende:
vd Sar is gewoon een koning. Als je het allemaal overdone vindt, prima kan ik inkomen.
Maar vd Sar is gewoon de beste keeper die Nederland ooit heeft gehad, punt.
Nou, fantastisch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik keek. Maar ik keek voor het voetbal en was niet voor een van de twee landen.
Nee, dat liet Feyenoord het afgelopen jaar wel zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef Stokstaart het volgende:
Niet dat achterlijke opportunisme van "Feyenoord is groot en moet dus altijd en overal de tegenstander onder druk zetten"
Het ging er omdat het hier in het topic niet thuishoort. Wat wel waar is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:50 schreef Cara het volgende:
van der Sar
sommige azijnzeikers denken gewoon teveel na.
Zeker in thuiswedstrijden is dat wel wat mensen verwachten. Dat wij het spel dicteren en de wil opleggen aan onze tegenstander.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, dat liet Feyenoord het afgelopen jaar wel zien.
Ach, de beste man stopt nu. Gun t hem gewoon en dan weer orde van de dagquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het ging er omdat het hier in het topic niet thuishoort. Wat wel waar is.
Anders kunnen we ook wel elke week de fantastische prestaties van Messi en Ronaldo hier gaan evalueren.
Dat klopt, maar je deed in je post net alsof Feyenoord onder Been dat krampachtig probeerde te doen het afgelopen jaar. Allesbehalve.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeker in thuiswedstrijden is dat wel wat mensen verwachten. Dat wij het spel dicteren en de wil opleggen aan onze tegenstander.
Ietsje achteruit, Cissé en Fernandez links- en rechtsaf "in de diagonaal" laten rennen, de ruimte in. Niet achterlijk druk gaan zetten inderdaad, want daar hebben twee bovengenoemden helemaal niets aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hopen dat Koeman erin slaagt waar Been faalde, namelijk om dit elftal geconcentreerd op de counter te leren spelen.
Niet dat achterlijke opportunisme van "Feyenoord is groot en moet dus altijd en overal de tegenstander onder druk zetten"
Daar hebben we gewoon nu de kwaliteiten niet voor met deze spelers.
Als je je wil aan niemand oplegt, maar bij de rust met 2-0 voorstaat, voorzie ik geen klachten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeker in thuiswedstrijden is dat wel wat mensen verwachten. Dat wij het spel dicteren en de wil opleggen aan onze tegenstander.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:53 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg voor het NL elftal betekend om ons respect te verdienen, in mijn ogen dan.
Vond ik wel. Zeker in uitwedstrijden, inclusief opkomende valse backs in de vorm van De Cler en De Vrij opportunistisch aanvallen en zien waar het schip strand.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je deed in je post net alsof Feyenoord onder Been dat krampachtig probeerde te doen het afgelopen jaar. Allesbehalve.
Joh, dat heeft niks met voetbal te maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:57 schreef voice-over het volgende:
[..]
Pff, jij hebt kijk op voetbal. Not!
Verstandige woorden. Beenhakker is gelukkig weg want die zou weer gaan praten over Coolsingel en zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hopen dat Koeman erin slaagt waar Been faalde, namelijk om dit elftal geconcentreerd op de counter te leren spelen.
Daar hebben we gewoon nu de kwaliteiten niet voor met deze spelers.
Nah Edje was wel sympathiek maar gewoon veel minder dan Sar. Edje was trouwens ook minder dan Dudek.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Joh, dat heeft niks met voetbal te maken.
Hij zegt in feite. Feyenoord > Ajax, meer niet.
Klopt. Maar wel een held.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah Edje was wel sympathiek maar gewoon veel minder dan Sar. Edje was trouwens ook minder dan Dudek.
Dat vind ik altijd van die populistische trainerstruukjes. Er zijn belangrijker dingen, en met dit spelersmateriaal kun je geen Barcelona-voetbal spelen. Je moet gewoon doen wat je moet doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef Paul-89 het volgende:
Onder Koeman is het verboden om tijdens partijspel op de training de bal terug te spelen op de keeper. Best een goede zaak.
En dan? Waarom is dat een goede zaak?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef Paul-89 het volgende:
Onder Koeman is het verboden om tijdens partijspel op de training de bal terug te spelen op de keeper. Best een goede zaak.
Ik vind het juist een goede zaak, je moet het ze moeilijk maken op de training. Balletje terug gaat te snel een gewoonte worden en daar ga je niet beter van worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd van die populistische trainerstruukjes. Er zijn belangrijker dingen, en met dit spelersmateriaal kun je geen Barcelona-voetbal spelen. Je moet gewoon doen wat je moet doen.
De spelers moeten vooruit denken, niet bij elk probleem de oplossing naar achteren zoeken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan? Waarom is dat een goede zaak?
Baas was ie zekerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel een held.
Dit is ook zo mooi.
Precies, en als een tegenstander druk zet moet je uiteindelijk ze weg kunnen tikken en met Clasie en El Ahmadi heb je daar echt wel de kwaliteiten voor lopen. Balletje terug resulteert vaak in een lange bal naar voren waar je 9 van de 10 keer niets aan hebt en waar niemand beter van zal worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:04 schreef Happel het volgende:
[..]
De spelers moeten vooruit denken, niet bij elk probleem de oplossing naar achteren zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |