SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
slaapzequote:
Je hebt het tegen de man die Billy Joel haatquote:
Ow, dan is het goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt het tegen de man die Billy Joel haat.
^ Datquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:18 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind die tekst echt tof, maar het is zo zeikerig gezongen
MWOAAAH GERTJEquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
MWOAAAH ZELFS DE FLIKKEN HEBBEN PRET.
Dromerigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:18 schreef ValHallen het volgende:
Die stem, echt als ik vrouw zou zijn zou ik van mijn stoel afglijden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:18 schreef ValHallen het volgende:
Billy Joelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt het tegen de man die Billy Joel haat.
Vandaag was ik bij een bedrijf waar een papiertje op de deur hing met: ''De bel doet het niet, kloppen gaarne.''quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vandaag was ik bij een bedrijf waar een papiertje op de deur hing met: ''De bel doet het niet, kloppen gaarne.''
Ik kwam MWOAAAAH GERTJUH binnen geschreeuwd, gelukkig was het niet druk._!
[..]
Vandaag was ik bij een bedrijf waar een papiertje op de deur hing met: ''De bel doet het niet, kloppen gaarne.''
Je gaat draaienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
Ben benieuwd, deze week ergens komt m'n interface binnen vanuit duitsland, kan ik daarna eens gaan prutsen met de platenspeler, misschien kan ik dan deze of volgende week al LP's gaan streamen
[..]
Dat wordt echt vet!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
Ben benieuwd, deze week ergens komt m'n interface binnen vanuit duitsland, kan ik daarna eens gaan prutsen met de platenspeler, misschien kan ik dan deze of volgende week al LP's gaan streamen
Och, jij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeikerig!
Toen ToT nog een klein ToTje was vond-ie dit ook al zwaar ruk!
Wie? Wat? Waar?quote:
Dat lijkt me echt gaaf.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
Echt? Ook van zn oude albums. Nr's als My life / the Stranger enzo?quote:
Ja, ik kan er echt niks aan doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Echt? Ook van zn oude albums. Nr's als My life / the Stranger enzo?
uhuh, en dan m'n collectie posten voor verzoekjes. ik begin in ieder geval met een nummer van sgt Pepper van the Beatles, plaat is oorspronkelijk van m'n moeder, en erg oudquote:
Oh daar staat A Day in The Life op toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en dan m'n collectie posten voor verzoekjes. ik begin in ieder geval met een nummer van sgt Pepper van the Beatles, plaat is oorspronkelijk van m'n moeder, en erg oud
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en dan m'n collectie posten voor verzoekjes. ik begin in ieder geval met een nummer van sgt Pepper van the Beatles, plaat is oorspronkelijk van m'n moeder, en erg oud
Oude LP'squote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hey leuk, dat idee had ik ook al. Heb hier toch gauw 2 meter platen staan...quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh daar staat A Day in The Life op toch?
nee, alhoewel dat misschien nog wel te fixen valt, een vriend van me heeft een mengpaneel en twee draaitafelsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:24 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Hey leuk, dat idee had ik ook al. Heb hier toch gauw 2 meter platen staan...Heb jij dan ook 2 draaitafels, dat je makkelijk kan afwisselen?
Onze 2 uurtjes zelfs! Rapbattle en dan Beatles draaien. Me likey!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:25 schreef Bellatrix het volgende:
VH, in ons uurtje moet eauk Beatles!
Oja ik moet nog een rap schrijven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Onze 2 uurtjes zelfs! Rapbattle en dan Beatles draaien. Me likey!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja ik moet nog een rap schrijven.
Ik noem mezelf overigens DJ Goebbels.
Ik ga voor DJ PotjePolquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja ik moet nog een rap schrijven.
Ik noem mezelf overigens DJ Goebbels.
Trusten Samzz.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:26 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga afsluiten.
Dank voor de muziekjes, JJH.
Ik weet niet of je in de buurt van Utrecht woont, maar ik heb nog oude set turntables staan met goede elementen (omnitronics, direct drive). Hoef er niet veel voor te hebben. 5 tientjes ofzo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, alhoewel dat misschien nog wel te fixen valt, een vriend van me heeft een mengpaneel en twee draaitafels![]()
maar laat ik eerst maar eens proberen met m'n trouwe zwitserse bakkie, ik lul de stiltes tussen het wisselen desnoods wel vol
quote:
oeh, das eventueel wel interessant straksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:27 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik weet niet of je in de buurt van Utrecht woont, maar ik heb nog oude set turntables staan met goede elementen (omnitronics, direct drive). Hoef er niet veel voor te hebben. 5 tientjes ofzo?
quote:
quote:Q: Hoeveel mp3's heb je op je telefoon staan?
A: euhm ff kijken voor je...
* Viro checkt telefoon
A: 6,73 gig aan mp3's
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
U wilt niet weten hoeveel nachten ik nog wakker heb gelegen, omdat er iemand naast mij snurkende was, met een fijne herinnering aan de meet in mijn hoofd. Meermalen kwam een grijns op mijn gezicht bij de herinnering aan de speech voor Faye, die 'zo schattig was' en meermalen heb ik ook met afschuw in mijn ogen teruggedacht aan het Huppel-trekt-broek-uit moment.
Mensen, vanuit het moordlustige Noorden is hier terug in jullie topic, nadat ik een uur of 4 bezig ben geweest met het schrijven van een mail voor Faye, jullie enige echte, nee, niet Snuf, maar naatje!
Naat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
U wilt niet weten hoeveel nachten ik nog wakker heb gelegen, omdat er iemand naast mij snurkende was, met een fijne herinnering aan de meet in mijn hoofd. Meermalen kwam een grijns op mijn gezicht bij de herinnering aan de speech voor Faye, die 'zo schattig was' en meermalen heb ik ook met afschuw in mijn ogen teruggedacht aan het Huppel-trekt-broek-uit moment.
Mensen, vanuit het moordlustige Noorden is hier terug in jullie topic, nadat ik een uur of 4 bezig ben geweest met het schrijven van een mail voor Faye, jullie enige echte, nee, niet Snuf, maar naatje!
NAAAAAAAAAAAAATJE IS BACKquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
Welcome backquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb je gewoon gemist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb Huppel trouwens alleen haar shirt zien uittrekken.
Bless!
Hoi schatquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
2x:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oeh, das eventueel wel interessant straks
Ik voel met je mee, maar echt diep.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Bless!
Ik zag het vanuit een ooghoek, en ik was het net vergeten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Bless!
Oh dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Bless!
Not again, not again.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet nu zachtjes huilend denken aan bepaalde badkamerfoto's
Die ken ik niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
DAn houd ik dat maar zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wil je ook niet kennen en ja, ik kan ze zo tevoorschijn toveren. Bah
Hoi jijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die, ook dat was ik net vergeten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
Hans die ken je wel in Skype weet je nog.
waarom kan jij ze tevoorschijn toveren? Heb jij ze opgeslagen op je PC?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik om 22:00 weg was.quote:
Fotografisch geheugen, ik weet welke zoektermen ik moet intypenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:34 schreef Viro het volgende:
[..]
waarom kan jij ze tevoorschijn toveren? Heb jij ze opgeslagen op je PC?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:34 schreef Viro het volgende:
[..]
waarom kan jij ze tevoorschijn toveren? Heb jij ze opgeslagen op je PC?
arme jijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fotografisch geheugen, ik weet welke zoektermen ik moet intypen
Ik heb deze al een kleine eeuwigheid op de schijf staan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:35 schreef WickedTunes het volgende:
Dit is een lp-versie, die gedigitaliseerd is...
kraakjes
dat lijkt wel een SL1200 kloon?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:31 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
2x:
[ afbeelding ]
en 2x:
[ afbeelding ]
(oude variant hiervan)
Ik heb je gemistquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit nu weer met een grote grijns in mijn bed naar de vele 'welkom terug, welcome back' reacties te kijken. Ik ben echt een fokker.
is het ook ja, maar beduidend minder torque. Het is een OEM-bakquote:
Met status jongen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit nu weer met een grote grijns in mijn bed naar de vele 'welkom terug, welcome back' reacties te kijken. Ik ben echt een fokker.
Dus jij bent de fameuze Naatje waarover ik vele posts en topics heb gezien. Er is geen dag voorbij gegaan dat je naam niet werd genoemd hier op Fok!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
Die komt maar eens in de maand langsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef 129383 het volgende:
ik heb webhawk al een tijdje niet meer gezien ?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dus jij bent de fameuze Naatje waarover ik vele posts en topics heb gezien. Er is geen dag voorbij gegaan dat je naam niet werd genoemd hier op Fok!
Ik miste je bazigheid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben al een paar dagen hier niet geweest
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lees mijn mail nu maar. Ik verwacht je niet binnen een kwartier terug, want ik ben 4 uur bezig geweest met schrijven voor jouquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heb je al mijn mailtjes al gelezen?
Dan moet je eerst ff de Safari openenquote:
ooh hoe dat ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die komt maar eens in de maand langs
4 uurquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lees mijn mail nu maar. Ik verwacht je niet binnen een kwartier terug, want ik ben 4 uur bezig geweest met schrijven voor jou
guiltyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dus jij bent de fameuze Naatje waarover ik vele posts en topics heb gezien. Er is geen dag voorbij gegaan dat je naam niet werd genoemd hier op Fok!
Ik typ heel snel ik doe er hoogstens een uur over.quote:
je mag ook best 2 hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:43 schreef JJH het volgende:
Ik zie nu net op het rooster dat ik maar voor 1,5 uur sta!
Ik dacht twee.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:43 schreef Viro het volgende:
Zit ik hier te denken welke baas draait er al vanaf 23.00 Shinedown op den radio, dus ik op het rooster kijken zie ik JJH staan. Wil ik net posten dat hij een baas is zie ik dat windows media player aanstaat met alle albums van Shinedown erin
Over ca. 4500 woorden doe jij een uur?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik typ heel snel ik doe er hoogstens een uur over.
GA NAAR HEM TOE?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oke, dat was de langste mail ooit, moet ik antwoorden?
Nee hoor, moet niet, je moet wel lezen natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oke, dat was de langste mail ooit, moet ik antwoorden?
Veel leuken spullen gekoopt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Is heloef nog aanwezig, mijn benen branden als de hel en mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn
Godverdekutklere wat een pijn
Ja je moet ze nog verzinnen, was er eigenlijk een tegenprestatie? Of mag ik nu gewoon blij zijn dat ik nog steeds niet single benquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh, moet ik nog reden 8 t/m 10 verzinnen of is het inmiddels wel duidelijk.
Ik zei nog dat rennen op hakken gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Is heloef nog aanwezig, mijn benen branden als de hel en mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn
Godverdekutklere wat een pijn
quote:
Uur moet ik wel heel snel zijn maar 2 uur moet te doen zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Over ca. 4500 woorden doe jij een uur?
Er was geen tegenprestatiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja je moet ze nog verzinnen, was er eigenlijk een tegenprestatie? Of mag ik nu gewoon blij zijn dat ik nog steeds niet single ben
jij typt met 1 vingerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Uur moet ik wel heel snel zijn maar 2 uur moet te doen zijn.
Nee, maar het is niet niks bijna 5000 woorden.quote:
Da's een beste bult inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet niks bijna 5000 woorden.
Ja, ik heb hem net gelezen, het aantal noorse namen was astronomisch lang en veel enzo, het aantal keren dat jij goed weer had, was -how unfair- meer dan wij hadden. We zijn allebei op onze plaat gegaan (kusje waar het pijn doet)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee hoor, moet niet, je moet wel lezen natuurlijk.
toch kan het in 5 kwartier ofzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet niks bijna 5000 woorden.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:49 schreef ValHallen het volgende:
Dit nummerHelaas de 'verkeerde' versie
Verkeerde?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:49 schreef ValHallen het volgende:
Dit nummerHelaas de 'verkeerde' versie
Ik heb met liefde je zelfvertrouwen op peil gehouden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem net gelezen, het aantal noorse namen was astronomisch lang en veel enzo, het aantal keren dat jij goed weer had, was -how unfair- meer dan wij hadden. We zijn allebei op onze plaat gegaan (kusje waar het pijn doet)en jeej je bent niet vreemdgegaan met een of andere noorse én je houdt nog van me. En nu heb ik liefde en bevestiging nodig, ik heb zo ongeveer elke dag iemand laten bevestigen dat je me leuk vindt. Dat ligt niet aan jou, das mijn zelfvertrouwen die enorm laag was en de werkmarathon (8 dagen achter elkaar!) waardoor ik net zo slim werd als de gemiddelde persoon in de Mac.
Al met al was het appeltje eitje![]()
Ik ben pas morgen helemaal in het land der levendenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem net gelezen, het aantal noorse namen was astronomisch lang en veel enzo, het aantal keren dat jij goed weer had, was -how unfair- meer dan wij hadden. We zijn allebei op onze plaat gegaan (kusje waar het pijn doet)en jeej je bent niet vreemdgegaan met een of andere noorse én je houdt nog van me. En nu heb ik liefde en bevestiging nodig, ik heb zo ongeveer elke dag iemand laten bevestigen dat je me leuk vindt. Dat ligt niet aan jou, das mijn zelfvertrouwen die enorm laag was en de werkmarathon (8 dagen achter elkaar!) waardoor ik net zo slim werd als de gemiddelde persoon in de Mac.
Op mijn werk dachten ze dat ik ruige seks had gehad, maar daar heb ik het eigenlijk alleen maar over. Ik praat over ruige seks en vervolgens ga ik op mijn plaat waardoor ik daadwerkelijk seks lijk te hebben. Story of my lifequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei nog dat rennen op hakken gaat niet lukken.
Maar mevrouw de wijsneus zei ik kan het wel.
Maar toch kusje op je knie schat.
Geen dankquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mij maakt het niet uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
180 letters per minuut
kon ok ooit
nu 150/160
O zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die met de piano is leuker dan die met gitaar.
piano is leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die met de piano is leuker dan die met gitaar.
Bij mij lijkt het nooit of ik seks heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op mijn werk dachten ze dat ik ruige seks had gehad, maar daar heb ik het eigenlijk alleen maar over. Ik praat over ruige seks en vervolgens ga ik op mijn plaat waardoor ik daadwerkelijk seks lijk te hebben. Story of my life
Dat hebben wij goed gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil graag het hele topic bedanken dat jullie me niet haten omdat ik emotioneel labiel ben![]()
Kusjes en liefde
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil graag het hele topic bedanken dat jullie me niet haten omdat ik emotioneel labiel ben![]()
Kusjes en liefde
Jij bent faye.. jij bent niet te haten..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Kusjes en liefde
Zelfs anderhalf uur in de Primark met haar deed het hem niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij bent faye.. jij bent niet te haten..
Voor deze ene keer vergeef ik je het. Maar heb je nou al wel mijn mail gelezen [/ongeduldig]quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben pas morgen helemaal in het land der levenden
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:53 schreef ValHallen het volgende:
Nu heb ik zin in Shoarma van de Ramses hier in Bommel
Ik heb al twee uur trek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:53 schreef ValHallen het volgende:
Nu heb ik zin in Shoarma van de Ramses hier in Bommel
met jouw moeder kan het ook gewoon niet andersquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb al twee uur trek.
Maar uithongeren dit dat omdat ik heb gezondigd dit dat.
Nee, want deze is niet binnengekomen nog?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Voor deze ene keer vergeef ik je het. Maar heb je nou al wel mijn mail gelezen [/ongeduldig]
Nee ik ging naar de McDonalds tijdens de lunch.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
met jouw moeder kan het ook gewoon niet anders
Het is een nummer wat altijd in me losmaakt, vandaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:58 schreef MsMessy het volgende:
Stef Bos mute ik even, dat trek ik niet.
Mijn 15 mailtjes die ik tijdens jouw vakantie stuurde, al zijn de recente avonturen nog niet gemaild. Ik ga nu eerst even blij zijn dat je er uberhaupt weer bent.. dan ga ik tactisch nadenken over wanneer ik je ga vragen wanneer ik je weer ziequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want deze is niet binnengekomen nog?
Daar heb je maar 16 macs ofzo in de buurt zitten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ging naar de McDonalds tijdens de lunch.
Ik ben zo zwak.![]()
En het helpt niet echt dat de studio op het Damrak zit.
Bij mij ook maar dat is nu even teveel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is een nummer wat altijd in me losmaakt, vandaar.
Ik had een groot menu omdat ik zo'n glas wou, toen werd ik misselijk en ging ik nog trager werken. (en mensen uitschelden, ik was vals. Ik heb de hele keuken uitgemaakt voor "geestelijk beperkt" )quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ging naar de McDonalds tijdens de lunch.
Ik ben zo zwak.![]()
En het helpt niet echt dat de studio op het Damrak zit.
Binnen 5 minuten heb ik een Mc menu gehaald en zit ik weer op de redactie.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar heb je maar 16 macs ofzo in de buurt zitten.
Trustenquote:
moet je doenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten heb ik een Mc menu gehaald en zit ik weer op de redactie.![]()
Ik kan ook nog binnen die tijd naar de KFC.
Ik probeer geen vet varken meer te zijn verdorie.quote:
Dank je.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:01 schreef ToT het volgende:
Op enkele uitzonderingen na goede muziekjes deze show!
een biggetje dan ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer geen vet varken meer te zijn verdorie.
mama vond je schattigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer geen vet varken meer te zijn verdorie.
Eerder Sjaak bonenstaak.quote:
Ik word daar zo moe van.quote:
Niet zijn lichaam wel zijn bankrekening.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zijn lichaam wel zijn bankrekening.
Ik vind je stiekem heel sexy, maar dat mag ik niet zeggenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word daar zo moe van.![]()
Ik hoor dat keer, op keer, op keer, op keer.
Van zo'n beetje iedere vrouw/meisje dat ik ken.
Dan is het goed.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind je stiekem heel sexy, maar dat mag ik niet zeggen
Begon een beetje zacht.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh ja, ik merk er niets van. (of bedoel je qua muziekstijl?)
Hallon ballon.quote:
nee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zijn lichaam wel zijn bankrekening.
Ik drukte hem al een stuk eerder weg, anders zit je inderdaad naar een fade van 30sec te luisteren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:06 schreef ToT het volgende:
Die fade-out vind ik echt zo'n extreme anticlimax he!
Nog beter.quote:
Tja het nummer bouwt echt ergens naar toe op!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik drukte hem al een stuk eerder weg, anders zit je inderdaad naar een fade van 30sec te luisteren.
Ik herkende je nu weer meteen.quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja het nummer bouwt echt ergens naar toe op!
"Well I remember" is al een krachtig moment, en dan daarna die drums.........en daarna sijpelt het gewoon heel zeikerig langzaam een beetje weg....
SLAAPSE... als je niet al vertrokken bentquote:
Is het iets wat ik per se zou moeten melden dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Zo damn er let iemand op hier
blijf 'm badass vinden![]()
Dat ie een nieuwe/oude UI heeft.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is het iets wat ik per se zou moeten melden dan?
Dat is nog verder terug.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow DIE knakker!Ja daar heb ik vroeger nog mee geknikkerd toen ik klein was!
Tuuuuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Owneej, dat was een andere prins. Willem-Alexander heette die, of zo...
Ik vinnem ook tof.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:13 schreef Viro het volgende:
Zo oude UI terug en die blijft want hij is
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:13 schreef Viro het volgende:
Zo oude UI terug en die blijft want hij is
Slaap lekker.quote:
Trustenquote:
Jij hoort de PSB.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Klopt het dat ik pet shop boys hoor?
En dan is het koud. En vies.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel lekker warm maar t koelt zo snel af.
En het gaat stinkenquote:
Ik wou hem net posten.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |