quote:
Uur moet ik wel heel snel zijn maar 2 uur moet te doen zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Over ca. 4500 woorden doe jij een uur?
Er was geen tegenprestatiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja je moet ze nog verzinnen, was er eigenlijk een tegenprestatie? Of mag ik nu gewoon blij zijn dat ik nog steeds niet single ben
jij typt met 1 vingerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Uur moet ik wel heel snel zijn maar 2 uur moet te doen zijn.
Nee, maar het is niet niks bijna 5000 woorden.quote:
Da's een beste bult inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet niks bijna 5000 woorden.
Ja, ik heb hem net gelezen, het aantal noorse namen was astronomisch lang en veel enzo, het aantal keren dat jij goed weer had, was -how unfair- meer dan wij hadden. We zijn allebei op onze plaat gegaan (kusje waar het pijn doet)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee hoor, moet niet, je moet wel lezen natuurlijk.
toch kan het in 5 kwartier ofzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet niks bijna 5000 woorden.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:49 schreef ValHallen het volgende:
Dit nummerHelaas de 'verkeerde' versie
Verkeerde?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:49 schreef ValHallen het volgende:
Dit nummerHelaas de 'verkeerde' versie
Ik heb met liefde je zelfvertrouwen op peil gehouden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem net gelezen, het aantal noorse namen was astronomisch lang en veel enzo, het aantal keren dat jij goed weer had, was -how unfair- meer dan wij hadden. We zijn allebei op onze plaat gegaan (kusje waar het pijn doet)en jeej je bent niet vreemdgegaan met een of andere noorse én je houdt nog van me. En nu heb ik liefde en bevestiging nodig, ik heb zo ongeveer elke dag iemand laten bevestigen dat je me leuk vindt. Dat ligt niet aan jou, das mijn zelfvertrouwen die enorm laag was en de werkmarathon (8 dagen achter elkaar!) waardoor ik net zo slim werd als de gemiddelde persoon in de Mac.
Al met al was het appeltje eitje![]()
Ik ben pas morgen helemaal in het land der levendenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem net gelezen, het aantal noorse namen was astronomisch lang en veel enzo, het aantal keren dat jij goed weer had, was -how unfair- meer dan wij hadden. We zijn allebei op onze plaat gegaan (kusje waar het pijn doet)en jeej je bent niet vreemdgegaan met een of andere noorse én je houdt nog van me. En nu heb ik liefde en bevestiging nodig, ik heb zo ongeveer elke dag iemand laten bevestigen dat je me leuk vindt. Dat ligt niet aan jou, das mijn zelfvertrouwen die enorm laag was en de werkmarathon (8 dagen achter elkaar!) waardoor ik net zo slim werd als de gemiddelde persoon in de Mac.
Op mijn werk dachten ze dat ik ruige seks had gehad, maar daar heb ik het eigenlijk alleen maar over. Ik praat over ruige seks en vervolgens ga ik op mijn plaat waardoor ik daadwerkelijk seks lijk te hebben. Story of my lifequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei nog dat rennen op hakken gaat niet lukken.
Maar mevrouw de wijsneus zei ik kan het wel.
Maar toch kusje op je knie schat.
Geen dankquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mij maakt het niet uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
180 letters per minuut
kon ok ooit
nu 150/160
O zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die met de piano is leuker dan die met gitaar.
piano is leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die met de piano is leuker dan die met gitaar.
Bij mij lijkt het nooit of ik seks heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op mijn werk dachten ze dat ik ruige seks had gehad, maar daar heb ik het eigenlijk alleen maar over. Ik praat over ruige seks en vervolgens ga ik op mijn plaat waardoor ik daadwerkelijk seks lijk te hebben. Story of my life
Dat hebben wij goed gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil graag het hele topic bedanken dat jullie me niet haten omdat ik emotioneel labiel ben![]()
Kusjes en liefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |