dat lijkt wel een SL1200 kloon?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:31 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
2x:
[ afbeelding ]
en 2x:
[ afbeelding ]
(oude variant hiervan)
Ik heb je gemistquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit nu weer met een grote grijns in mijn bed naar de vele 'welkom terug, welcome back' reacties te kijken. Ik ben echt een fokker.
is het ook ja, maar beduidend minder torque. Het is een OEM-bakquote:
Met status jongen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit nu weer met een grote grijns in mijn bed naar de vele 'welkom terug, welcome back' reacties te kijken. Ik ben echt een fokker.
Dus jij bent de fameuze Naatje waarover ik vele posts en topics heb gezien. Er is geen dag voorbij gegaan dat je naam niet werd genoemd hier op Fok!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
Die komt maar eens in de maand langsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef 129383 het volgende:
ik heb webhawk al een tijdje niet meer gezien ?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dus jij bent de fameuze Naatje waarover ik vele posts en topics heb gezien. Er is geen dag voorbij gegaan dat je naam niet werd genoemd hier op Fok!
Ik miste je bazigheid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben al een paar dagen hier niet geweest
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lees mijn mail nu maar. Ik verwacht je niet binnen een kwartier terug, want ik ben 4 uur bezig geweest met schrijven voor jouquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heb je al mijn mailtjes al gelezen?
Dan moet je eerst ff de Safari openenquote:
ooh hoe dat ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die komt maar eens in de maand langs
4 uurquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lees mijn mail nu maar. Ik verwacht je niet binnen een kwartier terug, want ik ben 4 uur bezig geweest met schrijven voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |