guiltyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dus jij bent de fameuze Naatje waarover ik vele posts en topics heb gezien. Er is geen dag voorbij gegaan dat je naam niet werd genoemd hier op Fok!
Ik typ heel snel ik doe er hoogstens een uur over.quote:
je mag ook best 2 hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:43 schreef JJH het volgende:
Ik zie nu net op het rooster dat ik maar voor 1,5 uur sta!
Ik dacht twee.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:43 schreef Viro het volgende:
Zit ik hier te denken welke baas draait er al vanaf 23.00 Shinedown op den radio, dus ik op het rooster kijken zie ik JJH staan. Wil ik net posten dat hij een baas is zie ik dat windows media player aanstaat met alle albums van Shinedown erin
Over ca. 4500 woorden doe jij een uur?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik typ heel snel ik doe er hoogstens een uur over.
GA NAAR HEM TOE?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oke, dat was de langste mail ooit, moet ik antwoorden?
Nee hoor, moet niet, je moet wel lezen natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oke, dat was de langste mail ooit, moet ik antwoorden?
Veel leuken spullen gekoopt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Is heloef nog aanwezig, mijn benen branden als de hel en mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn
Godverdekutklere wat een pijn
Ja je moet ze nog verzinnen, was er eigenlijk een tegenprestatie? Of mag ik nu gewoon blij zijn dat ik nog steeds niet single benquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh, moet ik nog reden 8 t/m 10 verzinnen of is het inmiddels wel duidelijk.
Ik zei nog dat rennen op hakken gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Is heloef nog aanwezig, mijn benen branden als de hel en mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn
Godverdekutklere wat een pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |