Je hebt het tegen de man die Billy Joel haatquote:
Ow, dan is het goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt het tegen de man die Billy Joel haat.
^ Datquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:18 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind die tekst echt tof, maar het is zo zeikerig gezongen
MWOAAAH GERTJEquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
MWOAAAH ZELFS DE FLIKKEN HEBBEN PRET.
Dromerigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:18 schreef ValHallen het volgende:
Die stem, echt als ik vrouw zou zijn zou ik van mijn stoel afglijden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:18 schreef ValHallen het volgende:
Billy Joelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt het tegen de man die Billy Joel haat.
Vandaag was ik bij een bedrijf waar een papiertje op de deur hing met: ''De bel doet het niet, kloppen gaarne.''quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vandaag was ik bij een bedrijf waar een papiertje op de deur hing met: ''De bel doet het niet, kloppen gaarne.''
Ik kwam MWOAAAAH GERTJUH binnen geschreeuwd, gelukkig was het niet druk._!
[..]
Vandaag was ik bij een bedrijf waar een papiertje op de deur hing met: ''De bel doet het niet, kloppen gaarne.''
Je gaat draaienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
Ben benieuwd, deze week ergens komt m'n interface binnen vanuit duitsland, kan ik daarna eens gaan prutsen met de platenspeler, misschien kan ik dan deze of volgende week al LP's gaan streamen
[..]
Dat wordt echt vet!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
Ben benieuwd, deze week ergens komt m'n interface binnen vanuit duitsland, kan ik daarna eens gaan prutsen met de platenspeler, misschien kan ik dan deze of volgende week al LP's gaan streamen
Och, jij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeikerig!
Toen ToT nog een klein ToTje was vond-ie dit ook al zwaar ruk!
Wie? Wat? Waar?quote:
Dat lijkt me echt gaaf.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
Echt? Ook van zn oude albums. Nr's als My life / the Stranger enzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |