Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil graag het hele topic bedanken dat jullie me niet haten omdat ik emotioneel labiel ben![]()
Kusjes en liefde
Jij bent faye.. jij bent niet te haten..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil graag het hele topic bedanken dat jullie me niet haten omdat ik emotioneel labiel ben![]()
Kusjes en liefde
Zelfs anderhalf uur in de Primark met haar deed het hem niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij bent faye.. jij bent niet te haten..
Voor deze ene keer vergeef ik je het. Maar heb je nou al wel mijn mail gelezen [/ongeduldig]quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben pas morgen helemaal in het land der levenden
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:53 schreef ValHallen het volgende:
Nu heb ik zin in Shoarma van de Ramses hier in Bommel
Ik heb al twee uur trek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:53 schreef ValHallen het volgende:
Nu heb ik zin in Shoarma van de Ramses hier in Bommel
met jouw moeder kan het ook gewoon niet andersquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb al twee uur trek.
Maar uithongeren dit dat omdat ik heb gezondigd dit dat.
Nee, want deze is niet binnengekomen nog?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Voor deze ene keer vergeef ik je het. Maar heb je nou al wel mijn mail gelezen [/ongeduldig]
Nee ik ging naar de McDonalds tijdens de lunch.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
met jouw moeder kan het ook gewoon niet anders
Het is een nummer wat altijd in me losmaakt, vandaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:58 schreef MsMessy het volgende:
Stef Bos mute ik even, dat trek ik niet.
Mijn 15 mailtjes die ik tijdens jouw vakantie stuurde, al zijn de recente avonturen nog niet gemaild. Ik ga nu eerst even blij zijn dat je er uberhaupt weer bent.. dan ga ik tactisch nadenken over wanneer ik je ga vragen wanneer ik je weer ziequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want deze is niet binnengekomen nog?
Daar heb je maar 16 macs ofzo in de buurt zitten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ging naar de McDonalds tijdens de lunch.
Ik ben zo zwak.![]()
En het helpt niet echt dat de studio op het Damrak zit.
Bij mij ook maar dat is nu even teveel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is een nummer wat altijd in me losmaakt, vandaar.
Ik had een groot menu omdat ik zo'n glas wou, toen werd ik misselijk en ging ik nog trager werken. (en mensen uitschelden, ik was vals. Ik heb de hele keuken uitgemaakt voor "geestelijk beperkt" )quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ging naar de McDonalds tijdens de lunch.
Ik ben zo zwak.![]()
En het helpt niet echt dat de studio op het Damrak zit.
Binnen 5 minuten heb ik een Mc menu gehaald en zit ik weer op de redactie.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar heb je maar 16 macs ofzo in de buurt zitten.
Trustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |