GEN IDEquote:
Die Turk, met d'r niks te doenquote:
Ik zou ook niet met die koters willen werken, maar hoe ze het zegt ook.quote:
Waarom heeft die andere eigenlijk constant een bril op?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou ook niet met die koters willen werken, maar hoe ze het zegt ook.
30 % zicht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom heeft die andere eigenlijk constant een bril op?
Ah.quote:
quote:
trustenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
neem vast afscheid van jullie slaap lekker straks
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
Mede mogelijk gemaakt door Visible TV, raap me op
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
neem vast afscheid van jullie slaap lekker straks
Nee, dan zie je gewoon weer een reageerveld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Maarem, als je weer unbanned bent, krijg je daar mail van?
AH, ik kan niet eens meer inloggen... ik ga het niet eens meer proberen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, dan zie je gewoon weer een reageerveld.
Klopt je wachtwoord dan wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
AH, ik kan niet eens meer inloggen... ik ga het niet eens meer proberen!
HUH.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:33 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, Kijken in de Ziel.
Coen Verbraak.
Nederland 2.quote:
Zeg dat maar tegen Ingrid. Die van Henk.quote:
Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:37 schreef Zeroku het volgende:
http://beta.uitzendinggem(...)e-ziel-strafpleiters
Die serie was zó goed.
Is al het vierde seizoen nu op NL2. Eerst psychologen, voetbaltrainers en strafpleiters. Nu dus politici.quote:
Ik wil ze eigenlijk allevier wel zien. Balen dat ik zometeen moet draaienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is al het vierde seizoen nu op NL2. Eerst psychologen, voetbaltrainers en strafpleiters. Nu dus politici.
Heb ook dat boek van strafpleiters.
Eensch.quote:
Davids?quote:
Inhoudelijk gezien vond ik tot nu toe strafpleiters en psychologen het beste.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil ze eigenlijk allevier wel zien. Balen dat ik zometeen moet draaien
Die van de Plus-reclame denk ikquote:
+quote:
quote:
Psychologen lijkt me zelf het boeiendst, samen met voetbaltrainers. Al ben ik bang dat bij de voetbaltrainers alleen maar cliche gebral voorbij komtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Inhoudelijk gezien vond ik tot nu toe strafpleiters en psychologen het beste.
[..]
Die van de Plus-reclame denk ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ja, daarom vond ik die dus minder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Psychologen lijkt me zelf het boeiendst, samen met voetbaltrainers. Al ben ik bang dat bij de voetbaltrainers alleen maar cliche gebral voorbij komt
Ah cool, waar studeer je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik die dus minder.
En strafpleiters vond ik tof omdat ik Rechten studeer.
Tilburg.quote:
Oh die kutneger.quote:
Daar bleef ik gewoon voor op vroeger.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vond vroeger Opsporing Verzocht heeeulll spannend!
Ik werd nat van Anniko!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vond vroeger Opsporing Verzocht heeeulll spannend!
Staat dat op de beveiligingscamera?quote:
Wel een toffe stad op zich.quote:
Ik kreeg een stijfje van Frits.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik ken alleen een vuige kroeg, de 013 en die grote coffeeshopquote:
Coffeeshop bij het station? Dat is de enige die ik altijd tegenkomquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ken alleen een vuige kroeg, de 013 en die grote coffeeshopMoet er eens vaker naartoe gaan.
Bergen op Zoom is veruit de lelijkste Brabantse stad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Tilburg is heel leuk.
Breda is een beetje het zwarte schaap van Brabant.
Nog nooit in Helmond geweest, hoor ik wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bergen op Zoom is veruit de lelijkste Brabantse stad.
Ja diequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Coffeeshop bij het station? Dat is de enige die ik altijd tegenkom. Daar is ook gewoon een flink restaurant bij trouwens.
Helaas welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog nooit in Helmond geweest, hoor ik wel.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja dieDaar gingen we altijd Monopoly spelen voordat we naar een concert gingen
Die actie op de snelweg van een maand of 1,5 geleden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wist heul niet dat Brinks overvallen was
quote:
Heeft 5 treinstations.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Helmond kan heel mooi zijn. Maar het is vooral aids overgoten met een sausje van herpeslepra.
Ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heeft 5 treinstations.
Eindhoven 2.
Jaa.. vet bruutquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Die actie op de snelweg van een maand of 1,5 geleden.
Prachtige beschrijving.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Helmond kan heel mooi zijn. Maar het is vooral aids overgoten met een sausje van herpeslepra.
Als je zou lopen, zou je nog sneller tussen de stations reizen dan met de trein zelf. Ik snap echt niet dat ze daar zo achterlijk veel geld in hebben gestoptquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja._!
duurt altijd zo godvertiefus lang voordat ik bij centraal ben.
Het centrum is gewoon een bult huizen uit de jaren 20 waar van die mensen wonen die om 11 uur 's ochtends uit hun bed komen rollen om in trainingspak de hond uit te laten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:54 schreef ValHallen het volgende:
Ik ken Helmond als 1 groot industrieterrein. Die sfeer heeft het ook. Beetje het Luik van Nederland.
Maar Bergen op Zoom is nog lelijker. Zeg maar het Lelystad van Brabant.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef Zeroku het volgende:
Lol, meteen Helmond bij Opsporing Verzocht_________!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef Zeroku het volgende:
Lol, meteen Helmond bij Opsporing Verzocht_________!
Dat heb ik echt nog nooit gehad met dat soort programma's. Gelukkig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Saillant detail: ik ken de mensen waar het over ging persoonlijk
Ik best vaak nog. Vooral sinds ik in helmond werk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehad met dat soort programma's. Gelukkig.
Peer en Sjefke van Raaijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik best vaak nog. Vooral sinds ik in helmond werk.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mij lijkt dat trouwens best vet. Alsof je zelf in je eigen documantaire rondlooptquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je op iedere hoek neergeknald kan worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mij lijkt dat trouwens best vet. Alsof je zelf in je eigen documantaire rondloopt
En dan onderweg naar je werk alles filmen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mij lijkt dat trouwens best vet. Alsof je zelf in je eigen documantaire rondloopt
Die mensen wisten zelf van niksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehad met dat soort programma's. Gelukkig.
I know. Meer een soort van: De wondere wereld van... en dan allemaal van die vake mensen tegenkomen. Jan Wolkers meets Martin Simek meets Gert jan Droge.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je op iedere hoek neergeknald kan worden.
Mail het naar John zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
I know. Meer een soort van: De wondere wereld van... en dan allemaal van die vake mensen tegenkomen. Jan Wolkers meets Martin Simek meets Gert jan Droge.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik maak wel eens een docu over mijn leven.
Livin' on the hard part of town: The Bakel Stories.
Ook dit mailen naar John en dan is het zeker bij SBS6 in het najaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
Dat wordt een Gouden Beer in Berlijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
Een Emmy, Televizierring en Beeld en Geluid Award waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat wordt een Gouden Beer in Berlijn
quote:
Dat gaat hem niet worden op je 20ste.quote:
Als je op je 20ste al zo'n geniaal oevre hebt opgeboouwd verdien je hem wel .quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden op je 20ste.
Wat JJH nu zegt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden op je 20ste.
Ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zomergasten 2012 als ultieme bekroning. Alleen maar fragmenten uit HP
Met uTorrent.quote:
Hmm.quote:
Wat mooi.quote:
Wel mooi gedaan.quote:
quote:
Dat is verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:19 schreef Zeroku het volgende:
Van die 13-in-een-dozijn tattoo's vind ik ook echt kut.
In de zomer vooral, loop je over het strand zie je 3.000 tribals en 1.259 dolfijntjes op iemands enkel.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is verschrikkelijk.
Ik overweeg later als ik kinderen krijg die namen ergens te zetten.
Of Ajax.
Vrouwen die de liefde voor een club niet snappen.quote:
of gaan voor de 3 sterren. 1 op je linkerbil en 1 op de rechterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is verschrikkelijk.
Of Ajax.
Mensen die geobsedeerd zijn door een club.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen die de liefde voor een club niet snappen.
Humor, humor ik moest glimlachen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:23 schreef gomi het volgende:
[..]
of gaan voor de 3 sterren. 1 op je linkerbil en 1 op de rechter
Wel het oude logo dan 14.gif.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is verschrikkelijk.
Of Ajax.
Ik ben niet geobsedeerd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mensen die geobsedeerd zijn door een club.
Je dacht toch niet dat ik dan die smurf zou nemen?quote:
maar waar zou je die dan laten zetten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik dan die smurf zou nemen?
Ik denk sowieso niet het logo neem eerder gewoon de naam.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:26 schreef gomi het volgende:
[..]
maar waar zou je die dan laten zetten?
schouderblad ofzo?
ah donkere huid moet je gewoon alleen zwart laten zetten. dat oogt imo t bestquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet het logo neem eerder gewoon de naam.
Want dat logo kleurt denk ik niet echt lekker op mijn huid.
En dat vind jij leuk?quote:
Nou euhm.. Ik heb me in ieder geval voorgenomen me niet meer te verslapenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:30 schreef gomi het volgende:
[..]
ben je zwaar gelovig aan t worden dat je nu al uitkijkt naar t zondagse kerkbezoek?
Ik heb een leuke kerk gevonden!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat vind jij leuk?![]()
Je lijkt naat wel.
hehe das wel handig als je echt naar de kerk gaat jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou euhm.. Ik heb me in ieder geval voorgenomen me niet meer te verslapen
Die naam in het zwart ook niet, lijkt me.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet het logo neem eerder gewoon de naam.
Want dat logo kleurt denk ik niet echt lekker op mijn huid.
Nah ben nog redelijk licht dus het is wel goed zichtbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die naam in het zwart ook niet, lijkt me.
Niet echt. Ik wilde wel vaker, alleen onze kerk was echt megasaai en mijn ouders stonden er niet echt achter. Nu dus een leuke kerk gevonden door de kindervakantieweek hier, leuke mensen, en ik ga gewoon, wat mijn ouders er ook van vindenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:32 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe das wel handig als je echt naar de kerk gaat ja
maar ga je in principe elke zondag?
Laat het in het wit tatoeren!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah ben nog redelijk licht dus het is wel goed zichtbaar.
ah k. zie je niet zo vaak toch dat kinderen gaan en de ouders niet. is vaker andersom toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet echt. Ik wilde wel vaker, alleen onze kerk was echt megasaai en mijn ouders stonden er niet echt achter. Nu dus een leuke kerk gevonden door de kindervakantieweek hier, leuke mensen, en ik ga gewoon, wat mijn ouders er ook van vinden
Kan niet. Ofja, kan wel. Maar witte tattoo's verliezen heel snel kleur.quote:
Of glow in the dark.quote:
Denk het ook wel jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:34 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. zie je niet zo vaak toch dat kinderen gaan en de ouders niet. is vaker andersom toch?
Het is helemaal niet grappig maar ik moest toch lachenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan niet. Ofja, kan wel. Maar witte tattoo's verliezen heel snel kleur.
Jaaaa, en kerstlichtjes eromheen laten implanteren!quote:
hehe wel waar idd. zij hebbend e basis gelegdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk het ook wel jaMaar mijn ouders zijn sowieso een beetje raar
Maar als zij niet hadden gewild dat ik later naar de kerk zou gaan, hadden ze me niet moeten laten dopen en mijn communie laten doen. Puh
Alvast gefeliciteerd hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef Renesite het volgende:
Voor het geval dat Patrick terugleestgelukkige eenmaandsverkering morgen
!
Ik ga aan het bier.
Leuken plaatjen.quote:
Alvast gefeliciteerd hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef Renesite het volgende:
Voor het geval dat Patrick terugleestgelukkige eenmaandsverkering morgen
!
Ik ga aan het bier.
Dat heb je goed geproefd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik proef wat kritiek op de moderne maatschappij.
Itunes is echt heel kut.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:49 schreef Lutte het volgende:
Waarom kan iTunes nooit doen wat ik vraag, namelijk een liedje op mijn iPod zetten, maar moeten er eerst dertien dingen geverifieerd, zestien dingen gemachtig, 87 dingen overgezet en elf keer mijn wachtwoord ingetypt worden?
omdat apps, updates en albumcovers ophalen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:49 schreef Lutte het volgende:
Waarom kan iTunes nooit doen wat ik vraag, namelijk een liedje op mijn iPod zetten, maar moeten er eerst dertien dingen geverifieerd, zestien dingen gemachtig, 87 dingen overgezet en elf keer mijn wachtwoord ingetypt worden?
Ik kan er echt niet mee omgaan. Je kunt niet één liedje erop zetten nee je moet de hele artiest of het hele album, het duurt lang, en het is gewoon kut.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:51 schreef Zeroku het volgende:
Apple heeft er voor zichzelf goed aan gedaan om iPod alleen via iTunes werkend te krijgen, anders was dat kutprogramma zo hard geflopt.
Daar vraag ik niet om! Hij moet gewoon één liedje erop zetten, en ik moet elke keer de laptop machtigen, terwijl ik dat dus al tig keer heb gedaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
omdat apps, updates en albumcovers ophalen?
Bestand toevoegen werkt hier gewoon tho.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet mee omgaan. Je kunt niet één liedje erop zetten nee je moet de hele artiest of het hele album, het duurt lang, en het is gewoon kut.
Ja van de laptop naar iTunes, maar van iTunes naar je iPod niet toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
je kan ook gewoon een liedje er op zetten hoor, maar het is al even geleden dat ik er mee gewerkt heb, heb zelf geen ipod gelukkig
Jawel. Je moet dan op je iPod klikken in iTunes, dan bovenin 'Muziek' en in plaats van de hele bibliotheek synchroniseren zelf kiezen o.i.d.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja van de laptop naar iTunes, maar van iTunes naar je iPod niet toch?
Dan kun je kiezen uit artiesten, albums, genres en afspeellijsten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:57 schreef Zeroku het volgende:
https://www.facebook.com/HelpNameMySonHarryPotter
[..]
Jawel. Je moet dan op je iPod klikken in iTunes, dan bovenin 'Muziek' en in plaats van de hele bibliotheek synchroniseren zelf kiezen o.i.d.
Ja, dan gooi je al je nummers die je op je iPod wilt hebben in een playlist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan kun je kiezen uit artiesten, albums, genres en afspeellijsten.
Maar'nummers niet
Dat is best slim.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan gooi je al je nummers die je op je iPod wilt hebben in een playlist.
Ik heb je nummer niet dus dat gaat niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:01 schreef ValHallen het volgende:
Menschen, ik ga slapen. Mocht er onverhoopt gereld gaan worden, bel me wakker.
Doe ik, ik schijn het licht in de wolken met daarop het TAL teken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:01 schreef ValHallen het volgende:
Trustequote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is best slim.Maar nog steeds omslachtig
Nu naar bed![]()
Wel met sirene, ik ben een diep slaper. Kusje voor Huppelmuts alvastquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe ik, ik schijn het licht in de wolken met daarop het TAL teken.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe ik, ik schijn het licht in de wolken met daarop het TAL teken.
Trusten man!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:01 schreef ValHallen het volgende:
twitter:ladygaga twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 23:52:25The Music Video for "Yoü and I" will be my 1000th Tweet reageer retweet
Ik zorg wel voor een mooi felicitatietopic.quote:
Waar ga je naartoe?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zorg wel voor een mooi felicitatietopic.
Nou ja zover dat kan als ik op vakantie ben.
Denemarken en Zweden.quote:
wat is er nog meer over 9 dagen?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zorg wel voor een mooi felicitatietopic.
Nou ja zover dat kan als ik op vakantie ben.
Geen idee... het was een reactie op Zeroquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is er nog meer over 9 dagen?
owquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee... het was een reactie op Zero
XFA vorig jaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?quote:
Want?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:48 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, morgen naar de bank staatsobligaties kopen.
Geld staat veilig en het levert ook nog geld op.quote:
Ik dacht dat ie Donny heette.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gene uit het plaatje uit de spoiler. Deed mee aan het vorige seizoen van X Factor
Slaap lekkerquote:
Van Griekenland?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:48 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, morgen naar de bank staatsobligaties kopen.
Je ogen open doen helpt nog wel eensquote:
ik spoot net ook, kusjes op onze spuitsessiesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Wat een klote baggerweer
En het is benauwd.
En ik kreeg net mijn pregnylspuit in het ziekenhuis. Ging ik toch bijna van mijn stokkie
Werd helemaal lijkbleekIedereen bezorgd
Maar het gaat weer goed hoor
vorige keer had ik nergens last van, maar deze ging er hard inquote:
Oeh, wat zei ze?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Mehh..
Ik kreeg een mailtje van Yvonne
Over de hele dag verspreid ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:34 schreef PatriQue89 het volgende:
·één grapefruit of sinaasappel
·één ei
·twee bekers yoghurt halfvol
·twee beschuiten of geroosterde boterhammen
nomm
Nee, vanmiddag..quote:
Ben ik gek als ik dat best wel oke vind?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, vanmiddag..
net een beschuitje en sinaasappel, vanavond
·stukje gegrilde biefstuk
·één beker yoghurt halfvol
·één beschuit of geroosterde boterham
Het is een vetvrij dieet.. dus jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ben ik gek als ik dat best wel oke vind?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:42 schreef PatriQue89 het volgende:
en ik bedoel dat je het ok mag vinden, je bent niet gek
Hmmzzzz pm graagquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het is een vetvrij dieet.. dus jaik vind t nog best veel... kijken hoe t loopt
pizza margarita?quote:
En waar precies wil je die vanaf...mens...je hebt een figuurtje om van te snoepenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmzzzz pm graag![]()
Ik wil ook nog 5 kilo eraf
Mijn buikje en benenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
En waar precies wil je die vanaf...mens...je hebt een figuurtje om van te snoepen
Biefstuk!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, vanmiddag..
net een beschuitje en sinaasappel, vanavond
·stukje gegrilde biefstuk
·één beker yoghurt halfvol
·één beschuit of geroosterde boterham
ze is moddervet!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
En waar precies wil je die vanaf...mens...je hebt een figuurtje om van te snoepen
Jouw benen zijn echt slank....en ik heb geen buik gezien...terwijl ik heel veel Miran heb gezienquote:
ja, die striptease was echt toooo-much!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jouw benen zijn echt slank....en ik heb geen buik gezien...terwijl ik heel veel Miran heb gezien
Ik wil een plattere buikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jouw benen zijn echt slank....en ik heb geen buik gezien...terwijl ik heel veel Miran heb gezien
Ik heb wel eens een heel varken op. Die stoppen we dan in de grond en dan wordt ie gebraden door het zonnetje. Dat is in mijn cultuur heel gebruikelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ga vandaag voor t eerst zo'n groot stuk eten, ben benieuwd..
Ik vond het wel geilquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, die striptease was echt toooo-much!
Dat zegt mama ook de hele tijd: jij wilde toch trainen? En dan mag ik weer naar zolder voor een bak gehakt ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga kyra uitlaten en dan hard aan de slag hier, daar val je ook van af
Lekker over de Dommel(sch) varen!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:54 schreef Lutte het volgende:
We gaan met een bootje door Den Bosch varen, hoe toeristisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |