Ik best vaak nog. Vooral sinds ik in helmond werk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehad met dat soort programma's. Gelukkig.
Peer en Sjefke van Raaijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik best vaak nog. Vooral sinds ik in helmond werk.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mij lijkt dat trouwens best vet. Alsof je zelf in je eigen documantaire rondlooptquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je op iedere hoek neergeknald kan worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mij lijkt dat trouwens best vet. Alsof je zelf in je eigen documantaire rondloopt
En dan onderweg naar je werk alles filmen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mij lijkt dat trouwens best vet. Alsof je zelf in je eigen documantaire rondloopt
Die mensen wisten zelf van niksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehad met dat soort programma's. Gelukkig.
I know. Meer een soort van: De wondere wereld van... en dan allemaal van die vake mensen tegenkomen. Jan Wolkers meets Martin Simek meets Gert jan Droge.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je op iedere hoek neergeknald kan worden.
Mail het naar John zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
I know. Meer een soort van: De wondere wereld van... en dan allemaal van die vake mensen tegenkomen. Jan Wolkers meets Martin Simek meets Gert jan Droge.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik maak wel eens een docu over mijn leven.
Livin' on the hard part of town: The Bakel Stories.
Ook dit mailen naar John en dan is het zeker bij SBS6 in het najaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
Dat wordt een Gouden Beer in Berlijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
Een Emmy, Televizierring en Beeld en Geluid Award waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat wordt een Gouden Beer in Berlijn
quote:
Dat gaat hem niet worden op je 20ste.quote:
Als je op je 20ste al zo'n geniaal oevre hebt opgeboouwd verdien je hem wel .quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden op je 20ste.
Wat JJH nu zegt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden op je 20ste.
Ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zomergasten 2012 als ultieme bekroning. Alleen maar fragmenten uit HP
Met uTorrent.quote:
Hmm.quote:
Wat mooi.quote:
Wel mooi gedaan.quote:
quote:
Dat is verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:19 schreef Zeroku het volgende:
Van die 13-in-een-dozijn tattoo's vind ik ook echt kut.
In de zomer vooral, loop je over het strand zie je 3.000 tribals en 1.259 dolfijntjes op iemands enkel.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is verschrikkelijk.
Ik overweeg later als ik kinderen krijg die namen ergens te zetten.
Of Ajax.
Vrouwen die de liefde voor een club niet snappen.quote:
of gaan voor de 3 sterren. 1 op je linkerbil en 1 op de rechterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is verschrikkelijk.
Of Ajax.
Mensen die geobsedeerd zijn door een club.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen die de liefde voor een club niet snappen.
Humor, humor ik moest glimlachen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:23 schreef gomi het volgende:
[..]
of gaan voor de 3 sterren. 1 op je linkerbil en 1 op de rechter
Wel het oude logo dan 14.gif.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is verschrikkelijk.
Of Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |