Nog nooit in Helmond geweest, hoor ik wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bergen op Zoom is veruit de lelijkste Brabantse stad.
Ja diequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Coffeeshop bij het station? Dat is de enige die ik altijd tegenkom. Daar is ook gewoon een flink restaurant bij trouwens.
Helaas welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog nooit in Helmond geweest, hoor ik wel.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja dieDaar gingen we altijd Monopoly spelen voordat we naar een concert gingen
Die actie op de snelweg van een maand of 1,5 geleden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wist heul niet dat Brinks overvallen was
quote:
Heeft 5 treinstations.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Helmond kan heel mooi zijn. Maar het is vooral aids overgoten met een sausje van herpeslepra.
Ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heeft 5 treinstations.
Eindhoven 2.
Jaa.. vet bruutquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Die actie op de snelweg van een maand of 1,5 geleden.
Prachtige beschrijving.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Helmond kan heel mooi zijn. Maar het is vooral aids overgoten met een sausje van herpeslepra.
Als je zou lopen, zou je nog sneller tussen de stations reizen dan met de trein zelf. Ik snap echt niet dat ze daar zo achterlijk veel geld in hebben gestoptquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja._!
duurt altijd zo godvertiefus lang voordat ik bij centraal ben.
Het centrum is gewoon een bult huizen uit de jaren 20 waar van die mensen wonen die om 11 uur 's ochtends uit hun bed komen rollen om in trainingspak de hond uit te laten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:54 schreef ValHallen het volgende:
Ik ken Helmond als 1 groot industrieterrein. Die sfeer heeft het ook. Beetje het Luik van Nederland.
Maar Bergen op Zoom is nog lelijker. Zeg maar het Lelystad van Brabant.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef Zeroku het volgende:
Lol, meteen Helmond bij Opsporing Verzocht_________!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef Zeroku het volgende:
Lol, meteen Helmond bij Opsporing Verzocht_________!
Dat heb ik echt nog nooit gehad met dat soort programma's. Gelukkig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Saillant detail: ik ken de mensen waar het over ging persoonlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |