GEN IDEquote:
Die Turk, met d'r niks te doenquote:
Ik zou ook niet met die koters willen werken, maar hoe ze het zegt ook.quote:
Waarom heeft die andere eigenlijk constant een bril op?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou ook niet met die koters willen werken, maar hoe ze het zegt ook.
30 % zicht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom heeft die andere eigenlijk constant een bril op?
Ah.quote:
quote:
trustenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
neem vast afscheid van jullie slaap lekker straks
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
Mede mogelijk gemaakt door Visible TV, raap me op
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
neem vast afscheid van jullie slaap lekker straks
Nee, dan zie je gewoon weer een reageerveld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Maarem, als je weer unbanned bent, krijg je daar mail van?
AH, ik kan niet eens meer inloggen... ik ga het niet eens meer proberen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, dan zie je gewoon weer een reageerveld.
Klopt je wachtwoord dan wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
AH, ik kan niet eens meer inloggen... ik ga het niet eens meer proberen!
HUH.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:33 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, Kijken in de Ziel.
Coen Verbraak.
Nederland 2.quote:
Zeg dat maar tegen Ingrid. Die van Henk.quote:
Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:37 schreef Zeroku het volgende:
http://beta.uitzendinggem(...)e-ziel-strafpleiters
Die serie was zó goed.
Is al het vierde seizoen nu op NL2. Eerst psychologen, voetbaltrainers en strafpleiters. Nu dus politici.quote:
Ik wil ze eigenlijk allevier wel zien. Balen dat ik zometeen moet draaienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is al het vierde seizoen nu op NL2. Eerst psychologen, voetbaltrainers en strafpleiters. Nu dus politici.
Heb ook dat boek van strafpleiters.
Eensch.quote:
Davids?quote:
Inhoudelijk gezien vond ik tot nu toe strafpleiters en psychologen het beste.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil ze eigenlijk allevier wel zien. Balen dat ik zometeen moet draaien
Die van de Plus-reclame denk ikquote:
+quote:
quote:
Psychologen lijkt me zelf het boeiendst, samen met voetbaltrainers. Al ben ik bang dat bij de voetbaltrainers alleen maar cliche gebral voorbij komtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Inhoudelijk gezien vond ik tot nu toe strafpleiters en psychologen het beste.
[..]
Die van de Plus-reclame denk ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ja, daarom vond ik die dus minder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Psychologen lijkt me zelf het boeiendst, samen met voetbaltrainers. Al ben ik bang dat bij de voetbaltrainers alleen maar cliche gebral voorbij komt
Ah cool, waar studeer je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik die dus minder.
En strafpleiters vond ik tof omdat ik Rechten studeer.
Tilburg.quote:
Oh die kutneger.quote:
Daar bleef ik gewoon voor op vroeger.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vond vroeger Opsporing Verzocht heeeulll spannend!
Ik werd nat van Anniko!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vond vroeger Opsporing Verzocht heeeulll spannend!
Staat dat op de beveiligingscamera?quote:
Wel een toffe stad op zich.quote:
Ik kreeg een stijfje van Frits.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik ken alleen een vuige kroeg, de 013 en die grote coffeeshopquote:
Coffeeshop bij het station? Dat is de enige die ik altijd tegenkomquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ken alleen een vuige kroeg, de 013 en die grote coffeeshopMoet er eens vaker naartoe gaan.
Bergen op Zoom is veruit de lelijkste Brabantse stad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Tilburg is heel leuk.
Breda is een beetje het zwarte schaap van Brabant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |