Ik ben niet geobsedeerd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mensen die geobsedeerd zijn door een club.
Je dacht toch niet dat ik dan die smurf zou nemen?quote:
maar waar zou je die dan laten zetten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik dan die smurf zou nemen?
Ik denk sowieso niet het logo neem eerder gewoon de naam.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:26 schreef gomi het volgende:
[..]
maar waar zou je die dan laten zetten?
schouderblad ofzo?
ah donkere huid moet je gewoon alleen zwart laten zetten. dat oogt imo t bestquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet het logo neem eerder gewoon de naam.
Want dat logo kleurt denk ik niet echt lekker op mijn huid.
En dat vind jij leuk?quote:
Nou euhm.. Ik heb me in ieder geval voorgenomen me niet meer te verslapenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:30 schreef gomi het volgende:
[..]
ben je zwaar gelovig aan t worden dat je nu al uitkijkt naar t zondagse kerkbezoek?
Ik heb een leuke kerk gevonden!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat vind jij leuk?![]()
Je lijkt naat wel.
hehe das wel handig als je echt naar de kerk gaat jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou euhm.. Ik heb me in ieder geval voorgenomen me niet meer te verslapen
Die naam in het zwart ook niet, lijkt me.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet het logo neem eerder gewoon de naam.
Want dat logo kleurt denk ik niet echt lekker op mijn huid.
Nah ben nog redelijk licht dus het is wel goed zichtbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die naam in het zwart ook niet, lijkt me.
Niet echt. Ik wilde wel vaker, alleen onze kerk was echt megasaai en mijn ouders stonden er niet echt achter. Nu dus een leuke kerk gevonden door de kindervakantieweek hier, leuke mensen, en ik ga gewoon, wat mijn ouders er ook van vindenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:32 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe das wel handig als je echt naar de kerk gaat ja
maar ga je in principe elke zondag?
Laat het in het wit tatoeren!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah ben nog redelijk licht dus het is wel goed zichtbaar.
ah k. zie je niet zo vaak toch dat kinderen gaan en de ouders niet. is vaker andersom toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet echt. Ik wilde wel vaker, alleen onze kerk was echt megasaai en mijn ouders stonden er niet echt achter. Nu dus een leuke kerk gevonden door de kindervakantieweek hier, leuke mensen, en ik ga gewoon, wat mijn ouders er ook van vinden
Kan niet. Ofja, kan wel. Maar witte tattoo's verliezen heel snel kleur.quote:
Of glow in the dark.quote:
Denk het ook wel jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:34 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. zie je niet zo vaak toch dat kinderen gaan en de ouders niet. is vaker andersom toch?
Het is helemaal niet grappig maar ik moest toch lachenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan niet. Ofja, kan wel. Maar witte tattoo's verliezen heel snel kleur.
Jaaaa, en kerstlichtjes eromheen laten implanteren!quote:
hehe wel waar idd. zij hebbend e basis gelegdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk het ook wel jaMaar mijn ouders zijn sowieso een beetje raar
Maar als zij niet hadden gewild dat ik later naar de kerk zou gaan, hadden ze me niet moeten laten dopen en mijn communie laten doen. Puh
Alvast gefeliciteerd hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef Renesite het volgende:
Voor het geval dat Patrick terugleestgelukkige eenmaandsverkering morgen
!
Ik ga aan het bier.
Leuken plaatjen.quote:
Alvast gefeliciteerd hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef Renesite het volgende:
Voor het geval dat Patrick terugleestgelukkige eenmaandsverkering morgen
!
Ik ga aan het bier.
Dat heb je goed geproefd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik proef wat kritiek op de moderne maatschappij.
Itunes is echt heel kut.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:49 schreef Lutte het volgende:
Waarom kan iTunes nooit doen wat ik vraag, namelijk een liedje op mijn iPod zetten, maar moeten er eerst dertien dingen geverifieerd, zestien dingen gemachtig, 87 dingen overgezet en elf keer mijn wachtwoord ingetypt worden?
omdat apps, updates en albumcovers ophalen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:49 schreef Lutte het volgende:
Waarom kan iTunes nooit doen wat ik vraag, namelijk een liedje op mijn iPod zetten, maar moeten er eerst dertien dingen geverifieerd, zestien dingen gemachtig, 87 dingen overgezet en elf keer mijn wachtwoord ingetypt worden?
Ik kan er echt niet mee omgaan. Je kunt niet één liedje erop zetten nee je moet de hele artiest of het hele album, het duurt lang, en het is gewoon kut.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:51 schreef Zeroku het volgende:
Apple heeft er voor zichzelf goed aan gedaan om iPod alleen via iTunes werkend te krijgen, anders was dat kutprogramma zo hard geflopt.
Daar vraag ik niet om! Hij moet gewoon één liedje erop zetten, en ik moet elke keer de laptop machtigen, terwijl ik dat dus al tig keer heb gedaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
omdat apps, updates en albumcovers ophalen?
Bestand toevoegen werkt hier gewoon tho.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet mee omgaan. Je kunt niet één liedje erop zetten nee je moet de hele artiest of het hele album, het duurt lang, en het is gewoon kut.
Ja van de laptop naar iTunes, maar van iTunes naar je iPod niet toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
je kan ook gewoon een liedje er op zetten hoor, maar het is al even geleden dat ik er mee gewerkt heb, heb zelf geen ipod gelukkig
Jawel. Je moet dan op je iPod klikken in iTunes, dan bovenin 'Muziek' en in plaats van de hele bibliotheek synchroniseren zelf kiezen o.i.d.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja van de laptop naar iTunes, maar van iTunes naar je iPod niet toch?
Dan kun je kiezen uit artiesten, albums, genres en afspeellijsten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:57 schreef Zeroku het volgende:
https://www.facebook.com/HelpNameMySonHarryPotter
[..]
Jawel. Je moet dan op je iPod klikken in iTunes, dan bovenin 'Muziek' en in plaats van de hele bibliotheek synchroniseren zelf kiezen o.i.d.
Ja, dan gooi je al je nummers die je op je iPod wilt hebben in een playlist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan kun je kiezen uit artiesten, albums, genres en afspeellijsten.
Maar'nummers niet
Dat is best slim.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan gooi je al je nummers die je op je iPod wilt hebben in een playlist.
Ik heb je nummer niet dus dat gaat niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:01 schreef ValHallen het volgende:
Menschen, ik ga slapen. Mocht er onverhoopt gereld gaan worden, bel me wakker.
Doe ik, ik schijn het licht in de wolken met daarop het TAL teken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:01 schreef ValHallen het volgende:
Trustequote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is best slim.Maar nog steeds omslachtig
Nu naar bed![]()
Wel met sirene, ik ben een diep slaper. Kusje voor Huppelmuts alvastquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe ik, ik schijn het licht in de wolken met daarop het TAL teken.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe ik, ik schijn het licht in de wolken met daarop het TAL teken.
Trusten man!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:01 schreef ValHallen het volgende:
twitter:ladygaga twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 23:52:25The Music Video for "Yoü and I" will be my 1000th Tweet reageer retweet
Ik zorg wel voor een mooi felicitatietopic.quote:
Waar ga je naartoe?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zorg wel voor een mooi felicitatietopic.
Nou ja zover dat kan als ik op vakantie ben.
Denemarken en Zweden.quote:
wat is er nog meer over 9 dagen?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zorg wel voor een mooi felicitatietopic.
Nou ja zover dat kan als ik op vakantie ben.
Geen idee... het was een reactie op Zeroquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is er nog meer over 9 dagen?
owquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee... het was een reactie op Zero
XFA vorig jaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |